Gość cwiara Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 AKP czasem przyjeżdża ale na 18. My mamy o 17, i nasza grupa liczniejsza. Zawsze ktoś jest więc zapraszam
Wr0clawianin Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 na pewno się na którymś pojawię Po usunięciu dpfa, przyszedł też czas na program w ECU Projekt
niestandardowy Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 taka seria jak u mnie cale 3 KM wiecej
Wr0clawianin Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 taka seria jak u mnie cale 3 KM wiecej to nie ma co do Ciebie podjeżdżać Obrysy vagiem wyłączysz będę musiał to zrobić bo jakoś średnio mi się to podoba, a tył też idzie zrobić? Co do mojego spalania to niestety po usunięciu dpf-a nie wiele się zmieniło i auto zaczęło dymić na biało, również dymi na wolnych obrotach, ale nie zawsze, spotkał się ktoś z takim problemem?
H4mm3R Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Tył też można, wystarczy kodowanie zmienić w MCE. Dymi na zimnym? Turbo puszcza...
Wr0clawianin Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Tył też można, wystarczy kodowanie zmienić w MCE.Dymi na zimnym? Turbo puszcza... nie dymi za każdym razem i teraz na luzie auto nie kręci powyżej 3 tyś obrotów, gaz w podłogę ale dalej nie chce iść po chwili jak pochodzi słychać też takie "syczenie" jakby powietrze uciekało Jak spalanie na nowym sofcie? ciężko mi określić jak zmieniło się spalanie, ponieważ przed softem było już duże ale teraz po mieście przy spokojnej jeździe średnie pokazuje od 12 do 14 l/100, opieram się teraz tylko na wskazaniu komputera, jeszcze nie sprawdziłem dokładnie jak to wygląda
Wr0clawianin Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 mniej więcej tyle samo różnica jest nie wielka
Bruuuum Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Tył też można, wystarczy kodowanie zmienić w MCE.Dymi na zimnym? Turbo puszcza... nie dymi za każdym razem i teraz na luzie auto nie kręci powyżej 3 tyś obrotów, gaz w podłogę ale dalej nie chce iść po chwili jak pochodzi słychać też takie "syczenie" jakby powietrze uciekało Bo 2.0 na jałowym tylko do 3000 się wkręca
Wr0clawianin Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 teraz wrzuciłem pierwszy bieg i to samo 3 tyś. i koniec ale jechałem przed chwilą obwodnicą to przy jeździe kręci się do końca
banan87 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 mój też dymi na biało na zimnym i też mam usuniętego DPF-a, tak już musi chyba być, w końcu ten syf leci teraz bez żadnej przeszkody
niestandardowy Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 mi nic nie dymi, a tez mam wywalony DPF wiec cos u Was jest nie tak. dobra diagnoza Was tylko ratuje...
Wr0clawianin Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2014 a wkręca się wam powyżej 3 tyś obrotów na biegu jałowym i na biegu pierwszym?
niestandardowy Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Nie bedzie sie wkrecac chyba na wcisnietym sprzegle. To blokada dwumasu...
banan87 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 a wkręca się wam powyżej 3 tyś obrotów na biegu jałowym i na biegu pierwszym? co masz na myśli pod słowem "wkręca się"?
Wr0clawianin Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 ja możecie to zobaczcie jak to u Was wygląda, bo mi dzisiaj na biegu jałowym kręcił się powyżej 3 tyś a ostatnio nie chciał
banan87 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 jak to, nie kręci Ci się powyżej 3000? nic takiego mi się nie dzieje (tfu, tfu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się