chesterman 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Wlasnie nie mam dostepu do ETKI. Chce to zrobic na wlasna reke, nie w serwisie. Potrzebuje liste czesci ktore sa wymagane do wymiany, ktore moge kupic w ASO. Mysle, ze taka lista bedzie przydatna dla "potomnych" Czy po wykonanym STAGE II, spalanie benzyny moze sie poprawic? Ale co tu jest niezrozumialego? Wiedziales o problemie, i mimo to kupiles to auto. Ja, ty i nam podobni sa winni takiemu postepowaniu firm. Wlasnie nie wiedzialem o tym, przekonalem sie w drodze do domu. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez chesterman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 c ) Czy po naprawie STAGE II auto bedzie spalac mniej paliwa? Mam wrazenie, ze to auto pali troche za duzo. Komputer pokazuje srednie spalanie 10L / 100km, lecz wskazowka poziomu paliwa w baku pokazuje, ze ubylo duzo wiecej niz te 10L po 100km. Na to bym nie liczył, ten silnik po prostu lubi dobrze wypić. Kolego co do spisu części to mogę Ci to załatwić po 30 sierpnia, posiadam fakturę z ASO po moim remoncie t tam są wypisane wszystkie części, niestety teraz jestem na urlopie a faktura leży w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Trzeba było przed kupnem poczytać na forum Nowy silnik pali nieznacznie więcej. Dziewięć - dycha to norma. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez griga-st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Dzięki za odpowiedzi. Andynyl, 30 sierpnia akurat wyjezdzam na urlop, ale jakbys mogl wrzucic jak wrocisz to przejrze sobie w wolnej chwili odpoczynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DustWave 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 We wtorek / srode po zebraniu wszystkich dokumentow dam znac jak sie skonczyla rozmowa ze sprzedawca. Podejrzewam ze bedzie chcial wymienic na TDI bo ma na stanie identyczny model tylko z silnikiem TDI Witam.Aby dokonczyc watek i nie byc goloslownym przedstawiam final rozmow ze sprzedawca. Sprzedawca zgodzil sie bez najmniejszych problemow na zwrot calosci kwoty / naprawe usterki w aso / wymiane na inny samochod z tych ktore posiada u siebie z dodatkowym rabatem. Wybralem wymiane na inny pojazd i w piatek jade na wymianke. Bardzo milo i profesjonalnie sprzedawca do tego podszedl, az milo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppa4 1 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Tłoki po obróbce w Krasnobrodzka-racing, rozrząd wymieniony, panewki, tuleje, 5w40 zalany, no i zobaczymy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Tłoki po obróbce w Krasnobrodzka-racing, rozrząd wymieniony, panewki, tuleje, 5w40 zalany, no i zobaczymy ... W jakiej kwocie się naprawa zamknęła? (Może być na pw) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramir 0 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Edytowane 12 Września 2015 przez aramir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dampol 0 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Kolego 1litr na 10,000km powinieneś się cieszyć! I nie panikuj. Moja jest po Stage 1 w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman 0 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Kolego 1litr na 10,000km powinieneś się cieszyć! I nie panikuj. Moja jest po Stage 1 w ASO Czy już widzisz jakąś poprawę po STAGE 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 (edytowane) Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Kolego 1litr na 10,000km powinieneś się cieszyć! I nie panikuj. Moja jest po Stage 1 w ASO 1 litr na 10000 km to jakoś wraz sporo. Edytowane 15 Września 2015 przez zabiello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dampol 0 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Kolego 1litr na 10,000km powinieneś się cieszyć! I nie panikuj. Moja jest po Stage 1 w ASO Czy już widzisz jakąś poprawę po STAGE 1 ? Tak, jest poprawa. Pierwszy pomiar "próba olejowa" 1,48L na 1000km. Po Stage 1 (oprogramowanie, odma, uszczelniacze) wg. ASO 0,52L na 1000km, ale coś źle wyszło, zły zakres wpisywany był. Wg. Mnie około 0,75L na MMI zostało dwie kreski z miarki- dolałem 0,5L (i brakło dwie kreski do full skali.). Także odczuwalnie się poprawiło. Oczywiście, nie satysfakcjonuje mnie ten wynik, walczymy dalej. Rozważam dwie opcje: 1. Stage II (wymiana pierścieni na grubsze/zmodernizowane, tłoków, korbowodów, rozrządu itd) 2. Krasnobrodzka racing + mechanik montaż/demontaż potrzebnych części (Koszt 1600-1900zł Krasnobrodzka Racing plus koszty mechanika) Dokładnie ppa4 podaj kwotę i wyniki .. hehe nie zapominaj o nas ... aaa i rozumiem ze rowki pierścienie miałeś roztaczane na większy rozmiar , czy cos może innego ? PS. Jak u mnie na razie nie ma tragedii bo około 