peya81 Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witam Kolejny raz zwracam sie do Przyjaciół z forum o pomoc, tym razem sytuacja zdarza sie w VW PASSAT 1,9 TDI 110 KM 1998r 172 tys przebiegu. NIe mam papierów i niestety nie znam nr silnika. Brat szwagrowi kupił auto z Belgii za jakies dobre pieniądze i oprócz paru innych wad (nie chodzą szyby i lusterka), auto ma dziwną przypadłość - otóż jak sie wbija bieg i puszcza sprzegło - auto gaśnie. Biegi "do przodu" chodzą normalnie. Czy któryś z forumowiczów miał taką przypadłość? Jakieś sugestie? Niestety w wyszukiwarce nie znalazlem takiego przypadku. W sobotę będę w nim siedział, wiec zobaczę jakie błędy wywali - logów niestety nie zrobię, gdyż (wstyd sie przyznać) nie umiem ;( i postaram sie odczytac oznaczenie silnika (choć pewnie nie wiele to w tej sytuacji pomoże). Sorki, że zaśmiecam forum o VW ale darzę Was zaufaniem, gdyż już pomogliście mi parę razy, a bebechy powinny być te same co w A4 B5 Pozdrawiam Piotrek
dark79 Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Ale co, nie chce ruszyc czy jak?? wiecej gazu dodac, czy auto sie toczy normalnie?? moze hamulce ma zapieczone?? codow nie ma, jak nie chce ruszyc to w pi....e mu, albo sie cos sypnie albo pojedzie. a na luzie chodzi normalnie?? wchodzi na wyzsze obroty??
peya81 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 do przodu auto jedzie normalnie, ciagnie, turbo chodzi normalnie a do tyłu wrzucasz wsteczny puszczesz sprzęgło i ciach silnik zduszony. Tak to wyglada z opisu szwagra, bede siedział w aucie w sobote to wiecej napisze, mechanikiem nie jestem, moze to jakis synchronizator w skrzyni czy cus takiego
mcm Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 może ktoś w skrzyni grzebał i coś poprzestawiał
DeeJay_Kill Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 ok, ale chwila - naprawdę, jak dodasz więcej gazu, to nie da się jechać do tyłu? Jeżeli tak, no to jednak skrzynię trzeba rozebrać, ale powiem Ci, że masz dziwny problem...
peya81 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Opublikowano 6 Września 2008 ok wiec wyglada to tak (siedziałem w aucie): wciskamy sprzęgło, właczemy bieg wsteczny i w tym momencie auto gaśnie, nie odpala na wstecznym. Nie ma gadania o jezdzie, tak jakby cos z jakims zabezpieczeniem antywlamaniowym (blady mial z imboli oraz z wtryskiem (sporadyczne) ).Doklanie błędy jakie wywalil podam jutro, bo dzis kupilismy auto na kjs'y (e30) i troche oblewamy :gwizdanie: pozdrawiam i dziekuje za udział w dyskusji Piotrek
szkopek Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 odlacz czujnik biegu wstecznego i sprobuj wtedy moze jest jakies zwarcie w instalacji
HiRide Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 auto gasnie odrazu po wbicu wstecznego? czy moze czujesz ze zaczyna cos lekko brac albo terkotac i nagle gasnie?
peya81 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Opublikowano 8 Września 2008 to wyglada tak: auto na luzie, wciskam sprzegło, wrzucam wsteczny i jak tylko bieg wejdzie (pomimo ze sprzeglo wcisniete) auto gasnie (nawet nie puszczam sprzegła). Wyglad to tak jakby bylo jakies zabezpiecznenie antykradziezowe, podpięte np. pod lampy od wstecznego.
HiRide Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 to wyglada tak: auto na luzie, wciskam sprzegło, wrzucam wsteczny i jak tylko bieg wejdzie (pomimo ze sprzeglo wcisniete) auto gasnie (nawet nie puszczam sprzegła). Wyglad to tak jakby bylo jakies zabezpiecznenie antykradziezowe, podpięte np. pod lampy od wstecznego. stawiam na zabezpieczenie badz co malo mozliwe zwarcie ktore unieruchamia silnik.
peya81 Opublikowano 10 Września 2008 Autor Opublikowano 10 Września 2008 ok błady jakie wywalil to: 1262 elektrozawor ogran.cisnienia doladowania 1237 zawor odcinania doplywu paliwa n109 1269 zawor poczatku wtrysku n108 17978 uszkodzony sterownik immobliilajzera - zly kod, EMC, przewody wyglada na zrypany immbilizer? prosze o analize bledow
GRazny Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 no ale co ma immobilizer do wrzucenia wstecznego biegu to nie wiem... jedynie zwarcie od czujnika - choć błędu nie widać...
dudek81 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Stawiam na odcięcie paliwa. Bez elektryka się raczej nie obejdzie. Skasuj błędy i zobacz jak auto "gada". Po jakimś czasie sprawdź znowu błędy.
mroova81 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 odlacz czujnik biegu wstecznego i sprobuj wtedy moze jest jakies zwarcie w instalacji Dobrze gada!! Przewody do lampki wstecznego i do pompki idą w jednej wiązce. Na zabezpieczenie to mi nie wygląda, choć kto wie.... Sprawdź, czy pompa paliwa chodzi na luzie/na wstecznym.
peya81 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 dokładnie tak zrobilem, na razie auto nie jezdzi duzo - bo jest to trudne bez wstecznego wiec jeszcze błędów nie wywalil
HiRide Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 dokładnie tak zrobilem, na razie auto nie jezdzi duzo - bo jest to trudne bez wstecznego wiec jeszcze błędów nie wywalil potrafisz na wstecznym i wcisnietym sprzegle krecic rozrusznikiem ?
wojtekce Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 wypnij kostke od wstecznego tak ja kolega wczesniej wspominał kto by zakładał zabezpieczenie na biegu wstecznym
szkopek Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 ja proponuje Ci odlaczyc kabelki od czujnika wstecznego biegu i zobaczyc co bedzie,nie jest to trudne i nic nie kosztuje a moze cos wyjasnic....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się