Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robic silnik zeby dalej 5L/na zmiane bralo?? Ile zaoszczedzisz ? Zreszta pewnie starych pierscieni juz nie produkuja. O Krasnobradzkiej jest ok. dwie strony wczesniej.

Opublikowano

No dokładnie ... jedyny sensowny sposób obecnie to chyba tylko rezanie tłoków i zejście do prawie 0l/1000 ...

Opublikowano

Starych pierscieni oczywiscie juz nie produkuja a kombinowanie z frezowaniem starych tlokow zeby zalozyc nowe pierscienie ....?

Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ...

Opublikowano

ooo a to ciekawe. a u kogo frezowal tloki?

Opublikowano (edytowane)

ooo a to ciekawe. a u kogo frezowal tloki?

pewnie szlifierką w garażu to robił, że taki efekt jest :grin:

A tak na poważnie to może nowy pierścień pękł jak zaczął jeździć samochodem (tzn może nie jeździł delikatnie na dotarciu), albo lipnie frezowanie ktoś zrobił.

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek.

Opublikowano

Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ...

Możliwe że cylindry były porysowane od starych pierścieni stąd taki efekt, ale macher przy robocie powinien takie rzeczy zauważyć

Opublikowano

Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ...

Możliwe że cylindry były porysowane od starych pierścieni stąd taki efekt, ale macher przy robocie powinien takie rzeczy zauważyć

Przy takiej ilości to chyba nie rysy a rowki na gładziach już były.

Opublikowano

Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ...

Wiec dla mnie sprawa jasna ,zle obrobili tloki do nowych pierscieni ...

Gdyby gladzie cylindrow byly porysowane to chyba ktos by to zauwazyl ,a zreszta przez to nie bylo by ubytkow rzedu 2l/1000km ..

Opublikowano

Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ...

to po takim przykładzie negujesz parę postów wyżej rozfrezowanie starych tłoków pod nowe pierścienie jako złą metodę pozbycia się problemów z poborem oleju? Moje tłoki są po takim zabiegu i ja jestem z tego efektu zadowolony, jeśli po 2kkm na dotarciu poziom oleju nie spadł to chyba można dobrze to zrobić.

Opublikowano

napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ...

no coz, moze tu jest pies pogrzebany. moze zle roztoczone, moze zle dobrane pierscienie.

Opublikowano

Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ...

to po takim przykładzie negujesz parę postów wyżej rozfrezowanie starych tłoków pod nowe pierścienie jako złą metodę pozbycia się problemów z poborem oleju? Moje tłoki są po takim zabiegu i ja jestem z tego efektu zadowolony, jeśli po 2kkm na dotarciu poziom oleju nie spadł to chyba można dobrze to zrobić.

Ani nie neguje ani nie popieram

W tym przypadku ktos spaprał robote i wlasnie z takiej obawy chyba bym sie na to nie zdecydowal ,natomiast sama metoda moze i nie jest zla.

Napewno jest nieporownywalnie tansza w porownaniu z zakupem wszystkiego w ASO ,dlatego rozumiem ze coraz wiecej ludzi sie na to decyduje.

Opublikowano

A panowie, a jak na 100% potwierdzić że to tłoki a nie np turbina zaczęła pić ?? Jakoś komputerkiem, bo na pewno nic nie cieknie czy się leje ...

Opublikowano

Każdy silnik bierze olej? Jest ktoś na forum z przebiegiem około 200tys i pobór oleju jest w tej dopuszczalnej normie?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakoś komputerkiem
Komputer to nie czarodziejska kula. :) Program diagnostyczny analizuje sygnały z czujników czy sterowników zamontowanych w aucie. Na tym silniku nie ma czujników mierzących przepływ oleju do turbiny. Jest czujnik stanu oleju, temperatury i czujnik ciśnienia. Na podstawie sygnałów można powiedzieć ILE ci tego oleju zużywa, ale nie można powiedzieć CO czy KTÓRĘDY ci go "znika". Mozna pokusić się o analizę sygnału z lambda, ale przecież wiadomo ze jak nie cieknie, to go spala ;)

Krotko mówiąc: Musisz robić wymianę tłoków bo te silniki WSZYSTKIE bez wyjątku przez cztery lata, do 2012 wyjeżdżały z fabryki zepsute...

Opublikowano (edytowane)
Witam
Juz pisalem ze zrobilem remont silnika 2.0 TFSI.
I mam dobra wiadomosc po przejechaniu prawie 6k km silnik spalil ok 0.5 l na miarce pokazalo dokladnie polowe .

dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek.

"Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci.

Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach.

Edytowane przez LukasSwa87
Opublikowano

6k km silnik spalil ok 0.5 l

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Jasne ze to nie jest 0,5/1000, ale to i tak o wiele za dużo.

Opublikowano (edytowane)

6k km silnik spalil ok 0.5 l

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :) Jasne ze to nie jest 0,5/1000, ale to i tak o wiele za dużo.

Wiele bym nie powiedzial 1 l na 1000km to duzo . Ale 100ml na 1000km . jak dla mnie jest bardzo dobrze .

To moglbym uznac za norme dla silnika benzynowego z przebiegiem prawie 200k

Edytowane przez LukasSwa87
Opublikowano


Yoghurt, dnia 21 Lip 2015 - 13:22, napisał:
dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek.
"Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci.

Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach.

misiu kolorowy, gdybys poczytal co tutaj pisalem a nie wpadl na ostatnia stone i wrzucal co popadnie i gdzie popadnie to bys sie dowiedzial, ze pisalem o Krasnobradzka racing - czyli zakladzie ktory po pierwsze w nie jednym silniku grzebal a po drugi roztacza calkiem sporo tlokow do silnikow tfsi.

Opublikowano (edytowane)

Yoghurt, dnia 21 Lip 2015 - 13:22, napisał:

dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek.

"Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci.

Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach.

misiu kolorowy, gdybys poczytal co tutaj pisalem a nie wpadl na ostatnia stone i wrzucal co popadnie i gdzie popadnie to bys sie dowiedzial, ze pisalem o Krasnobradzka racing - czyli zakladzie ktory po pierwsze w nie jednym silniku grzebal a po drugi roztacza calkiem sporo tlokow do silnikow tfsi.

Misiu Kolorowy ale mi dokladnie chodzilo o ostatni post co do tamtego zakladu spoko znaja sie na robocie . A ciekaw jestem jeszcze jak cenowa ta technologia Krasnobradzka racing . Ja napisalem tylko ze niejeden "Pan Czesiek" zna sie bardziej na robocie niz panowie pracujacy np w ASO. mi tam za remont powiedzieli 16 tys. Ja zrobilem o wiele wiele taniej . I nie wymienialem Tlokow jak stwierdzili ci wielcy fachowcy z ASO ze to niezbedne . A ciekaw jestem jeszcze jak cenowa ta technologia Krasnobradzka racing.

Edytowane przez LukasSwa87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...