Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie 1BA i Eibach Pro Kit -30mm


RicS3

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Adi2071 napisał:

 

Zawieszenie od nich używane ciężko dostępne. Rozmawiałem z nimi niejednokrotnie i nic. Zastanawiam się czy lepiej pro kit od einbach "Eibach B12 Pro-Kit Audi A4 (8E2, B6)" czy lepiej gwint od AP z regulacją 35-65 przód i 35-60 tył. Szczerze powiedziawszy -30mm jest idealne. Tylko nie wiem czy moje koła z ET29 i oponą 245/40 nie będzie przeszkadzać. 

Wysłali mi teraz ofertę gwint h&r musiałbyś  zapytać w jakiej kasie. Co do tych kół to opona za szeroka bo jak się domyślam to koło z a5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Mr.Joker napisał:

Wysłali mi teraz ofertę gwint h&r musiałbyś  zapytać w jakiej kasie. Co do tych kół to opona za szeroka bo jak się domyślam to koło z a5. 

blisko, a dokładnie s6 c5 2001 rok. Zawieszenie gwintowane H&R zaczyna się od -35? Nie wiem czy nie będzie za dużo. Chciałbym u siebie -15 a maksymalnie -30mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adi2071 napisał:

blisko, a dokładnie s6 c5 2001 rok. Zawieszenie gwintowane H&R zaczyna się od -35? Nie wiem czy nie będzie za dużo. Chciałbym u siebie -15 a maksymalnie -30mm

No teoretycznie. Z przodu da się ustawic praktycznie jak 1ba bo jest tyle regulacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2021 o 14:17, Mr.Joker napisał:

No teoretycznie. Z przodu da się ustawic praktycznie jak 1ba bo jest tyle regulacji. 

U mnie aktualnie siedzi 1BE albo 1BV. Zastanawiam się czy lepiej pro kit b12 czy gwint od H&R. Z tego co wiem gwint od HR ma regulację od -30 do -70. Pro kit B12 ma stałe -30mm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2021 o 12:57, Adi2071 napisał:

U mnie aktualnie siedzi 1BE albo 1BV. Zastanawiam się czy lepiej pro kit b12 czy gwint od H&R. Z tego co wiem gwint od HR ma regulację od -30 do -70. Pro kit B12 ma stałe -30mm. 

No to jezeli masz 1be badz 1bv a napewno nie 1ba i amory w dobrym stanie to pakuj same sprezyny eibacha i po sprawie.w innym wypadku nie widze sensowniejszego wyjscia niz gwint. Zestaw b12 chodzi po ponad 2,5 klocka o ile sie nie myle. Wiec wolalbym wydac polowe z tego na jakis markowy uzywany gwint i miec mozliwosc regulacji. Zreszta zrobisz jak zechcesz tyle co ci moge doradzic jak ja to widze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2021 o 20:07, Mr.Joker napisał:

No to jezeli masz 1be badz 1bv a napewno nie 1ba i amory w dobrym stanie to pakuj same sprezyny eibacha i po sprawie.w innym wypadku nie widze sensowniejszego wyjscia niz gwint. Zestaw b12 chodzi po ponad 2,5 klocka o ile sie nie myle. Wiec wolalbym wydac polowe z tego na jakis markowy uzywany gwint i miec mozliwosc regulacji. Zreszta zrobisz jak zechcesz tyle co ci moge doradzic jak ja to widze.

Amory w lipcu miały na przodzie sprawność 25% , a tył zaledwie 15%. Jakie amortyzatory kupić? Dobry pomysł aby tylko eibach pro kit -30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2021 o 14:16, Adi2071 napisał:

Amory w lipcu miały na przodzie sprawność 25% , a tył zaledwie 15%. Jakie amortyzatory kupić? Dobry pomysł aby tylko eibach pro kit -30

Zapodaj Sachs przeznaczony do 1BE jeśli takowy zawias masz, tylne amory z odbojami kupowałem w styczniu jakoś za 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Ivanek napisał:

Zapodaj Sachs przeznaczony do 1BE jeśli takowy zawias masz, tylne amory z odbojami kupowałem w styczniu jakoś za 500zł.

