Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robił mi to warsztat z okolicy Kalisza , bardzo dobrze się z nimi znam , oni wyciągali tłoki i wysyłali gdzieś do konina dokładnie nie wiem gdzie nie dopytywałem , głowica też była robiona co dokładnie to nie wiem nie znam się nowa uszczelka pod głowicę, panewki zostały ( CHYBA) odwrócone czy coś takiego . Ogólnie tłoki były w bardzo dobrym stanie i nie było potrzeby wymieniać na nowe , zostały roztoczone na większe pierścienie , pierścienie nie są audi oryginalne bo są za cienkie i po kilku tys km mogło by być to samo . Jestem teraz mega zadowolony bo problem się skończył , ogólnie warsztat który mi to robił jest bardzo dobry i mega dokładny . byłem teraz w trasie do Wrocławia i wróciłem ani gram nie ubył oleju . Teraz zakładam chromowane końcówki na tłumik i koniec z okopconą rurą .

Jeżeli ktoś chce to mogę podać namiary na warsztat który mi to robił.

Opublikowano (edytowane)

Teraz zakładam chromowane końcówki na tłumik i koniec z okopconą rurą

nie tak szybko :wink: teraz będzie Ci się wypalała sadza z spalania oleju z układu wydechowego, ja po ok 7 tys km dopiero zauważyłem by końcówki były w już w miarę czyste i bez sadzy, a czyszczę je przy każdym myciu samochodu. Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Robił mi to warsztat z okolicy Kalisza , bardzo dobrze się z nimi znam , oni wyciągali tłoki i wysyłali gdzieś do konina dokładnie nie wiem gdzie nie dopytywałem , głowica też była robiona co dokładnie to nie wiem nie znam się nowa uszczelka pod głowicę, panewki zostały ( CHYBA) odwrócone czy coś takiego . Ogólnie tłoki były w bardzo dobrym stanie i nie było potrzeby wymieniać na nowe , zostały roztoczone na większe pierścienie , pierścienie nie są audi oryginalne bo są za cienkie i po kilku tys km mogło by być to samo . Jestem teraz mega zadowolony bo problem się skończył , ogólnie warsztat który mi to robił jest bardzo dobry i mega dokładny . byłem teraz w trasie do Wrocławia i wróciłem ani gram nie ubył oleju . Teraz zakładam chromowane końcówki na tłumik i koniec z okopconą rurą .
Jeżeli ktoś chce to mogę podać namiary na warsztat który mi to robił.

Mogę poprosić o namiary na warsztat i miejsce gdzie wysyłali tłoki. No i jak by się dało to informacja co dokładnie z pierścieniami czy dorabiane na zamówienie czy konkretnie jakaś firma. I jak długo trwał cały zabieg?
Ja myślałem ze nowe tłoki mają juz nowe pierścienie które sa poprawione głownie pierścień olejowy, przynajmniej tak wywnioskowałem po wcześniejszych wypowiedziach innych kolegów.

Opublikowano

Ja myślałem ze nowe tłoki mają juz nowe pierścienie które sa poprawione głownie pierścień olejowy, przynajmniej tak wywnioskowałem po wcześniejszych wypowiedziach innych kolegów.

mozesz kupic nowe, poprawione tloki w ASO, ktore maja juz inne pierscienie. niestety nowe tloki maja inne panewki a to wymaga rowniez zmiany korbowodu wiec jest sporo rzeczy do wymiany a co za tym idzie spory koszt. taki zabieg to jest to co robi ASO.

druga opcja to bierzesz swoje aktualne tloki i przetaczasz rowki pod grubsze pierscienie i pakujesz nowe pierscienie w stare tloki - to wychodzi taniej.

