Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak płynu przy odpowietrzaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie przednich tarcz i klocków hamulcowych w mojej b5 przyszedl czas na odpowietrzanie. I tutaj pojawia sie problem, zazwyczaj płyn powinien wyciekać z odpowietrznika razem z bombelkami powietrza, w moim samochodzie nie plynie nic - prawie sucho. Przy wymianie tarcz troche starego plynu splynelo ale na tym sie skonczylo. Dodam ze zbiornik z plynem hamulcowym jest napełniony dot4 wystarczajaco. Przewód hamulcowy wyglada tak jak wygladać powinien natomiast podejrzewam ze plyn hamulcowy moze być lekko zmieszany z jakims innym plynem, ktoś kiedys dolal innego plynu do dot4, czy to moze byc powodem zatkania sie przewodów?

@edit

pedal wciskalismy kilkanascie razy, po czym odkrecilismy zaworek na wcisnietym pedale i płyn ani troszke nie pociekl po rurce, to samo na zaplonie i opdpalonym silniku

strasznie pilna sprawa bo potrzebuje auto miec gotowe jak najszybciej!

Opublikowano

Spróbuj odkręcić przewód hamulcowy i zobacz czy z niego poleci płyn, bo czasem lubią się zatykać. Miałem tak w felicji że żeby przepchnąć płyn przez przewód należało użyć dużej siły, wymiana przewodów pomogła jak ręką odjął, a i hamulce o wiele lepsze :wink: Jeśli z przewodu będzie leciał swobodnie płyn to może odpowietrznik się zapchał to wtedy odkręć całkiem ten odpowietrznik i zobacz czy jest drożny. Pozdrawiam

Opublikowano

wykrec odpowietrznik, jak leci płyn to go przeczysc

Opublikowano

Jak spuściłeś płyn hamulcowy do suchego zbiornika to teraz ciężko jest to odpowietrzyć metoda pulpując . Najlepiej podłączyć wysysarke na odpowietrznik (oczywiscie musi być drożny on)

Opublikowano

Sprawdz czy w ogóle dochodzi i wychodzi z pompy abs bo tam może być problem.

Opublikowano

Prawy przedni zacisk troche pluje plynem z bąbelkami, ale nie jest to taki strumień jaki być powinien. Za to prawy tył w ogole nie wypuszcza z siebie nic, doszlismy do wniosku ze moze to być nie działająca pompa hamulcowa, moze poprostu nie tłoczy płynu do najdłuższego przewodu bo nie ma na tyle mocy ale wystarczająco na tłoczenie na przód. Poza tym jakis czas temu mialem pewien incydent przez który wymienialem tarcze i klocki, prawy przedni zacisk zapiekł się tak mocno ze tłoczek nie odpuszczał w ogole. Być moze to wina słabo działającej pompy hamulcowej

Dzieki za wasze wskazówki ale napiszcie co myślicie o mojej teorii ? :decayed::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...