Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie oryginalne z aso audi
Troche nie rozumiem tego stwierdzenia. Jedno przeczy drugiemu.

Jakis nr VAG tych pierscieni ? (wiem że u Ciebie 1.8) - tak z ciekawości pytam. Po rozfrezowaniu tłoków wymiar musiał byc jakiś niestandardowy więc jak dobierane były te pierścienie ?

Opublikowano

więc jak dobierane były te pierścienie ?

Kolega pisał ze pierścienie nie z ASO, wiec tu ogólnie robi się tajemniczo... Tłoki się toczy pod wymiar ORI, POPRAWIONYCH pierścieni. Oszczędza się wtedy na tłokach i korbowodach.

Opublikowano

wiec tu ogólnie robi się tajemniczo

No dokladnie pewne posty tak właśnie brzmią.

Opublikowano

Bo jest firma której pierścienie odpowiadają pierścieniom z audi, tylko pierścień zgarniający jest odrobinę głębszy, ale to jest różnica paru % na plus, co nie wpływa negatywnie. Są też ludzie z aso którzy roztaczają stare tłoki i zakładają pierścienie serwisowe, te poprawione z nowego typu tłoków tylko, że koszt samych pierścieni, przynajmniej do 1.8 to ok 1400zł.

Opublikowano (edytowane)

Firma nazywa się Prima i ma siedzibie w łodzi na ulicy liściastej 17. Oni zajmują sie dorabianiem pierścieni na konkretny wymiar

Edytowane przez thenaturat2
Opublikowano

Firma nazywa się Prima i ma siedzibie w łodzi na ulicy liściastej 17. Oni zajmują sie dorabianiem pierścieni na konkretny wymiar

Skoro tak twierdzisz. Moje pochodzą z firmy MAHLE.

Opublikowano

Witam

Czy ktoś we Wrocławiu i okolic robił remont silnika 2.0 TFSI ? Kogoś możecie polecić i ile może kosztować ? Mój pobór oleju to 1l na 500 km. MASAKRA

Opublikowano

Mój pobór oleju to 1l na 500 km

Nowy rekord na forum... Najdziwniejsze jest to, ze nie czuc jakiegos wyraznego spadku mocy. Kat tez wszystko przepala. Ile masz juz nalatane?

Opublikowano

Właśnie jeżeli chodzi o moc to nie czuć spadku . Jak kupiłem spalał około 1l na 1800 km po roku jeżdżenia zaczął drastycznie spalać coraz więcej aż doszedł to 1l na 500 km , nawet i poniżej 500km . Teraz 150 tys.

Opublikowano

I weź tu na wakacje jedź 2500km :/

Opublikowano

I weź tu na wakacje jedź 2500km :/

przyczepka pelna oleju i można jechać.

Opublikowano

Nie do wiary że VAG taki chłam wypuszcza i się wypina na klientów.Jak się nic nie zmieni ludzie zaczną omijać auta tej grupy szerokim łukiem ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich tez mialem problem ze spalaniem oleju w tym silniku i to soprym. Ok 1 l na 1030 km ale mam bardzo dobrego mechanika co zrobil remont tego silnika .W tym momecie mam przejechane ponad 1500 km i z miarki na wyswietlaczu narazie pokazuje ok 5 milimetrow ubytku oleju. Jestem bardzo zadowolony z remontu ,co jakis czas napisze jak tam sprawa z olejem .W razie pytan piszcie na meila [email protected] pozdrawiam .

Edytowane przez LukasSwa87
Opublikowano

podiol sie remontu

z całym szacunkiem ale taka pisownia i stylistyka wypowiedzi co najmniej drażni oczy.

Opublikowano

Jak się nic nie zmieni ludzie zaczną omijać auta tej grupy szerokim łukiem ;)

Prędzej Niemcy przestana to kupować jak Polacy. :decayed:


podiol sie remontu

z całym szacunkiem, ale taka pisownia i stylistyka wypowiedzi co najmniej drażni oczy.

Zgadzam się w zupełności. :grin:

Opublikowano

Ja Audice lubię za stylistykę i wnętrze, ciężko mi znaleźć inne auto które by mi pasowało. Bejce mi się nie podobają w środku, może te najnowsze jakoś się ratują, a to jednak tam spędzam najwięcej czasu. Bryły Audi też są ładne ;)

Opublikowano (edytowane)

Mój pobór oleju to 1l na 500 km

Nowy rekord na forum..

Kłamczuch :wink:

zrobiłem kolejne 150 km, sprawiłem poziom oleju i znowu był na minimum. Znowu zrobiłe dolewke i pojechałem do mechanika wymienic olej i filtry, po zrobieniu około 170 po zmierzeniu bagnetem okaząłao się, ze auto spaliło litr oleju.

To jest aktualny rekord :decayed:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja Audice lubię za stylistykę i wnętrze, ciężko mi znaleźć inne auto które by mi pasowało. Bejce mi się nie podobają w środku, może te najnowsze jakoś się ratują, a to jednak tam spędzam najwięcej czasu. Bryły Audi też są ładne ;)

Śmiało mogę się podpiąć pod tę wypowiedź :) +2

Jak się nic nie zmieni ludzie zaczną omijać auta tej grupy szerokim łukiem ;)

Prędzej Niemcy przestana to kupować jak Polacy. :decayed:

podiol sie remontu

z całym szacunkiem, ale taka pisownia i stylistyka wypowiedzi co najmniej drażni oczy.

Zgadzam się w zupełności. :grin:

Ja bym się nie podiol :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Edytowane przez andynl
Opublikowano

No własnie ... a Pawciu coś nic nie mówi na czym stanęło z jego tematem.

Opublikowano

Znowu zrobiłe dolewke i pojechałem do mechanika wymienic olej i filtry, po zrobieniu około 170 po zmierzeniu bagnetem okaząłao się, ze auto spaliło litr oleju.

Faktycznie, ten jest nie do pobicia :kox: 100L oleju/17tkm :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem dziwną prawidłowość w tym topicu, że u wielu osób właśnie w okolicach 150k te silniki zaczynają brać znacznie więcej niż 0.5 na 1000km ...

Ktoś próbował zamienić tylko i wyłącznie pierścienie na nowe, wrócił pobór do 0.5l ? Jeśli to da mi kolejne 150k to biorę w ciemno ...

Ile osób kombinowało z toczeniem tłoków i innymi pierścieniami z sukcesem ?

I kto próbował usługi http://krasnobrodzka-racing.comw tym temacie ?

Edytowane przez ppa4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...