100ml na ponad 1tys km Kolego 1litr na 10,000km powinieneś się cieszyć! I nie panikuj. Moja jest po Stage 1 w ASO 1 litr na 10000 km to jakoś wraz sporo. Przeglądając forum A5 można napotkać informacje, że nawet po Stage II takie spalanie na poziomie 0,2 - 1,0 na 10,000 - 12,000km występuje Edytowane 16 Września 2015 przez dampol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) Przeglądając forum A5 można napotkać informacje, że nawet po Stage II takie spalanie na poziomie 0,2 - 1,0 na 10,000 - 12,000km występuje 0,2l na 10000 km to rozumiem ale 1l na ten dystans to też irytujące wg mnie, ja po przeróbce tłoków nie zauważyłem zużycia oleju. Pierwsze 2 tyś km na dodarciu cały czas olej na max, po wymianie oleju zrobiłem ~4 tyś km i jak było zalane na max tak dalej jest na max'a, nie twierdzę że całkowicie przestał wciągać olej bo bez bagnetu serwisowego ciężko to określić ale nawet jeśli coś wciągnął to raczej ilość nie wpływającą na odczyt. Nie wiem jak Ty ale ja uważam, że po stage 2 powinien przepalać nie więcej niż 0,5l na 15 tyś km (właściwie to powinno być 0,0l) tak by można było jeździć od wymiany do wymiany bez potrzeby dolewania. Edytowane 16 Września 2015 przez zabiello Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dampol 0 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Przeglądając forum A5 można napotkać informacje, że nawet po Stage II takie spalanie na poziomie 0,2 - 1,0 na 10,000 - 12,000km występuje 0,2l na 10000 km to rozumiem ale 1l na ten dystans to też irytujące wg mnie, ja po przeróbce tłoków nie zauważyłem zużycia oleju. Pierwsze 2 tyś km na dodarciu cały czas olej na max, po wymianie oleju zrobiłem ~4 tyś km i jak było zalane na max tak dalej jest na max'a, nie twierdzę że całkowicie przestał wciągać olej bo bez bagnetu serwisowego ciężko to określić ale nawet jeśli coś wciągnął to raczej ilość nie wpływającą na odczyt. Nie wiem jak Ty ale ja uważam, że po stage 2 powinien przepalać nie więcej niż 0,5l (właściwie to powinno być 0,0l) tak by można było jeździć od wymiany do wymiany bez potrzeby dolewania, czyli te 15 tyś km. Zgadza się. Mam jeszcze A4 b6 avant 1,9tdi 130KM, popuszcza mi turbina już, ale wciaż od wymiany do wymiany nie muszę dolewać... TFSI niestety tak mają,że coś łyknąć muszą, ty robiłeś też w Krasnobrodzka? (jaki łączny koszt i co zostało zrobione)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Może ktoś się orientuje czy w okolicach dolnego śląska jest jakiś odpowiednik jak krasnobrodzka-racing? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 dampolJa nie robiłem w Krasnobrodzka, koszt jaki poniosłem to tysiąc złotych za przeróbkę łącznie z kompletem wszystkich nowych pierścieni firmy Mahle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 TFSI niestety tak mają,że coś łyknąć muszą Nic nie muszą. Jak łyka, to jest zepsuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dampol 0 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) TFSI niestety tak mają,że coś łyknąć muszą Nic nie muszą. Jak łyka, to jest zepsuty. W sumie masz rację, człowiek już przywykł do wad fabrycznych, do "zaprogramowanej" wytrzymałości. Zużycie oleju silnikowego jest wynikiem złej konstrukcji pierścieni. Właściciele Audików robiąc tak jak ty lub tak jak ja i inni szukając różnych alternatywnych rozwiązań w warsztatach, w Krasnobrodzka, itd. nie zgłaszając problemu do ASO, tylko przyjmują to "na klatę". Później AUDI/VW twierdzi, że problem jest promilem, a tak naprawdę WSZYSTKIE SILNIKI 2,0 TFSI do 2012r mają tą wadę, która się ujawni przy różnym przebiegu.( najcześciej po 2 letniej gwarancji).... Edytowane 17 Września 2015 przez dampol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppa4 1 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Zrobione: w krasnobrodzka - tłoki, 12xpierścienie mahle, tuleje, głowica - około 1900 poza tym: panewki, uszczelka głowicy, rozrząd, jakieś tam inne ringi, czyszczenie ... - to już zależy od mechaniora ... Przekleństwem tego modelu jest to że aby dorwać się do silnika, trzeba rozebrać cały przód i wyciągnąć silnik ... Póki co i tak czekam aż mi weźmie trochę oleju, bo podobno powinien..., dotarcie do 3-4k i potem wymiana oleju i dopiero potem można będzie coś powiedzieć. PS. w manualach, na jałowym czy na wciśniętym sprzęgle czujecie jak dotkniecie gałkę biegów takie delikatne drżenie/wibracje ? a na kierownicy tak jakby tez ale tam juz na maksa delikatnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 tłoki, 12xpierścienie mahle, tuleje, głowica - około 1900 Woow, cena jest dobra. Roboty z tym jest bardzo dużo. Jeżeli będzie się miało szczęście ze blok nie jest porysowany, to banan na twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się