Opublikowano

mozesz kupic nowe, poprawione tloki w ASO, ktore maja juz inne pierscienie. niestety nowe tloki maja inne panewki a to wymaga rowniez zmiany korbowodu wiec jest sporo rzeczy do wymiany a co za tym idzie spory koszt. taki zabieg to jest to co robi ASO.

z tego co ja się kiedyś nauczyłem panewki są na korbowodach i na uszczelnieniu dolnej części silnika. wiec pozostaje się dowiedzieć czy mogę stary korbowód połączyć z nowym tłokiem

Opublikowano

masz racje :) odwrotnie napisalem niz myslalem - nowy tlok wymaga nowego korbowodu a nowy korbowod wymaga nowych panewek.

jest sporo zakladow ktore tocza rowki w starych tlokach, nie slyszalem o zadnym ktory by pracowal nad sposobem polaczenia nowego tloka do starego korbowodu - wiec mysle ze pewnie nie jest to do zrobienia w rozsadnych pieniadzach

Opublikowano

Gentlemen, czytajcie temat! Tu wszystko jest opisane. Nowe tłoki nie pasują na stare korbowody bo bolec ma inny wymiar. Dlatego ten oryginalny zestaw naprawczy tyle kosztuje.

Opublikowano

Gentlemen, czytajcie temat! Tu wszystko jest opisane. Nowe tłoki nie pasują na stare korbowody bo bolec ma inny wymiar. Dlatego ten oryginalny zestaw naprawczy tyle kosztuje.

A wymiar w nowych jest większy czy mniejszy?

Opublikowano

Postaram się jutro dowiedzieć gdzie dokładnie były przetaczane te tłoki , pierścienie nowe które są założone są od KUBOTA (nie jestem w 100% pewien ale wszystko jutro się dowiem.

Cały zabieg trwał dwa tygodnie , od wyjęcia silnika z samochodu rozebrania go wysłanie tłoków czas na ich powrót , dwa dni opóźnienia za rozrządem , złożenie silnika i włożenie go do samochodu.

Opublikowano

Więc tak. Mechanika który mi to zrobi już mam. Dostanę listę części które muszę kupić, a resztą zajmie się on. Interesuje mnie tylko samo przetoczenie tłoków pod nowe pierścienie. Jakie są koszty przetoczenia?

Opublikowano

Tyle samo co przed :decayed:

Opublikowano

Hehe, przed remontem lałeś 45L? Do EA888 "wchodzi" 4,6L. Tak pisze w instrukcji obsługi.

Opublikowano

Hehe, nic nie lalem przed remontem bo kupiłem auto w komisie w Niemczech i okazało się ze spala dość sporo oleju i sprzedawca wziął auto i wymienił silniki na swój koszt. Na rachunku mam ze wlane zostało 4.5litra i na komp. pokazuj tylko dwie cegiełki. Obiło mi się kiedyś o uszy ze przy nowym silniku powinno się wlać około 5litrow i ze olej na początku może ubywac

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

4,6 l leję się przy wymianie oleju razem z filtrem oleju. Do "czystego" silnika wchodzi coś około 5 l. Przez pierwsze tysiące kilometrów może ubywać oleju jak w każdym silniku na dotarciu.

Opublikowano

4,6 l leję się przy wymianie oleju razem z filtrem oleju. Do "czystego" silnika wchodzi coś około 5 l. Przez pierwsze tysiące kilometrów może ubywać oleju jak w każdym silniku na dotarciu.

Ok, dziękuję za info

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jak w każdym silniku na dotarciu

Nie te czasy panowie :)

Opublikowano

jak w każdym silniku na dotarciu

Nie te czasy panowie :)
No nie wiem o jakie czasy ci chodzi :), ale one na pewno panują w audi. Dzisaj byłem w serwisie audi i dostałem taka informacje ze to praktycznie norma, ze nowy silniki do tysiąca kilometrów pali olej

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzisaj byłem w serwisie audi i dostałem taka informacje

Oni mówią ze 0,5L/1000km to tez norma :grin: Chłopaki mówią to co muszą mówić... W nowoczesnych motorowniach praktycznie nie istnieje pojecie "docierania" :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...