Ja chciałbym wymienić z przodu i z tyłu od razu. Do tego sprężyny eibach pro kit -30mm czy lepiej polować na używany gwint kw ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam audi a4 b6 sedan 2.0 alt 2001 rok 

Znalazłem takie sprężyny 

EIBACH.PL

Zestaw 4 sprężyn obniżających zawieszenie Eibach Pro-Kit do AUDI A4 (8E2, B6) 2.0. Numer katalogowy...

 

Do tego już mam w domu talerzyki z b5 na przód 

Będzie ten zestaw pasował i fajnie to siądzie? 

Auto bez gazu jeśli to istotne 

Jeżdżę na felgach 19 na oponie 235/35

Zapomniałem dopisać że zawieszenie 1BA

Edytowane przez Kurdex12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jest duży problem z Eibach. Dużo reklamacji, polecam HR, pomimo tego że wcześniej tylko brałem sprężyny Eibach teraz mam HR i dużo lepiej się sprawdzają.

Też mam 1BE i auto poszło od serii tak jak producent zakładał -40/-40

Edytowane przez Alik87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Alik87 napisał:

Ostatnio jest duży problem z Eibach. Dużo reklamacji, polecam HR. 

Mowisz o sprężynach? Masz porównanie twardości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, qlimazz napisał:

Mowisz o sprężynach? Masz porównanie twardości?

H&R jest twardszy prawie nie wyczuwalne,ale prowadzenie dużo lepsze. Problem z Eibach, to że nie obniżają przodu o tyle ile deklarują. Problem spotkany na kilku forach, M.in BMW i Mercedes. Osobiście również dostałem informacje od paru hurtowników że nie chcą sprzedać bo i tak będą zwroty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Alik87 napisał:

H&R jest twardszy prawie nie wyczuwalne,ale prowadzenie dużo lepsze. Problem z Eibach, to że nie obniżają przodu o tyle ile deklarują. Problem spotkany na kilku forach, M.in BMW i Mercedes. Osobiście również dostałem informacje od paru hurtowników że nie chcą sprzedać bo i tak będą zwroty. 

problem nie w samych sprezynach tylko ktoś zayebał sprawe w temacie klas wagowych

sa żle dobrane, srednio o 200kg

robiłęm na jesieni 3.0tdi B8, klient springi kupił sam ale nikt nie zwrócił uwagi że to jest do 2.0tdi

załozyliśmy i.....  siadło idealnie, z tym że już zabrakło kasy na nowe amory 1BE/1BV :facepalm:

przez przypadek zorientowałem sie ze nie takie kupił jakie byc powinne, ale skoro było ok to nie ruszalismy

a seryjne 1BA po tygodniu zaczęły stukac na przodzie, po założeniu nowych 1BV wszystko ucichło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Dev napisał:

problem nie w samych sprezynach tylko ktoś zayebał sprawe w temacie klas wagowych

sa żle dobrane, srednio o 200kg

robiłęm na jesieni 3.0tdi B8, klient springi kupił sam ale nikt nie zwrócił uwagi że to jest do 2.0tdi

załozyliśmy i.....  siadło idealnie, z tym że już zabrakło kasy na nowe amory 1BE/1BV :facepalm:

przez przypadek zorientowałem sie ze nie takie kupił jakie byc powinne, ale skoro było ok to nie ruszalismy

a seryjne 1BA po tygodniu zaczęły stukac na przodzie, po założeniu nowych 1BV wszystko ucichło

Wszystko możliwe, od 10 lat nie narzekałem na Eibach, a miałem w E34, E38, E91 i E60 LCI. I siadały jak trzeba, problem pojawił się od około pół roku. Sam się zdenerwowałem że musiałem płacić więcej za H&R, ale jednak auto prowadzi się lepiej przy większych prędkościach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz patrzę na swoje auto i na sprężyny eibach i H&R 

To eibach obniża -35 a hr -40

Auto wygląda tak jak stoi 

Potrzebuje odpowiedzi kogoś kto się zna 

Czy jak kupię te sprężyny obniżające to tył bardzo będzie się różnił od przodu ?

