wampir Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 Aplikujesz to z dawką x3 (czyli zgodnie z całą procedurą. Xado Antykoks Anticarbon Odblokowuje Pierścienie 9025771809 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 36,50 zł - Xado Antykoks Anticarbon Odblokowuje Pierścienie (9025771809). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Rozgrzać silnik - aby był ciepły, lecz nie gorący. Wykręcić świece Zawartość pojemnika rozpylić przez rurkę po kolei w każdy cylinder (ok. 5 sek). Ja polecam minimum 10sek. Wkręcić świece. Poczekać 10-20 min. Wykręcić świece. Przykryć otwory świec pochłaniającą tkaniną, aby wylatujący brud nie trafił na lakier. Obracać rozrusznikiem kilkanaście sekund. Wmontować świece na miejsce. Uruchomić silnik i utrzymać lekko podwyższone obroty np do 2000 przez 15 min. W tym czasie resztki rozmiękczonego nagaru będą usuwane przez układ wydechowy. Czynność powtarzasz dwa razy. Potem zmiana oleju na Millers EE 5W40.
wojtassdl Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Panowie mam pytanie o ogólne o pobór oleju w EA888 gen1-3. Z tego co udało mi się dowiedzieć to najbardziej podatne sa silniki gen2 w związku ze zbyt cienkimi pierścieniami na tłokach. Czy wymiana tłoków i pierścieni na poprawione rozwiązuje problem poboru? Jeżeli tak to jaki jest szacunkowy koszt? Druga sprawa to widziałem, że są dostępne zestawy Kolbenshmidta (rozrząd + tłoki i pierścienie), czy montaż takiego zestawu jest ok czy lepiej iść w cześci OEM? Jak OEM to jakie są to koszty (same części)?
slawinho Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Częsci nie są drogie kasują za robote bo trzeba silnik wyciagnąć rozebrać. Teraz za koło 5 tysiecy robią
wojtassdl Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 5 tysięcy za samą robotę czy z częściami już? I rozumiem, że mowa tu o samych tłokach/pierścieniach, tak?
slawinho Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Z wszystkim jest większa konkurencja i mechaników którzy znają problem więc cena spadła z 10-8 tysięcy. Chociaż w ASO pewnie ponad 10000 trzeba liczyć. U mnie w okolicy śląsk są co za 5 tysięcy robią
wojtassdl Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) No to doskonała wiadomość. No to teraz kwestia producenta gratów, Kolbenschmidt daje rade? Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez wojtassdl
Muskel1 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) Tu w Niemczech opinie sa podzielone. Sa warsztaty, które tylko Kolbenschmidt montują bo uważają, że nawet te poprawione wersje z ASO kiedyś znowu zaczną olej brać. W ASO wiadomo, mogą tylko własne części montować. Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez Muskel1
slawinho Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Tego nie wiem. Ale pewnie jak kupisz sam części to możesz sie targować z mechanikiem i jeszcze taniej wyjdzie ci remont silnika.
piter85 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 a mi minie w listopadzie 4 lata jak jeżdżę na swoich tłokach po przefrezowaniu. Dodatkowo dorzuciłem LPG i zero poboru oleju. Pamiętajcie, że zanim kupi się graty, trzeba przemierzyć wszystko. Może nie być to takie oczywiste.
wojtassdl Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 13 minut temu, Muskel1 napisał: Tu w Niemczech opinie sa podzielone. Sa warsztaty, które tylko Kolbenschmidt montują bo uważają, że nawet te poprawione wersje z ASO kiedyś znowu zaczną olej brać. W ASO wiadomo, mogą tylko własne części montować. Widziałem tu na forum posty, że właśnie na poprawionych tłokach komuś się znów pobór oleju pojawił także, może i coś w tym jest. Z mojego punktu widzenia, jak po remoncie zrobię 100tys bez problemu to jest super bo przy mojej jeździe to będzie jakieś 10 lat 13 minut temu, piter85 napisał: a mi minie w listopadzie 4 lata jak jeżdżę na swoich tłokach po przefrezowaniu. Dodatkowo dorzuciłem LPG i zero poboru oleju. Pamiętajcie, że zanim kupi się graty, trzeba przemierzyć wszystko. Może nie być to takie oczywiste. Masz na myśli średnice cylindrów + czopy wału?
