griga-st Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Robic silnik zeby dalej 5L/na zmiane bralo?? Ile zaoszczedzisz ? Zreszta pewnie starych pierscieni juz nie produkuja. O Krasnobradzkiej jest ok. dwie strony wczesniej.
ppa4 Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 No dokładnie ... jedyny sensowny sposób obecnie to chyba tylko rezanie tłoków i zejście do prawie 0l/1000 ...
MarcinOslo Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Starych pierscieni oczywiscie juz nie produkuja a kombinowanie z frezowaniem starych tlokow zeby zalozyc nowe pierscienie ....? Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ...
Yoghurt Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 ooo a to ciekawe. a u kogo frezowal tloki?
zabiello Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) ooo a to ciekawe. a u kogo frezowal tloki? pewnie szlifierką w garażu to robił, że taki efekt jest A tak na poważnie to może nowy pierścień pękł jak zaczął jeździć samochodem (tzn może nie jeździł delikatnie na dotarciu), albo lipnie frezowanie ktoś zrobił. Edytowane 21 Lipca 2015 przez zabiello
Yoghurt Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek.
andynl Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ... Możliwe że cylindry były porysowane od starych pierścieni stąd taki efekt, ale macher przy robocie powinien takie rzeczy zauważyć
zabiello Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Na forum A5 napisal uzytkownik ktory jest wlasnie po takim zabiegu i placz co robic bo auto dalej bierze 1l oleju na 500km ... Możliwe że cylindry były porysowane od starych pierścieni stąd taki efekt, ale macher przy robocie powinien takie rzeczy zauważyć Przy takiej ilości to chyba nie rysy a rowki na gładziach już były.
MarcinOslo Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ... Wiec dla mnie sprawa jasna ,zle obrobili tloki do nowych pierscieni ... Gdyby gladzie cylindrow byly porysowane to chyba ktos by to zauwazyl ,a zreszta przez to nie bylo by ubytkow rzedu 2l/1000km ..
zabiello Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ... to po takim przykładzie negujesz parę postów wyżej rozfrezowanie starych tłoków pod nowe pierścienie jako złą metodę pozbycia się problemów z poborem oleju? Moje tłoki są po takim zabiegu i ja jestem z tego efektu zadowolony, jeśli po 2kkm na dotarciu poziom oleju nie spadł to chyba można dobrze to zrobić.
Yoghurt Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ... no coz, moze tu jest pies pogrzebany. moze zle roztoczone, moze zle dobrane pierscienie.
MarcinOslo Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Wlasciciel nie pisal gdzie to robil ,napisal tylko ze ten ktos pierwszy raz tak obrabial tloki ... to po takim przykładzie negujesz parę postów wyżej rozfrezowanie starych tłoków pod nowe pierścienie jako złą metodę pozbycia się problemów z poborem oleju? Moje tłoki są po takim zabiegu i ja jestem z tego efektu zadowolony, jeśli po 2kkm na dotarciu poziom oleju nie spadł to chyba można dobrze to zrobić. Ani nie neguje ani nie popieram W tym przypadku ktos spaprał robote i wlasnie z takiej obawy chyba bym sie na to nie zdecydowal ,natomiast sama metoda moze i nie jest zla. Napewno jest nieporownywalnie tansza w porownaniu z zakupem wszystkiego w ASO ,dlatego rozumiem ze coraz wiecej ludzi sie na to decyduje.
ppa4 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 A panowie, a jak na 100% potwierdzić że to tłoki a nie np turbina zaczęła pić ?? Jakoś komputerkiem, bo na pewno nic nie cieknie czy się leje ...
