Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Jak założysz sprincie 1165kg zaraz będziesz pisał co zrobić z tyłem 'bo za nisko'

Jak chcesz mieć komfort to zakładaj 1ba i wtedy nie będziesz miał żadnych problemów na nierównościach

auto ładnie ci siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie wpadł komplet Sachsów pod 1BE + odboje 1BE + sprężyny Eibach Pro Kit.

Moje kategorie wagowe to 1075kg/1075kg silnik 1.9 TDI Avant fwd. Założyłem zestaw pod benzynę E10-15-003-07-22 z kategoriami 1090kg/1135kg.

Usiadło po równo przód 63,7 cm tył 64 cm.

Wbrew powszechnym opiniom stwierdzam, że przód jest trochę twardy. Na płytkich nierównościach jest ok, ale na poprzecznych garbach czuć że skok amortyzatora jest za krótki i jest blisko do odboju.

Zastanawiam się czy nie założyć na przód sprężyn do diesla pod 1165kg. Z tego co czytam powinno podnieść się ok 1 cm w górę. Czy to pomoże w wybieraniu nierówności? Co myślicie?

możesz podać numery Sachs? bo jeśli kupiłeś 311 017 to nie są to amorki pod sportowe zawieszenie ;P Powiem tak pisałem do nich tj. Sachs i w gruncie rzeczy niby nadają się pod krótsze ale nie do końca są zalecane. Pytałem też o B4 od Bilsteina :) i nie są pod sportowe zawiasy ale pod obniżone do -20/-30mm max :) dlatego jak piszesz że czuć skok na odboju wiem już że te 311017 są spalone :( na tył nadają się 313 368 :) wg nr Vin i masy na oś w Audi a4 B7 1.8T

Edytowane przez Klawisz-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , Panowie mam problem pociekł mi amortyzator tylni w audi a4 b6 1.8t sline według wlepy mam zawieszenie 1BV zaglądałem pod auto i mam tam założone czerwone spręzyny i czerwowne amorki , o jakich nr zamiennych mam szukać amortyzatorów?


Auto jest bardzo niskie i tak naprawde kazdy mówi ze jest nisko i ze niby nie wygląda to na 1BV ( prawdopodobnie mam eibach ) także już sam nie wiem co tam siedzi , gwintu nie ma więc pewnie jakieś oryginalne .


Jakich amorków szukać konkretnie , jakieś nr cześci ew. nazwa itd :) dzięks


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , Panowie mam problem pociekł mi amortyzator tylni w audi a4 b6 1.8t sline według wlepy mam zawieszenie 1BV zaglądałem pod auto i mam tam założone czerwone spręzyny i czerwowne amorki , o jakich nr zamiennych mam szukać amortyzatorów?

Auto jest bardzo niskie i tak naprawde kazdy mówi ze jest nisko i ze niby nie wygląda to na 1BV ( prawdopodobnie mam eibach ) także już sam nie wiem co tam siedzi , gwintu nie ma więc pewnie jakieś oryginalne .

Jakich amorków szukać konkretnie , jakieś nr cześci ew. nazwa itd :) dzięks

Amortyzatory tył:

1BV - tłumienie 7M - 8E0 513 033 N

1BE- tłumienie 3M - 8E0 513 033 G

Nowe kosztują po 500-700zł za sztukę, szukaj zamienników gazowych z BILSTEIN'a

Sprężyny tył:

1BV - 8E0 511 115 końcówka zależna od klasy wagowej

Jak dobierać sprężyny jest dokładnie opisane w tym temacie https://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info , znalazłem dziś podobno oryginalne amorki z audi w cenie po 150zł pochodzą z Niemiec z serwisu podobno jakiegoś co myślicie o tym ? link poniżej

Rozumiem że nie tylko monroe reflexy będą odpowiadać pod moje zawieszenie ale równiez te z linków poniżej ( zawieszenie eibach cz.sprezyny i cz.amorki) bo piszą różnie na aukcjach na jednych monroe reflex jest do zawieszenia sportowego u nich do zawieszenia standardowego.

http://allegro.pl/amortyzator-y-tylnie-audi-a4-b6-b7-tyl-8e0513033-n-i6634047409.html

Znalazłem także :

Monroe Reflex w cenie 205zł http://www.czesciauto24.pl/monroe/7436185

KYB w cenie 363zł (2szt) http://allegro.pl/kayaba-amortyzatory-osl-tyl-audi-a4-b6-sedan-ko-i6449382767.html

SACHS za 399zł+osłony (2szt) http://allegro.pl/sachs-amort-oslony-tyl-audi-a4-b6-sedan-avant-i6654120524.html

Co wybrać w takm razie :)?

