maniekm2 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Witam. Od razu uprzedzam ,że nie mam pojęcia jak czytać te wszystkie skróty więc zwróciłem sie do ASO. Mam A4 ze skrzynią Tiptronic GEC Po odpaleniu auto przez moment jedzie następnie staje i koniec, słychać jakieś szumy z okolic silnik/skrzynia. Kupiłem to we Włoszech za grosze od znajomego.Myślałem ,że naprawa to pryszcz.A teraz się motam , Znajomy mechanik mówi że zaczniemy od najprostszych rzeczy. Wymiana oleju i filtra. Doradźcie jaki olej, filtr, jaka kolejność i czy musi być odpalony silnik. Ile kosztuje naprawa takiej skrzyni. Chciałbym trochę tym pojeździć a właściwie żona. Jeden z handlarzy powiedział .ze tam występowały tylko multitroniki a naprawa tego to 9 tys. Ale ASO po VIN stwierdziło , że tam jest sześciobiegowy tiptronic. Jestem trochę zdołowany. Czekam na jakąś życzliwą odpowiedź. Pzdr.
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Ależ oczywiście że masz skrzynię multitronik - zajrzyj do podwieszonego tematu http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/all-b6-and-b7-multitronic-encyklopedia-80905/ tam jest lista silników i skrzyń: 2.5TDi (163PS) BFC: GEC (VII.2002->V.2003) , autor tamtego tematu naprawia te skrzynie skontaktuj się z nim.. A to co ci Aso mówi to jakiś absurd , tzn można to zrozumieć że jest możliwość ręcznej zmiany biegów i rzeczywiście jest ich 6
maniekm2 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam . Dzięki za odpowiedź. Jak to się ma co napisałeś do tego co mam z ASO po nr.VIN W pozycji 3 pisze coś . Tiptronic. Niestety , nie znam angielskiego. Marka: A Nr identyfikacyjny samochodu: WAUZZZ8E03A137985 Kod kraju: ITA Rok modelowy: 2003 Opis: A4 Sal. TDI2.5 V6120 A6M Region: 264 Typ handlowy: 8E20DH Data produkcji: 2002-08-05 Nr partnera: 00840 MKB: BFC Data wydania samochodu: 2002-08-28 Leasing: GKB: GEC Nr homologacji typu: Kolor wyposażenia Typ Kod barwny Nr lakieru (nr KD lakieru) Opis z zewnątrz (nadwozie/dach) 4A/4A LY7Q Atlas Grey, metallic/Atlas Grey, metallic wewnątrz LA black/black-black/black/light grey Numery PR Nr identyfikacyjny Nr Pochodzenie Grupa Opis 1 0CS L AED vehicle class differentiation 8E0 2 0F3 L KRS fuel system for diesel engine 3 0G7 L GES Tiptronic
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 No to oznacza że jest tryb ręcznej zmiany - liczy się kod skrzyni a GEC to multi nie ma innej możliwości. Tradycyjny automat tzw. "Tiptronik" był w B6 tylko w połączeniu z napędem quattro i był 5 biegowy , dopiero od B7 były 6 biegowe.
maniekm2 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 No to dzięki. Ale pocieszyłeś mnie. Muszę spojrzeć w Brif kiedy to zrobili i coś szukać na wymianę. Lub sprzedać po kosztach. A miało być tak pięknie. Pzdr.
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 A co ty chcesz w briefie sprawdzać? Jak już pisałem wcześniej skontaktuj się z Bart-S w sprawie problemów ze skrzynią.
GGabriel Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Czy BartS zajmuje się także TIP-ami? Mam problem z konwerterem.
maniekm2 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 A co ty chcesz w briefie sprawdzać? Jak już pisałem wcześniej skontaktuj się z Bart-S w sprawie problemów ze skrzynią. Już się skontaktowałem na prw. Czekam na odpowiedź od Barta
Banan Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Czy BartS zajmuje się także TIP-ami?Mam problem z konwerterem. Nie , tylko multi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się