Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Sedan LY7W by RicS3 / eibach pro kit / 18" RS6 / 166KM / BIX-y hybryda HELLA 3 i INTEMO


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam,
na forum już troszkę siedzę to i czas pochwalić się A4-ką. Przeszedłem do Was z forum vwgolf, ze względu na moje byłe auto którym był VW Golf IV ze skromnym silnikiem 1.4 w benzynce ale trochę mi posłużył. Zrobiłem w nim naprawdę sporo od bidy do pełnej elektroniki, nawet wzbogacił się o magistralę CAN. Jak go kupowałem to z elektryki miał tylko szyberdach:decayed:

A oto on:

NnKcF7Y.jpg

z1yUt4H.jpg

Od dawna marzyło mi się przejście na A4 B6 i tak też się stało. Tak więc teraz jestem dumnym posiadaczem A4 B6(maj 2004) z silniczkiem 1.9tdi 130KM co dla mnie po przejściu z 1.4 jest rakietą :grin:
Z wyposażenia w standardzie na początku myślałem, że ma sporo(względem wyposażenia Golfa IV:facepalm:) ale jak się później okazało po przewertowaniu forum, że to standard w audi.

A mianowicie:
- kolor: LY7W
- z przodu elektryka, z tyłu korbotronic
- licznik z pełnym FIS-em i zegarem radiowym
- nagłośnienie audi concert II ze zmieniarką w schowku
- climatronic dwustrefowy
- fotele standard ze schowkami i siatką z tyłu
- uchwyt na napoje z przodu i z tyłu
- częściowy pakiet podświetlenie popielniczka przód, podłokietnik i nawiewy
- fabryczny alarm z czujnikiem ultradźwiękowym i przechyłu
- elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- reflektory zwykłe halogenowe
- fabryczny hak holowniczy
- zawieszenie 1BA:facepalm: koza
...i to by było na tyle, chyba, że ktoś pomoże odszyfrować mi wyposażenie po VIN:wink:

PLANY:

Z zewnątrz:
- przedni zderzak S4 pod spryskiwacze
- montaż spryskiwaczy xenonów
- bixenon z soczewką B8
- grill front S4
- zderzak tył pod dwie rurki S4
- zmiana wydechu na 2.5 tdi
- blenda na klapę od S4
- listwy drzwiowe S4
- niższa zawiecha maybe eibach pro kit -30
- felgi 18" celuję w łopaty RS6
Ogólnie chcę iść w pakiet zewnętrzny S4 bo dla mnie jest mega:banan:

Wnętrze:
Na razie zastanawiam się co by tu wymodzić :decayed:
A teraz fotki:

UVZ7J1d.jpg

YfMYWWg.jpg

UufvYPn.jpg

Fotki środka: PS. żaden ze mnie fotograf:decayed:

FzmmDdf.jpg

MwvoJsN.jpg

fsEBkCF.jpg

e6YIZJW.jpg

5vH7WC2.jpg

Edytowane przez RicS3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna sztuka, oby służyła jak najlepiej.

Jeżeli chodzi o wyposażenie to najlepiej wyposażenie poznać po kodach które sa na wlepce w bagażniku- wnęka na koło zapasowe.

Kody możesz zdekodować wpisując u wujka google "kody wyposażenia audi" i wyskoczy Ci kilka dekoderów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dałes wysyko naklejke na szybie :grin: piekne auto ładnie spasowane co swiadczy ze nie było nic kombinowane :wink: pierwsze co to zbieraj na ładne felgi originalne 18 i zawiecha sport od s-line 1bv co nie bedzie nurkowac tak bo ta zawiecha ma zmmniejszony skok amorów:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dałes wysyko naklejke na szybie :grin: piekne auto ładnie spasowane co swiadczy ze nie było nic kombinowane :wink: pierwsze co to zbieraj na ładne felgi originalne 18 i zawiecha sport od s-line 1bv co nie bedzie nurkowac tak bo ta zawiecha ma zmmniejszony skok amorów:wink:

Co do felg jestem na etapie poszukiwań, myślałem o wzorze RS4 7-ramienne. Ale to jeszcze nic pewnego, może znajdę coś lepszego.