Edytowane przez Kris38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych oryginalnych to wydaje mi się, że są to jakieś zregenerowane używki, bo pierwszy raz widzę żeby producent malował amor razem z tulejkami i gumami... do tego ten czarny gwint...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




mateusz233, dnia 23 Paź 2016 - 20:53, napisał:

Witam. U mnie wpadł komplet Sachsów pod 1BE + odboje 1BE + sprężyny Eibach Pro Kit.

Moje kategorie wagowe to 1075kg/1075kg silnik 1.9 TDI Avant fwd. Założyłem zestaw pod benzynę E10-15-003-07-22 z kategoriami 1090kg/1135kg.
Usiadło po równo przód 63,7 cm tył 64 cm.
Wbrew powszechnym opiniom stwierdzam, że przód jest trochę twardy. Na płytkich nierównościach jest ok, ale na poprzecznych garbach czuć że skok amortyzatora jest za krótki i jest blisko do odboju.
Zastanawiam się czy nie założyć na przód sprężyn do diesla pod 1165kg. Z tego co czytam powinno podnieść się ok 1 cm w górę. Czy to pomoże w wybieraniu nierówności? Co myślicie?



możesz podać numery Sachs? bo jeśli kupiłeś 311 017 to nie są to amorki pod sportowe zawieszenie ;P Powiem tak pisałem do nich tj. Sachs i w gruncie rzeczy niby nadają się pod krótsze ale nie do końca są zalecane. Pytałem też o B4 od Bilsteina :) i nie są pod sportowe zawiasy ale pod obniżone do -20/-30mm max :) dlatego jak piszesz że czuć skok na odboju wiem już że te 311017 są spalone :( na tył nadają się 313 368 :) wg nr Vin i masy na oś w Audi a4 B7 1.8T

Ty piszesz o B7 a kolega ma B6. To dwa różne rodzaje amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u Was też na stronie eibach.pl nie można wybrać sprężyn po ustawieniu swojego samochodu? Wyskakuje takie coś "Nie udało się nawiązać połączenia z bazą danychAccess denied for user 'eibachpolska'@'%' to database 'media'"

Kilka dni już tak jest :angry:

Pomału przymierzam się do zakupu a nie mam jak sprawdzić które będą do mojego wozu. 

 

Teraz już działa:)

Edytowane przez HouseNight
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie chcę zaśmiecać forum nowymi postami a potrzebuję zdjęcia A4B6 Sedan na zawieszeniu 1BA +  pro kity z felgą 17' (najlepiej 9 ramienny sline) przymierzam się do zakupu sprężyn a nie wiem jaki efekt dadzą z 1BA i moimi 17'stkami.

Z góry dzięki.

Edytowane przez gameness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam mozliwosc kupienia sprezyn eibach pro kit -30, ktore jezdzily na passacie b5. I tutaj rodzi sie pytanie cz beda pasowac do mojej b6? Wiem rowniez ze dedykowane sprezyny eibacha do mojego.samochodu to :
Nr zestawu:E10-15-003-05-22
Podsylam wam Panowie aukcje:
https://www.olx.pl/oferta/sprezyny-eibach-pro-kit-30-mm-CID5-IDkhIvO.html
Nie jestem w stanie rozszyfrowac ze zdjec jaki tam jest nr o ile wogole.jest tam dlatego prosze Was o pomoc w tym temacie. Dzieki z gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , Panowie co za diabeł tu siedzi chodzi o zawieche , czerwone sprezyny i czerwone amorki  pacjent to 1.8t FWD , twardo , nisko i jazda po mojej okolicy mnie dobija;/

jak moge po prawić wybieranie dziur i sprawić żeby bardziej miękka była ;o 

 

a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorki są o skrónym skoku , będzie auto stało dużo wyżej :P? i czy będzie to spełniało swoje funkcje własciwie takie połaczenie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie odboje zakładacie do Eibachów na przód?
Lepiej dać 77 mm czy 85 mm?  Jakiej firmy będą dobre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie te Sachsy kupię? Nigdzie takich nie ma. Są tylko 85 mm.
Mam teraz odboje Meyle 77 mm na 1BE i są dość twarde, super się prowadzi ale do obniżenia musiałbym je ucinać żeby nie było taczki.
Sprawdzałem też odboje Sasic 77mm i były za miękkie i autem bujało w zakręcie jak na statku.

Edytowane przez mateusz233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to jest Sasic? Nigdy nie testowałem.
Sachs 77 choćby w intercarsie, albo Bilka ale tu już cena idzie ostro w górę.


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli idzie eibach to możesz wstawić 85, jeśli prokit lepiej się złoży przy 77.


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zamiany swojego zawiasu 1BA na Bilstein B12, wiecie może czy trzeba zmieniać odboje na "Sportowe" z przodu i z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył daj 103,5 mm Meyle.
A przód to właśnie pytałem wyżej :)
W A4 odbój z przodu normalnie cały czas pracuje w zakrętach i na nierównościach dlatego ma spory wpływ na pracę zawieszenia i prowadzenie samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...