Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


mcemsi

Rekomendowane odpowiedzi

Oni mówią ze 0,5L/1000km to tez norma Chłopaki mówią to co muszą mówić... W nowoczesnych motorowniach praktycznie nie istnieje pojecie "docierania"

Temat rzeka, jednym po stage 2 na początku ubywa odrobinę oleju innym nie (mi akurat nie, a przynajmniej nie tyle by zmieniało to wynik na fis), to że nowy silnik jest dotarty dynamicznie w fabryce nie znaczy że przez pierwszy tysiąc km nie ubędzie odrobinę oleju, utwardzenie elementów nie zawsze idzie w parze z idealnym spasowaniem, jest procedura po której nie rozbierają silników ponownie w fabryce by ocenić czy już nic się nie musi lepiej spasować.

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po stage 2 przejeździłem około 2tyś i znikło około 250 - 300ml wymieniłem oliwę zrobiłem koło 5 tyś i nie wziął ani grama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak myslalem. Robienie tego w ASO nie bardzo sie kalkuluje :). oni jak to robia to daja jakas gwarancje, ze nie bedzie wiecej wciagal oleju? jesli tak to na jak dlugo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo dają rok gwarancji na stage2, ale jak zapewne sam sie orientujesz norma w ASO to 0,5l na 1tyś więc raczej trudno powiedziec że daja gwarancję że nie będzie brał.

Jak na razie u mnie nie bierze oliwy wcale więc moge powiedziec że operacja sie udała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w ASO po pomiarze wyszło mi ponad 2 litry na 1000km!

Auto z Polskiego salonu nie ma przejechanych 100000km, 2009r. serwisowane tylko w ASO - naprawa 19000zł.

Audi odmówiło naprawy w ramach "dobrej woli"

Śmiech na sali;-/

Edytowane przez Wojciech_krk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Placiles za pomiar?


Widziales korespondecje?


30/70 to standard w twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze auto jest z 2009 wiec ma juz ponad 6 lat ,wydaje mi sie ze tym sie zasłonią i nic z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się Marcinie wydaje ze za 2,5 kola netto(majster warsztatowy) nikt po niemiecku/angielsku nie będzie się produkował...

Sytuacja z początku tego tygodnia: A4 z ´08 170KM. Przejechane 85Tkm. Wymiana AGR .100% Audi. Błotniki x2(nowe), klapa bagażnika, pod tylnym zderzakiem lakierowanie30/70%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ASO bo to złodzieje za ok 4k dobry tuner Ci założy grubsze pierścienie i przerobi, oleju nie będzie brać. Zadzwoń np do gregora10 bo jak z nim gadałem to wiem, że już robił 1.8TSI, które brało olej i po jego robocie już nie bierze oleju więc temat zna dobrze. Dlaczego koszta są o wiele mniejsze niż w ASO? Bo w aso zmieniając pierścienie nie pasuje reszta czyli tłoki itd takie chore procedury pół silnika by Ci wymienili bo klient zapłaci i mają w d*pie koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił mi to warsztat z okolicy Kalisza , bardzo dobrze się z nimi znam , oni wyciągali tłoki i wysyłali gdzieś do konina dokładnie nie wiem gdzie nie dopytywałem , głowica też była robiona co dokładnie to nie wiem nie znam się nowa uszczelka pod głowicę, panewki zostały ( CHYBA) odwrócone czy coś takiego . Ogólnie tłoki były w bardzo dobrym stanie i nie było potrzeby wymieniać na nowe , zostały roztoczone na większe pierścienie , pierścienie nie są audi oryginalne bo są za cienkie i po kilku tys km mogło by być to samo . Jestem teraz mega zadowolony bo problem się skończył , ogólnie warsztat który mi to robił jest bardzo dobry i mega dokładny . byłem teraz w trasie do Wrocławia i wróciłem ani gram nie ubył oleju . Teraz zakładam chromowane końcówki na tłumik i koniec z okopconą rurą .

Jeżeli ktoś chce to mogę podać namiary na warsztat który mi to robił.

