Kezmo Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witam wszystkich.... Poruszam się A4 2.6. Zamierzam zdemontować standardowy filtr powietrza i zastąpić go stożkowym.... Poprzednio poruszałem się autem z silnikiem 1.8T i zmiana filtra na stożkowy była strzałem w 10.... Jak będzie przy silniku 2.6 V6? Może któryś z was porusza się A4 2.6 z takim filtrem? Czekam na wasze opinie... Pozdrawiam.
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Na pewno będzie głośniejszy, bardziej rasowy odgłos zasysania powietrza do silnika. Moc, o ile w ogóle zmieni sie na plus, to zauważy prędzej hamownia niż Ty. Te filtry w seryjnym aucie to raczej placebo niż wymierne efekty
Norbi Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 W 2.6 jak i w 2.8 nie bedzie to napewno strzał w 10. Odpuść sobie i zaoszczędz wielu problemów.
radi Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Ja ma storzek i jest rewelacja,mocy moze i nie przybylo ale lepiej sie wkreca na obroty i jaki odglos silnika :> Jak bedziesz montowal storzek to musisz wydluzyc rure dolotu i zrobic w niej dziure na ten czujnik co jest przy filtrze
Kezmo Opublikowano 8 Września 2008 Autor Opublikowano 8 Września 2008 Radi napisz coś więcej o montażu tego filtra. chodzi mi dokładniej o ten czujnik....
poziek Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Radi napisz coś więcej o montażu tego filtra. chodzi mi dokładniej o ten czujnik.... Powinno ci chodzić o konkretny filtr...bo wypadałoby wybrac spory rozmiar i dobra firmę
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 I zapewnić stożkowi stały dopły zimnego powietrza z zewnątrz, ale to tylko przy okazji
radi Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 filter mam duzy cos jak ten http://moto.allegro.pl/item433965250_sportowy_filtr_powietrza_stozek_r1_sport.html stary filter zdemąntowalem, zostawilem tylko dolot ten co jest od przodu z ta charmonijka(czerwona kreska)(fotka kombinowana bo niemam dostepu do samochodu zeby fotke zrobic ,ten czujnik załozyłem na rurze ktorą musialem przedluzyc od filtra do tej rury co dochodzi do przepustnicy-wyciolem dziure na ksztalt dziury w filtrze.
majkel_majki Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Kolego ortografia... Pod pojęciem czujnik rozumiem przepływomierz, zgadza się? Ja podtrzymuję opinię, ze stożki w serii to lipa, miałem w A2 i jedyne co było in plus to ryk przy mocniejszym otwarciu przepustnicy. Poprawy osiągów niet.
radi Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 wiem ze ortografia w 2.6 v6 z tego co mi wiadomo to niema przeplywomierza?Jest tam cos podobnego do przeplywomierza gdzie dochodza 2 kostki, caly ten czujnik jest chlodzony wlasnie przez powietrze dolotu
Kezmo Opublikowano 8 Września 2008 Autor Opublikowano 8 Września 2008 Wsadziłem już ten filtr.... Rzeczywiście silnik pracuje głośniej , ale tylko przy 2,5-3,5 tyś obr , na niskich obrotach nie ma różnicy.Przepływkę włożyłem w rurę doprowadzającą powietrze z filtra i jest ok... Koledzy poprawiła się praca silnika. Silnik pracuje jakby lżej. Płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów, jakby dostał drugi oddech..... Jeżeli chodzi o osiągi to rzeczywiście zobaczyłaby to może hamownia.... , bo ja nie widzę różnicy. Jednak jazda przyjemniejsza.....Pozdrawiam Radi dzięki za pomoc....
Mikel Ryba Opublikowano 22 Listopada 2022 Opublikowano 22 Listopada 2022 W dniu 8.09.2008 o 16:53, poziek napisał(a): Powinno ci chodzić o konkretny filtr...bo wypadałoby wybrac spory rozmiar i dobra firmę napewno tez zrobić grudz by storzek zasysał tylko czyste i świeże powietrze a nie z silnika tylko wtedy mozna myśleć o lepszych wynikach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się