A zawieszenie planuję wrzucić raczej 1BE żeby mimo wszystko jakiś komfort zostawić:decayed:

---------- Post dopisany 02-07-2014 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2014 at 22:47 ----------

Mam 2 komplety felg na oku:

4384744520.jpg

4363633924.jpg

Co o nich myślicie? Które lepiej się będą prezentowały na srebrnym sedanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS4 jest za***iste ale ciężkie w oryginale do trafienia a replik nie polecam :wink: powodzenia w modzeniu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS4 jest za***iste ale ciężkie w oryginale do trafienia a replik nie polecam :wink: powodzenia w modzeniu :decayed:

A repliki Włoskie? Z wybitą normą JWL? Japończycy podobno bardziej są restrykcyjni niż Niemcy. Bo mam możliwość kupienia Włoskich replik we wzorze RS4 po renowacji za 1400. I się nad nimi zastanawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są o wiele słabsze niż ori więc musisz uważać jak będziesz je użytkował.

Co do używek to Pytanie czy nie byly spawane lub szpachlowane a później lakier ktoś położył :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie mierzyłem ale jak tylko zmierze to dam znać:D

Edit.

No i wreszcie się doczekała. Eibach ładnie siadł a do tego doszły cztery osiemnastki:D

tmnFsPz.jpg

Teraz kwestia chopaki i dziewczyny, w sreberku isc dalej w pakiet S4 czy moze Sline? S4 jest konkret ale z reguly widzialem pakiet S4 na ciemnych furkach.

sorki za brak polskich znakow ale pisze z "obcego" lapka :decayed:

Edytowane przez RicS3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze sentyment do felg, ktore byly na golfie pozostal. ;) jak Ci sie jezdzi na eibachu w porownaniu do serii, jakie zmiany/odczucia itd ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyko nie mów, że same springi zakładałeś na zwykłych amorach? Nie boisz się, że szybko padną?

I chyba największa bida w B6 po przejściu z MKIV to brak tylnej elektryki w 80% CCCO :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze sentyment do felg, ktore byly na golfie pozostal. ;) jak Ci sie jezdzi na eibachu w porownaniu do serii, jakie zmiany/odczucia itd ??

A został, bardzo mi się podoba ten wzór:D były inne opcje jak np ASA ale trochę przerosły mój budżet na tamtą chwilę. Co do eibacha...jest nieco twardziej ale auto jest bardziej "zwarte" nie buja na zakrętach. A komfort jak dla mnie i tak został. No i oczywiście +20 do wyglądu;)

Tyko nie mów, że same springi zakładałeś na zwykłych amorach? Nie boisz się, że szybko padną?

I chyba największa bida w B6 po przejściu z MKIV to brak tylnej elektryki w 80% CCCO :facepalm:

Na zwykłych amorach jeżdżę i jak dla mnie jest ok. Jak będzie trzeba wymienić amorki za jakiś czas to będzie trzeba to zrobić. Coś za coś. W golfie mi elektryki na tyle nie brakowało bo miałem hatchback-a :wink: a przy a4 znowu kusi modzenie ale też zastanawiam się czy jest sens to zakładać skoro z tyłu i tak nie jeżdżę :D

Quattro bym chciał dołożyć do fury ale też muszę przemyśleć wszystkie za i przeciw poza chęcią pośmigania bokiem zimą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padna amorki to za ich cene sie gwint kupi. Zakladalem nie dawno znajomemu gwint TA do B6 i roznica w komforcie jazdy w porownaniu do golfa jest ogromna na + !! Dobrze, ze miales golfa hatchback-a. ;) a odnoszac sie do golfa to straszne biedy potrafily byc w B6, albo rozne dziwne "pakiety" wyposazeniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padna amorki to za ich cene sie gwint kupi. Zakladalem nie dawno znajomemu gwint TA do B6 i roznica w komforcie jazdy w porownaniu do golfa jest ogromna na + !! Dobrze, ze miales golfa hatchback-a. ;) a odnoszac sie do golfa to straszne biedy potrafily byc w B6, albo rozne dziwne "pakiety" wyposazeniowe.

Teraz dopiero skojarzyłem, że skądś kojarzę Twój nick:D forum VW:P ja osobiście jeździłem w golfie na gwincie FK bo naczytałem się opinii, że jest najmniejsza strata na komforcie i tak też było. TA podobno dosyć twardy jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest - forum golfa. ;) w B6 to na TA jest komfortowo, a ciekawe jak na jakiejs wyzszej klasie gwintu sie jezdzi tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... doszły cztery osiemnastki:D

tmnFsPz.jpg

... isc dalej w pakiet S4 czy moze Sline? S4 jest konkret ale z reguly widzialem pakiet S4 na ciemnych furkach...

Koło robi teraz robotę [emoji106] idź w S4 będziesz zadowolony :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy masz bluetooth? Masz uchwyt który sugeruje ze może być tam moduł. ;)

A jak to sprawdzić bo w sumie o tym nie pomyslałem? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...