bula87 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 podłączę sie do tematu, generalinie miałem 1BA u siebie jako fabryczne i wszystkich zastanawiało dlaczego aż tak wysoko stoi (69cm przód 71cm tył), tymsamym potwierdza sie fakt kolegi wyżej, że jest kilkanaście radzajów tego zestawienia. Co do zużywania elementów zawieszenia to moim zdaniem szybciej padały wahacze z racji bardziej miekkego/komfortowego zawieszenia.
Szati 1991 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Mam 1ba ale komfortu w nim nie widze. Pewnie, że zawieszenie jest z Kamoki
dliwski Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Panowie orientujecie się czy zawieszenie 1BE z B5 2000/2001 podejdzie do 1999? Będzie pasować?
Mesiah Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Podejdzie ale według mnie nie warto. Ja bym wrzucał eibacha pro kit -30. Na nich auto prowadzi się dużo lepiej nie tracąc przy tym na komforcie.
dliwski Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 Trzy niebieskie paski i jeden żółty na 1BE z przodu to do jakiego silnika?
Lenio21 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Panowie... szukam i szukam i nie ma potrzebuje komplet sprężyn do tyłu o oznaczeniu 1be dwie kropki różowe i jedna biała. Jak dobrać nowe zamienniki żeby zachować ori wysokość ?
Mesiah Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Nowe zamienniki jakiej firmy? Ja na Twoim miejscu bym nie kombinował i wrzucił komplet nie zjeżdżonych Eibach Pro Kit 30/30. Tylko 1cm niżej niż 1BE A auto prowadzi się sporo lepiej zachowując komfort. Kupisz jakiś zamiennik ch wie skąd i auto będzie stało jak hot rod.
MatUSh Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Panowie przepraszam za OT. Pytanie czy w ośce wychodziła zwiecha 1BV ? czy tylko w Quattro ?
Lenio21 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Nowe zamienniki jakiej firmy? Ja na Twoim miejscu bym nie kombinował i wrzucił komplet nie zjeżdżonych Eibach Pro Kit 30/30. Tylko 1cm niżej niż 1BE A auto prowadzi się sporo lepiej zachowując komfort. Kupisz jakiś zamiennik ch wie skąd i auto będzie stało jak hot rod. np coś takiego? http://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-amortyzatory-sprezyny-eibach-i5463350928.html czy podane ceny są odpowiednie? Jakby w cenie były amorki to bym powaznie brał ofertę... Chyba że moje ori amortyzatory przypasują do tych Eibach -30 mm ?
Mesiah Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Do -30 pasują ori amory choć wiadomo, że dopiero na skróconym skoku poznasz pełne zalety tych sprężyn. No ale bynajmniej Twoje zwykłe amory nie wyleją jakoś szybko przez takie obniżenie. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez Mesiah
Lenio21 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Do -30 pasują ori amory choć wiadomo, że dopiero na skróconym skoku poznasz pełne zalety tych sprężyn. No ale bynajmniej Twoje zwykłe amory nie wyleją jakoś szybko przez takie obniżenie. u mnie siedzą amorki ori do zawieszenia - 20 mm więc chyba te 10 mm nie robi dużej różnicy ... ? Póki co szukam eibach oraz studiuję klasy wagowe 1 BE, być może dopasuje coś z używki ori z klasy wagowej zbliżonej do mojej.