Witam darku mam taki sam problem jak twoj z nadmiernym zuzyciem oleju w moim pasacie. Czy moglbys podac namiar na ten warsztat z okolicy kalisza co ci to robil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Paweł,

Wtrącę sie w wątek.

Właśnie dziś odebrałem moje a4 2.0 tfsi. Naprawa została zrobiona w Pleszewie w warsztacie Bosch Janecki.

http://www.janecki.bosch-service.pl

Ponieważ u mnie była duża presja czasowa, naprawa przebiegała następująco:

1. Demontaż głowicy i podzespołów - 2 dni

2. Wycieczka do Krasnobrodzka racing w Warszawie - o 7.30 oddałem części, o 13.30 odbierałem.

3. Montaż około 2 dni.

Moge szczerze polecić oba warsztaty. Z Bosch Janceki miałem już bardzo dużo styczności i nigdy się nie zawiodłem. Są słowni i terminowi, bardzo dokładni. Zawsze omawiają naprawę i dzwonią jeśli jest cos do ustalenia w czasie naprawy. Właściciel sam jeździ audi / vw wiec zna te auta od podszewki.

Krasnobrodzka zrobiła na mnie rownież dobre wrażenie - konkretni i profesjonalni.

Na Krasnobrodzkiej zostały przerobione tłoki - podfrezowanie oraz zestaw nowych pierścieni olejowych), planowanie głowicy, nowe prowadnice zaworów i w moim przypadku wymiana zaworów wydechowych, ponieważ były pokrzywione. Wszystko wykonane zgodnie z technologia napraw, czyli czyszczenie, naprawa, oznaczenie czesci. Normalnie można do nich wysłać kurierem "problematyczne" elementy, ale ponieważ mi się spieszyło, zdecydowałem sie jechać osobiście.

Autem zrobiłem póki co trochę ponad 100 km więc nie podejmuję się oceny skuteczności naprawy. Myśle że ilość zadowolonych pacjentów mówi sama za siebie.

Po Nowym Roku planuje trasę ponad 1100 km w jeden dzień i po jej pokonaniu wszystko będzie jasne.

Pozdrawiam i trzymam kciuki.

Edytowane przez PedroV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac.

Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie.

Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie bo nie pojawia mi się już informacja na komputerze o niskim poziomie oleju i o tym aby dolać 1 litr. Ktoś ma pomysł czym to jest spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym to jest spowodowane?

Brakiem 1L oleju.

Gratuluje czytania ze zrozumieniem. Poza tym jak się nie ma nic do powiedzenia to z reguły się nic nie mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pedro. Dzieki serdeczne za namiar na serwis w pleszewie, w nowym roku bede dzwonil do nich. Oczywiscie jak tylko mi pomoga dam tez ci znac.

Mam tez prosbe do ciebie, zebys dal mi znac jak zrobisz swoja trase i wiecej km, jak zachowuje sie silnik i spalanie oleju po naprawie.

Ps. Czy mozesz podac mi jakiego rzedu byly koszty naprawy w twoim autku.

Cześć Paweł,

Wczoraj zaliczyłem trasę o której pisałem wcześniej. Wg wskazań komputera poziom oleju od naprawy się nie zmienił (łącznie około 1300 km), co mnie oczywiście bardzo cieszy. Dodatkowo mam wrażenie ze samochód przyspiesza płynniej i pracuje bardziej miękko. Myśle, że jest to bardziej związane z wyczyszczeniem nagarów i zmiany oleju na motul i traktuje jako miły bonus.

Dodam, że przed świetami, tą samą trasę w przeciwnym kierunku pokonałem zużywając 0,8 litra oleju.

Podsumowując - cel osiągnięty, właściciel zadowolony.

Myśle, że więcej będzie można powiedzieć po 5.000 czy 10.000 km.

Co do kosztów naprawy to myślę, że należy omówić je indywidualnie. Warsztat przygotuje ci wycenę, a jeśli wyjdzie coś w trakcie naprawy to na pewno będą to z tobą konsultować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...