Dartharek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Proszę o analizę autko strasznie muli przepływka wymieniona na nową nic to nie dało. Logi zrobione do 3500 obrotów bo dalej już nie chciało jechać. Logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Patrzyles w to co zamiesciles ? Chyba nie... Zrob to porzadnie bo to smietnik jakis. Potrzebne dynamiczne - 011,010 i 011 statyczny Basic Settings
ciahciah Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 zainstaluj sobie vac com 311.2 i tym zrób logi ale zanim to zrobisz rozruszaj sztangę turbo kluczem/śrubokrętem i przegoń auto ale nie w trybie awaryjnym
Dartharek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 zainstalowałem vag com 311.2 dzisiaj jak tylko uda mi się je zrobić to prześle
Dartharek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 EGR odpiety inaczej auto nie chodzi Logi 011 najpierw dynamiczne potem statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 statyczny kąt jak spadnie do 35 możesz przed zimą go skorygować na 54, teraz jak sam to potrafisz to z nudów też możesz go skorygować gdzie ty mieszkasz? jakie masz ciśnienie hPa w swojej okolicy? pytam bo jeżeli nie masz 1100hPa to trzeba wyjąc i zajrzeć do ecu możesz wypalić kolektor ssący, wyskrobać wloty w głowicy, przedmuchać wężyk idący do ecu, umyć siateczki przepływki a element w środku tylko delikatnie polać gorącą wodą lub środkiem do odtłuszczania ale nie jakimś agresywnym wypadało by wymienić wszystkie podejrzane wężyki w układzie podciśnienia na nowe sztywne najlepiej paliwowe takie by ciasno wchodziły i nie miały zapasu długości zastanów się nad wymianą gruszki turbiny, nie musi być nowa, ważne by była duża no bo ori masz małą która z czasem przestaje spełniać swoją role gdy auto mocno zagrzane zapala tak samo dobrze jak zimne? przegoń auto i jak ciągle będzie wpadać w tryb awaryjny lub tracić na chwile moc pomimo zrobienia tego co pisałem wyżej to czeka cię czyszczenie żaluzji turbiny ale według mnie to nie będzie konieczne
Dartharek Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Mieszkam w Jaworznie, raczej wczoraj nie było 1100hPa. Przepływka jest nowa ma niecały tydzień. Kiedyś rozkrecałem ecu i był czły zalany olejem wyczysciłem wymieniłem wężyk bo szczelił i teraz już nie zalewa. jest szczelnie. Węzyki też są powymieniane. Przy zapalaniu nie ma różnicy czy jest zimny czy gorący silnik, pali bez żadnego problemu.
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Czyszczenie sprezarki Cie nie ominie..
Dartharek Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika. Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć. Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
danielom Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika.Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć. Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nowa turbina tzn? Ustawiona sztanga poprawnoe ?
Dartharek Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 Turbina cała po pełnej regeneracji wyważona, wymieniona w warsztacie.
danielom Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Turbina cała po pełnej regeneracji wyważona, wymieniona w warsztacie. Co wcale nie znaczy ze grucha ustawiona, wg mnie dlatego przeladowuje.
PAWEL69 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 gdzie ty mieszkasz? jakie masz ciśnienie hPa w swojej okolicy? pytam bo jeżeli nie masz 1100hPa to trzeba wyjąc i zajrzeć do ecu A ja skłaniałbym się ku temu:wink:
Dartharek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 No dobra ale co zrobić w tym ecu. Na co zwrócić uwagę?
PAWEL69 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 No dobra ale co zrobić w tym ecu. Na co zwrócić uwagę? A zrób może loga 010 dyn. z odpiętym wężykiem do czujnika ciśnienia doładowania...zobaczymy jakie pokaże ciśnienie atmosf.
ciahciah Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 ecu jest ok, co prawda trochę zawyża czujnik atm ale mniejsza z tym albo turbo źle złożone albo n75 walnięty, zrób dynamicznego 011 z odpiętym wężykiem od gruszki, po sprawdzaj po schemacie czy podciśnienie prawidłowo spięte, głownie n75
Dartharek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Panowie nowe logi Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto jedzie ponad 130 dojechałem do 160 dalej już nie było warunków co o tym sądzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się