ziutek86 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 (edytowane) Witam Panowie! Auto zaczeło mi spalać ogromne ilości oleju (tj. Ok 1 litra na 500km. ) Czy jest sens próbować robić jakieś płukanki? Czy tylko remont pomoże? Jeżdze na vavoline 5w-40. Dodam że jest to model poliftowy z 2013r. Pozdrawiam Edytowane 29 Października 2020 przez ziutek86
przem8 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 1 minutę temu, ziutek86 napisał: Czy jest sens próbować robić jakieś płukanki? Nie ma jakiegokolwiek sensu.
kixi4 Opublikowano 29 Października 2020 Opublikowano 29 Października 2020 Tak jak kolega pisze, plukanki nic nie daja, oczywiscie nie zaszkodzi sprobowac jesli chcesz, ale nie spotkalem jeszcze nikogo komu by to pomoglo... w ostatnim czasie remontuje juz bardzo duzo poliftow, czyli np cjeb, cndc itp przewaznie przebiegi od 160 do 200 tys km, pobor w granicach 1litra na 500 do 2000km...niestety zastosowane pierscienie olejowe z "malymi otworami odprowadzajacymi" szybko sie zatykaja nagarem i olej zaczyna ubywac juz szybko... dopiero od niedawna dostepne sa tloki z pierscieniem olejowym 3 czesciowym, ktore montuje w poliftach teoretycznie nigdy sie tam nic nie powinno "zakleic"...
ziutek86 Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 8 godzin temu, kixi4 napisał: Tak jak kolega pisze, plukanki nic nie daja, oczywiscie nie zaszkodzi sprobowac jesli chcesz, ale nie spotkalem jeszcze nikogo komu by to pomoglo... w ostatnim czasie remontuje juz bardzo duzo poliftow, czyli np cjeb, cndc itp przewaznie przebiegi od 160 do 200 tys km, pobor w granicach 1litra na 500 do 2000km...niestety zastosowane pierscienie olejowe z "malymi otworami odprowadzajacymi" szybko sie zatykaja nagarem i olej zaczyna ubywac juz szybko... dopiero od niedawna dostepne sa tloki z pierscieniem olejowym 3 czesciowym, ktore montuje w poliftach teoretycznie nigdy sie tam nic nie powinno "zakleic"... A powiedz ile kosztuje taki remont na chwile obecną? Różne wersje krążą po forum.
Muskel1 Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 (edytowane) Koszta zróżnicowane są od zakresu pracy jaki zlecisz i użytych materiałów. Są oryginalne zestawy tłoków i pierścieni oraz zestawy firmy Kolbenschmidt, które wielu uważa za dużo lepsze rozwiązanie. Dobrze byłoby może też przy okazji rozrząd zrobić jak już remont to raz a dobrze i mieć spokój. Podzwoń sobie po warsztatach i popytaj bo ceny kształtują się bardzo różnie i możesz mieć nawet rozbieżność rzędu kilku tyś. Edytowane 30 Października 2020 przez Muskel1
Wihajster Opublikowano 30 Października 2020 Opublikowano 30 Października 2020 chyba ktos jeździł na longlife i wymienial olej co 30k ... stąd taki efekt
ziutek86 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 29.10.2020 o 20:33, ziutek86 napisał: Witam Panowie! Auto zaczeło mi spalać ogromne ilości oleju (tj. Ok 1 litra na 500km. ) Czy jest sens próbować robić jakieś płukanki? Czy tylko remont pomoże? Jeżdze na vavoline 5w-40. Dodam że jest to model poliftowy z 2013r. Pozdrawiam Panowie wkońcu problem rozwiązany:) Skończyło się na remoncie silnika przez kixi4 (kolege polecanego na forum) Jestem bardzo zadowolony z usług Michała. Konkretne podejście do tematu. kixi4 jest godnym polecenia super specjalistą w silnikach audi. Z wieloma mechanikami miałem do czynienia ale kixi4 bije ich na łeb i szyje. Przy okazji remontu silnika zlokalizował i naprawił usterke regulacji ciśnienia doładowania, z którą walczyłem ponad rok i inni pseudo mechanicy, którzy powymieniali mi wszystkie zaworki i nie tylko, a błąd dalej był. Dziękuje Michał jeszcze raz:) Naprawde szczerze polecam! Jak naprawa audi to tylko kixi4. Pozdrawiam Edytowane 12 Listopada 2020 przez ziutek86
ziutek86 Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 (edytowane) Edytowane 12 Listopada 2020 przez ziutek86
AndyN Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 13 godzin temu, ziutek86 napisał: Jaki auto miało przebieg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się