guerrero Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Każdy silnik bierze olej? Jest ktoś na forum z przebiegiem około 200tys i pobór oleju jest w tej dopuszczalnej normie? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
griga-st Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Jakoś komputerkiem Komputer to nie czarodziejska kula. Program diagnostyczny analizuje sygnały z czujników czy sterowników zamontowanych w aucie. Na tym silniku nie ma czujników mierzących przepływ oleju do turbiny. Jest czujnik stanu oleju, temperatury i czujnik ciśnienia. Na podstawie sygnałów można powiedzieć ILE ci tego oleju zużywa, ale nie można powiedzieć CO czy KTÓRĘDY ci go "znika". Mozna pokusić się o analizę sygnału z lambda, ale przecież wiadomo ze jak nie cieknie, to go spala Krotko mówiąc: Musisz robić wymianę tłoków bo te silniki WSZYSTKIE bez wyjątku przez cztery lata, do 2012 wyjeżdżały z fabryki zepsute...
LukasSwa87 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam Juz pisalem ze zrobilem remont silnika 2.0 TFSI. I mam dobra wiadomosc po przejechaniu prawie 6k km silnik spalil ok 0.5 l na miarce pokazalo dokladnie polowe . dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek. "Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci. Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez LukasSwa87
griga-st Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 6k km silnik spalil ok 0.5 l Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia Jasne ze to nie jest 0,5/1000, ale to i tak o wiele za dużo.
LukasSwa87 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) 6k km silnik spalil ok 0.5 l Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia Jasne ze to nie jest 0,5/1000, ale to i tak o wiele za dużo. Wiele bym nie powiedzial 1 l na 1000km to duzo . Ale 100ml na 1000km . jak dla mnie jest bardzo dobrze . To moglbym uznac za norme dla silnika benzynowego z przebiegiem prawie 200k Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez LukasSwa87
Yoghurt Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Yoghurt, dnia 21 Lip 2015 - 13:22, napisał:dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek."Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci.Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach. misiu kolorowy, gdybys poczytal co tutaj pisalem a nie wpadl na ostatnia stone i wrzucal co popadnie i gdzie popadnie to bys sie dowiedzial, ze pisalem o Krasnobradzka racing - czyli zakladzie ktory po pierwsze w nie jednym silniku grzebal a po drugi roztacza calkiem sporo tlokow do silnikow tfsi.
LukasSwa87 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Yoghurt, dnia 21 Lip 2015 - 13:22, napisał: dlatego wlasnie jestem ciekaw czy to robil jakis zaklad majacy renome (i doswiadczenie w tego typu sprawie) czy pan Czesiek. "Pan Czesiek" moze wiecej potrafic niz te twoje zaklady majace renome. W takich zakladach robia ludzie co znaja wlasciciela a nie koniecznie maja doswiadczenie i przedewszystkim umiejetnosci. Te zaklady z renoma najlepiej wymienia ci wszystko w silniku skasuja jak za woly a pozniej efekt bedzie taki ze nadal bedzie bral olej . Bo wloza nowe czesci a te juz w tych silnikach sa wadliwe dobry mechanik znajdzie rozwiazanie w jak najmniejszych kosztach. misiu kolorowy, gdybys poczytal co tutaj pisalem a nie wpadl na ostatnia stone i wrzucal co popadnie i gdzie popadnie to bys sie dowiedzial, ze pisalem o Krasnobradzka racing - czyli zakladzie ktory po pierwsze w nie jednym silniku grzebal a po drugi roztacza calkiem sporo tlokow do silnikow tfsi. Misiu Kolorowy ale mi dokladnie chodzilo o ostatni post co do tamtego zakladu spoko znaja sie na robocie . A ciekaw jestem jeszcze jak cenowa ta technologia Krasnobradzka racing . Ja napisalem tylko ze niejeden "Pan Czesiek" zna sie bardziej na robocie niz panowie pracujacy np w ASO. mi tam za remont powiedzieli 16 tys. Ja zrobilem o wiele wiele taniej . I nie wymienialem Tlokow jak stwierdzili ci wielcy fachowcy z ASO ze to niezbedne . A ciekaw jestem jeszcze jak cenowa ta technologia Krasnobradzka racing. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez LukasSwa87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się