No bo na chłopski rozum jeśli teraz jest tak jak na zdjęciu to po założeniu będzie podobnie tylko że niżej 

Czy ja coś źle rozumiem 

Wrzucam zdjęcia jak to aktualnie wygląda 

Mam talerzyki os b5 ale nie wiem czy zakładać je od razu z sprężynami czy same sprężyny

Proszę o pomoc 

 

IMG_20220208_204025.jpg

IMG_20220208_204035_1.jpg

IMG_20220208_204042.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Kurdex12 napisał:

Tak teraz patrzę na swoje auto i na sprężyny eibach i H&R 

To eibach obniża -35 a hr -40

Auto wygląda tak jak stoi 

Potrzebuje odpowiedzi kogoś kto się zna 

Czy jak kupię te sprężyny obniżające to tył bardzo będzie się różnił od przodu ?

No bo na chłopski rozum jeśli teraz jest tak jak na zdjęciu to po założeniu będzie podobnie tylko że niżej 

Czy ja coś źle rozumiem 

Wrzucam zdjęcia jak to aktualnie wygląda 

Mam talerzyki os b5 ale nie wiem czy zakładać je od razu z sprężynami czy same sprężyny

Proszę o pomoc 

 

IMG_20220208_204025.jpg

IMG_20220208_204035_1.jpg

IMG_20220208_204042.jpg

Teoretycznie obnizy rowno po tyle ile mniej wiecej jest podane. Tyl juz widze dosc mocno ci siedzi wiec moze ta roznica byc znikoma. Pamietaj obnizenie liczymy od wysokosci zawieszenia 1BA no i druga sprawa to taka ze ksztalt nadkoli przod i tyl sie rozni o jakies 1,5cm wiec mimo ze auto stoi rowno tzn mierzac metrowka tak jest to zawsze tyl wydaje sie siedziec bardziej, wlasnie przez te nadkola i wtedy duzo osob zaklada talerzyki z b5 zeby to wyrownac. Mozesz je zalozyc od razu a badz albo nie decyzja nalezy do ciebiez tym ze ja zakladajac eibacha do 1Be sie zdziwilem gdyz przod obnizyl sie o 55mm czyli de facto 25mm wiecej niz poodaje producent ale za to nie trzeba bylo talerzy. wszystko odpowiednio dobrane pod samochod i to jest moze cos co nie przemawia za tym zeby pakowac od razu talerzyki. Osobiscie na twoim miejscu poszedlbym w gwint i ustawil to sobie pod siebie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dość loterii z efektem po obniżeniu samymi sprężynami. Od lat jeżdże na gwincie i jest super. Spasy są , prowadzi sie i wygląda ok,  Mam Eibach Pro street S. :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Minęło trochę czasu i zebrałem graty do obniżenia auta 

Mam sprężyny eibach -30 mm przód i tył ,

pojechałem na stację diagnostyczną i zdziwienie bo wszystkie amory 75 procent a prawy tylny 25 procent , czy przez niego może tył mi siedzieć zbyt bardzo jak na zdjęciach wyżej ?

Mam już kupione amory na tył i zastanawiam się nad kilkoma sposobami montażu wszystkiego i potrzebuje porady co lepiej 

1- założyć nowe sprężyny eibacha do tego talerzyki b5 ( mam te kyb) 

2-  to samo co wyżej tylko na tył jeszcze podkładki serwisowe bo czytałem że też ludzie zakładają żeby tył zbyt nisko nie siedział 

Chodzi mi żeby uzyskać efekt prześwitu między nadkolem a oponą na jeden palec 

Bo zbyt nisko też być nie może 

Co mam robić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy amortyzator nie podniesie auta, on tylko pomaga wytłumić drgania, aby auto nie skakało jak na trampolinie. Tylko sprężynami obniżysz/podwyższysz auto.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...