wampir Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Ile silnik ma nalotu? W serii jak zwykle wyszło więcej. W tym wypadku o 13KM czyli 10% więcej niż seria.
kowi Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Przejechane 150 tys Co sądzisz o wykresie po chipie?
Awra Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Według mnie wyszło trochę mało jak w serii wydał ponad 150 koni... moje BPW po 220 tys. Wypluło po schamowaniu 141 hp, słyszałem o bonusach w 1.9 tdi, nie wiedziałem że 2.0 tdi też potrafiło mieć aż tyle więcej
kowi Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Nie pasuje mi fakt że po chipie muszę go wkręcać na dużo większe obroty, wcześniej poniżej 2000 tys obrotów miałem dostępny prawie pełny moment a teraz dopiero od 2200 coś czuć i max jest przy 2700. Ktoś może robił chipa na BPW i może się pochwalić wykresem?
Blachu Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Dół masz dużo słabszy niż na serii Może podjedź na jakąś korektę softu...
kowi Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Według mnie wyszło trochę mało jak w serii wydał ponad 150 koni... moje BPW po 220 tys. Wypluło po schamowaniu 141 hp, słyszałem o bonusach w 1.9 tdi, nie wiedziałem że 2.0 tdi też potrafiło mieć aż tyle więcej Robiles wirusa czy tylko sprawdzales moc??
DanielFM Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 ten program to chyba jakaś pomyłka:) Witam! Jako autor programu pozwolę sobie dołożyć swoje 3 grosze. Zacznijmy od tego że silnik BPW ma DPF, głowicę 8V i wtryski MNIEJSZE od pozostałych 2.0TDI PD, z tego względu te auta wychodzą jak widać na wykresie czyli słabiej. Poza tym turbiny w tych silnikach lubią przeładowywać dołem w serii i górą po modyfikacji. W sofcie udało się zapanować nad lekkim overboostem z dołu dlatego do 2000obr w serii mamy ciut więcej Nm, ale powyżej jest już tylko lepiej. Poniżej fotka z porównaniem serii i moda. Pozdrawiam
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Zacznijmy od tego że silnik BPW ma DPF, głowicę 8V i wtryski MNIEJSZE od pozostałych 2.0TDI PD Ale zdaje się ze mocniejsze od BA, AR i AN, a turbiny przeładowują w większości nowszych od AWX PD-kach, kwestia dopracowania.
Hugo Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Ktoś może robił chipa na BPW i może się pochwalić wykresem? Na szybko znalezione dwa klubowe BPW. Ten drugi z wywalonym DPF-em
daniels Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Przejechane 150 tysCo sądzisz o wykresie po chipie? ja sądze że jest gorzej niż źle
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Dla jasności mi tylko chodziło o to ze dało by się utrzymać seryjny dół bez overboost, moc max i moment maja drugo rzednę znaczenie dla odczuć kierownika
Awra Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Według mnie wyszło trochę mało jak w serii wydał ponad 150 koni... moje BPW po 220 tys. Wypluło po schamowaniu 141 hp, słyszałem o bonusach w 1.9 tdi, nie wiedziałem że 2.0 tdi też potrafiło mieć aż tyle więcej Robiles wirusa czy tylko sprawdzales moc?? Tylko moc sprawdzałem bo była akcja klubowa. To się skusiłem, ale w tym roku już myślę nad jakimś programem.
kowi Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Dojechalem właśnie nad morze i muszę przyznać że w trasie mocno czuć efekt wirusa
DamianIno Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Odświeżę temat,program robiony w BRK Inowrocław http://www.directupload.net/file/d/3755/d5t95irl_jpg.htm Dodam że auto ma dpf,który w dodatku jest troche "zasyfiony"bo ktoś kiedyś grzebał w kompie i teraz filtr nie chce się samoczynnie wypalać,choć stopień zabrudzenia jest już ponad normą.Na dniach wywalimy dpf i autko powinno się odmulić i tym samym parę kucyków powinno dojść
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się