Jarek882 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mam pytanie czy u was w b6 avant zabkuje opony? Pytam bo kupiłem używki Michelin primacy hp i czuć juz lekko ze są zęby. Zbieżność robiłem i tył był trochę źle ustawiony to znajomy mi ustawił poprawnie.
Shhaddoww Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Umnie nie widać ząbkowania na tylnych oponach. Może już masz słabe amortyzatory?
Jarek882 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 60 procent miały miesiąc temu jak sprawdzałem.
Shhaddoww Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja bym wimienił amortyzatory bo to nie jest już za dobry wynik. Około 85% mają nowe amortyzatory. Poniżej 55% amortyzator już powinno się wymienić.
Fido Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mnie doszły słychy że avant tylne ząbkuje. U siebie na razie tego nie zaobserwowałem. Mam dopiero 1800 km przejechane na nowych.
Jarek882 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja mam na nich przejechane max 600km i czuje ze w jedna stronę jest ok a w druga już nie jest gładka opona. Wcześniej jak kupiłem auto były opony z 2004 roku continental sport contact 2i miały to samo ze strasznie buczaly to wymieniłem i teraz nie ma buczenie ale zapewne będzie :-| ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ---------- Zobaczę co będzie się działo po 10 tyś km bo może jednak kupiłem już lekko wyząbkowaną i na lewym kole mam opone trochę starszą bo z 2007 roku a na prawym z 2011 roku i jest trochę różnica. Jak będzie dalej ząbkować to wymienię amory.
jacek70 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mam trzy letnie Continental i ząbków brak.
karol24 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Tez mam Continentale i widzę, że już je zaczyna ciachać ale akurat mnie to nie martwi bo się już kończą. Przedtem 3 lata jeździły z przodu i nic. Ale zimówek mi nie rusza a też już swoje przelataly :eusathink:czy to kwestia twardości gumy? W sumie to ciężko powiedzieć czy to wina amorów bo mam gwinta MTSa, ale na drodze zachowuje się przyzwoicie.
Jarek882 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 Tez mam Continentale i widzę, że już je zaczyna ciachać ale akurat mnie to nie martwi bo się już kończą. Przedtem 3 lata jeździły z przodu i nic. Ale zimówek mi nie rusza a też już swoje przelataly :eusathink:czy to kwestia twardości gumy?W sumie to ciężko powiedzieć czy to wina amorów bo mam gwinta MTSa, ale na drodze zachowuje się przyzwoicie. A jaki masz model tych Conti ? zimówki jakiej firmy i model masz ?
karol24 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Continental contisportcontact 2, zimówki muszę sprawdzić
Jarek882 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Miałem te same continental jak auto kupiłem i były wyzabkowane masakrycznie. Jutro wymieniam amory. ---------- Post dopisany 29-06-2014 at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2014 at 19:00 ---------- Wymieniłem amortyzatory i teraz jak długo muszę czekać żeby się te opony dotarły do normalnej wysokości bieżnika ?
artur10a Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Posiadam Cinturato P7 69 % amorki i od 12 tys nie ma ząbkowania, więc może zalezy od gumy ;/
karol24 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Pewnie tak, ale też jak było juz pisane, stan amorów, sprężyn, tuleje itd itp
TomekTdi Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Zmniejszcie troche ciśnienie w oponach dosłownie 0,2 od zaleceń fabrycznych i problem ząbkowania powinien zniknąc.
Jarek882 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Raczej nie zniknie ciśnienie mam 2.0 bara tył jeżdżę sam i po wymianie amorów czuć już nierówny bieżnik i też słychać podczas jazdy nie wiem co teraz robić
Mesiah Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Nie wiem ile km robicie rocznie ale ja co roku zamieniam koła osiami i o ząbkowaniu nie ma mowy. Mój szef jeździ B6 i jest tak samo. Opony mają po 4-5 lat i zero ząbków. Mowa oczywiście o ośkach. Nie wiem jak jest w Q. Oba auta to avant. Jeśli opony są w dobrym stanie ale mocno wyząbkowane warto oddać je na szlif bieżnika u dobrego wulkanizatora. O ile posiada maszynę zrobi to za psi pieniądz.
żbik Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jak kupiłem B7 to z tyłu też miała wyząbkowane Dunlopy, zmieniłem komplet na ContiPremiumContact 2 - przez 2 lata na nich jeździłem i się nie wyząbkowały, a ze zbieżnością i amorami nic nie robiłem. W Łodzi na Przybyszewskiego, zdaje się tutaj: http://koloserwis.partneropony.pl/ szlif opon kosztuje 60 zł za szt.
Kaiserman Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 to jest wina bieżnika pewłno kwadracików i zaduże cisnienie i tak jak kolega pisał trzeba przekładać przód na tył itp. ja tak samo miałem wyząbkowane zmiejszyłem cisnienie z Tylu to wina zawieszenia i już ustało...
Mesiah Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Posiadam Cinturato P7 69 % amorki i od 12 tys nie ma ząbkowania, więc może zalezy od gumy ;/ Też je właśnie kupiłem. Doradzono mi , że one się praktycznie nie ząbkują bo mają fajną rzeźbę bieżnika. Ogólnie wyząbkowanych używek też nie widziałem a to dobry omen. Oponę polecam bo na wodzie jedzie stabilnie aż miło i jest cicha nawet przy 235/40. Edytowane 19 Listopada 2014 przez Mesiah
SaddaS Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zanim amorki lepiej spr sprężyny. Jeśli jest pęknieta jest niższa wiec też bedzie ząbkowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się