Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli teoretycznie jeśli na tył wrzucę sprężyny to siądzie jeszcze niżej niż jest teraz , raz się żyje dziś zmobilizuje ojca do pomocy i będę działać a jak się uda to wrzucę tu efekt , obawiam się rozbiórki przedniego i tylnego zawieszenia ale dam radę , jakieś wskazówki jak się za to wsiąść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2022 o 10:57, dekiel 13 napisał:

Ja miałem dość loterii z efektem po obniżeniu samymi sprężynami. Od lat jeżdże na gwincie i jest super. Spasy są , prowadzi sie i wygląda ok,  Mam Eibach Pro street S. :guma:

No ale to gwint wartości tony węgla 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem próbować wymienić sprężyny i tylne amortyzatory sam ale poległem, mechanik mniej więcej ile by wzioł za taką robotę ? Orientuje się ktoś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kurdex12 napisał:

Poszedłem próbować wymienić sprężyny i tylne amortyzatory sam ale poległem, mechanik mniej więcej ile by wzioł za taką robotę ? Orientuje się ktoś 

w tym konkretnym przypadku to nie ma szans na garazową robote

o ile jeszcze sam zmienisz sobie amory to o sprezynach zapomnij

tuleje w wahaczach sa tak zayebane ze nie ma szans zeby odkrecic śruby

a jak juz odkrecisz albo urwiesz co jest bardziej prawdopodobne to i tak trzeba zwalac sanki

ja mam zrobione do tego małe sciagacze na srubach rzymskich

zakładam sciagacze sciskam sprezyny i całosc wyciagam

nowe sprezyny sciskam i ta sama droga je zakładam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev

Udało się , tylne amory i sprężyny wymienione 

Było trochę zabawy z sprężynami ale udało się zrobić tył 

Tu podrzucam zdjęcia prac 

21:40 dopiero wszedłem do domu.

Jutro przód ale mam nadzieję że pójdzie łatwiej 

I tak ojciec tak wykombinował że takimi dużymi ściągaczami się udało także no 

Da się tylko trzeba mieć chęci i dużo nerwów 

IMG_20220602_195612.jpg

IMG_20220602_195201.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, dekiel 13 napisał:

Osłony tarcz na żółto?  Ciekawe , ciekawe ....

Ogólnie to był ten zielony fluo, zrobiłem to z 4 lata temu jak auto kupiłem ? będzie zmiana na żółte tak jak przednie hamulce od panamery i oczywiście większe żeby w feldze wyglądało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jestem przed wymianą zawieszenia. auto A4B6 Sedan 1.8T Quattro Mam pełny 1BV. Chcę wymienić wahacze przód, wahacze i tuleje tył (będzie ściągany wózek, do piaskowania i wymieniane tuleje).

Pasowałoby też wymienić amory 1BV bo chyba już ich czas dobiega końca - pod osłoną już pierwsza warstwa pordzewiała bardzo mocno i drugą już też mocno złapało i skorodowało, a jak już ruszam zawias, to by pasowało wymienić. I teraz pytania:

1. Jaki konkretny komplet wahaczy przód by był 1BV i solidny (konkretna firma, numery) RTS, LEM, czy może Regum robi 1BV?? 

2. Jakie polecane konkretne końcówki drążka pod 1BV

3. Jakie konkretnie komplet wahaczy i tulei na tył? Czy może warto wrzucić poliuretany na tył?

4. Jakie konkretne amorki 1BV? Czy jest jakiś zamiennik dobry? czy może idzie jeszcze ori w serwisie dostać?

5. Czy może zamiast amorków wrzucić gwint - np. AP (jest teraz cashback 100EURO). ??

Proszę o pomoc, bo wszędzie idzie dostać do zawieszenia 1BA / 1BE ale do 1BV nie za bardzo wiem co.

6. Czy warto coś jeszcze przy okazji zrobić by nie wracać w tamte okolice? :D 

 

Edytowane przez Norakus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , potrzebuje waszej  pomocy mianowićie chce założyć  nowe przednie amortyzatory i IMG_20220116_231741.thumb.jpg.fe39544475dbd9ae2d4ca7eedfc0ddde.jpgprzy okazji obniżające sprężyny , na chwilę obecną przód przy aucie to straszna koza   więc chciałbym tymi sprężynami to zrównać ,  dużo z was zakłada sprężyny Elbach - 30 mm lub H&R , moje auto to a4 b6 1.8 turbo  napęd na przód , zawieszenia 1BA., zależy mi na komforcie ze względu na  wertepach po jakich jeżdżę na codzień, więc które sprężyny wybrać ?  No i jakie amortyzatory wybrać.?  Priorytet to komfort , nie lubię twardych zawieszeń , proszę was o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej załóż seryjne 1BE lub 1BV i wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dev napisał:

Lepiej załóż seryjne 1BE lub 1BV i wystarczy

No tak tylko używek to raczej nie chce bo one swoje już za sobą mają  a  z aso to znowu cena mnie zniechęci  więc czego dokładnie szukać  bo nawet nie wiem ? A dlaczego np Elbach - 30 mm + jakieś  amorki do kompletu  odpadują ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz kupować w ASO wystarczy rasowe zamienniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Nie musisz kupować w ASO wystarczy rasowe zamienniki

Rozumiem ,  a dlaczego  lepiej iść w strone kupna 1BE niż np Elbach - 30 mm + amorki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam napisałes ze priorytetem jest komfort, a na Eibachu go nie bedzie

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tego się spodziewałem  że zdania  będą podzielone ,  użytkownicy Elbach pro kit - 30 mm  twierdzą że  są sprężynami miekimi i tylko ze  obniżającymi ,  nie którzy nawet montują je do seryjnych  amorków 1BA i nie ma tragedii , wiadomo co do żywotności tego połączenia  to różnie bywa ,  Dev czy ty miałeś np okazję  kiedyś testować   takiego Elbach pro kit - 30 mm +  dobrane do tego amorki.? Pytam ponieważ ja jeździłem tylko na 1BA w b6 i na gwincie AP w b7 więc  jestem w ciemnogrodzie  jeśli chodzi o porównania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładałem całkiem niedawno Eibachy do  a4 b8 z zawiasem 1BE 

wlasciciel po 2 tygodniach stwierdził ze nie da sie na nich jezdzic i wrócił do serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czarne  Elbach pro kit czy o te drugie czerwone ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dbaluch napisał:

Chodzi o czarne  Elbach pro kit czy o te drugie czerwone ? 

Coś tam chyba było że źle mu je dobrali bo do  2.0 tdi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dbaluch napisał:

Chodzi o czarne  Elbach pro kit czy o te drugie czerwone ? 

Czerwone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

Czerwone

Czerwone  Elbach to wersja  sprężyn Sportline   i według mnie amortyzator  1BE jest   zbyt mało sportowy żeby  go łączyć z tą  sprężyną no ale to tylko moje zdanie, do amorka 1BE lepiej się sprawdzą czarne sprężyny Elbach z wersji pro kit 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...