Luqe12 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, dołączę się do tematu. Mam u siebie zawias 1BE, jednak wczesną wiosną wymieniałem sprężyny, ponieważ jedna była pęknięta i tył wyraźnie siedział, kupiłem sprężyny dedykowane do tego modelu, firma Lesjofors i mam wrażenie że tył stoi za wysoko. Ktoś tu pisał wcześniej, że jest 20 rodzajów sprężyn do tego modelu i z tego może 8 to 1BE...Więc coś czuje, że moje nie załapały się do tej ósemki. Jestem w stanie kupić nowe sprężyny by posadzić ten tył, jednak jak je dobrać by mieć pewność że będzie stała tak jak trzeba? Z używkami trochę loteria, już się zastanawiałem nad kupieniem kompletu -30mm sprężyn, ale od razu musiałyby amortyzatory do tego wjechać. Tylko problem z tym, że przód bardzo ładnie stoi, tylko tył pozostawia niesmak. Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez Luqe12
bialy986 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Jak zmieniłeś tylko jedną oś to ma prawo inaczej stać.Są nowe,jeszcze się nie ułożyły i nie ubiły.Generalnie dobiera się po klasie wagowej do modelu auta.Amortyzatory też możesz mieć o innym skoku.Zobacz co tam masz powkladane,firma i numery,może coś się uda dobrać odpowiedniego ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Witam, dołączę się do tematu. Mam u siebie zawias 1BE, jednak wczesną wiosną wymieniałem sprężyny, ponieważ jedna była pęknięta i tył wyraźnie siedział, kupiłem sprężyny dedykowane do tego modelu, firma Lesjofors i mam wrażenie że tył stoi za wysoko. Ktoś tu pisał wcześniej, że jest 20 rodzajów sprężyn do tego modelu i z tego może 8 to 1BE...Więc coś czuje, że moje nie załapały się do tej ósemki. Jestem w stanie kupić nowe sprężyny by posadzić ten tył, jednak jak je dobrać by mieć pewność że będzie stała tak jak trzeba? Z używkami trochę loteria, już się zastanawiałem nad kupieniem kompletu -30mm sprężyn, ale od razu musiałyby amortyzatory do tego wjechać. Tylko problem z tym, że przód bardzo ładnie stoi, tylko tył pozostawia niesmak. kup - 40 springi i daj swoje amorki jak sa dobre
Luqe12 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Wiem, że mam komplet czerwonych amortyzatorów firmy Sachs, numery postaram się dokładnie odczytać Sprężyny obniżone o 40mm + seryjne amortyzatory to chyba nie jest najlepszy pomysł...rozważałem już taką opcję, ale amortyzator który X lat pracował w danym zakresie skoku, nagle będzie cały czas ściśnięty co odpowiadałoby wcześniejszemu mocnemu obciążeniu. Więc jego zachowanie w różnych warunkach, sytuacjach może być nieprzewidywalne, w najgorszym przypadku może skończyć się wykończeniem amortyzatorów... Ktoś już eksperymentował takie połączenie? 1
tomaszstn Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Zostaw swoje amorki, jak się nie pocą to jeszcze pożyją i kup sprężyny -30 mm Eibach Pro Kit, będziesz zadowolony, wyjdzie prawie to samo co miałeś w serii. Te Lesjo co kupiłeś to odpowiednik 1BA a po drugie Lesjo zawsze wychodzi wyżej niż seria. Powiem Ci nawet więcej, że teraz szybciej wykończysz te amorki co masz niż gdybyś założył nawet - 40mm.
wesz82 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Wiem, że mam komplet czerwonych amortyzatorów firmy Sachs, numery postaram się dokładnie odczytać Sprężyny obniżone o 40mm + seryjne amortyzatory to chyba nie jest najlepszy pomysł...rozważałem już taką opcję, ale amortyzator który X lat pracował w danym zakresie skoku, nagle będzie cały czas ściśnięty co odpowiadałoby wcześniejszemu mocnemu obciążeniu. Więc jego zachowanie w różnych warunkach, sytuacjach może być nieprzewidywalne, w najgorszym przypadku może skończyć się wykończeniem amortyzatorów... Ktoś już eksperymentował takie połączenie? No tak ale masz be tj -20 a jak dasz -30 to nic im nie zaszkodzi....
Luqe12 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Teraz takie pytanie...mam opony 235/45/R17 i z tyłu między kołem a wahaczem jest bardzo mało miejsca, małego palca z ledwością wsadzić można. Czy jeśli samochód pójdzie w dół na tych Eibachach to czy konieczne będą dystanse?
tomaszstn Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 A jakie ET felgi? Najlepiej jeszcze jakbyś zmienił opony na prawidłowy rozmiar tj 225/45/17
Luqe12 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Rozkodowanie wlepy w bagażniku mówi coś takiego: 0YR = Klasy ciezaru-oś tylna >> zakres ciężaru: 150JG = Klasa masy pojazdu oś przednia >> zakres mas: 1329-1428kg i z czym to się je?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się