Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Cześć. Niedawno kupiłem przedlifta, całość jest do malowania, ruda z każdej strony trochę nagryzła to autko, ale będziemy ratować, nie ma rzeczy niemożliwych I teraz chciałem się dowiedzieć kilka rzeczy. Błotniki i zderzak polift podejdą bez problemu z tego co wiem, jedynie trzeba zmienić ślizgi. Poszycia drzwi fl do przedliftowych ramek normalnie przykręcę czy coś trzeba rezać? Następną sprawą jest klapa tylna sedan, zamek inaczej jest otwierany, dużo jest grzebania przy tym? Można po prostu przełożyć graty ze starej klapy do polifta czy lepiej się pobawić z tym zamkiem? Zderzak tył tak samo jak przód, ślizgi i podejdzie bez problemu? W przedlifcie spryski są w masce, a lift ma je w podszybiu, jak tutaj wygląda sprawa z przerobieniem? Trzeba podszybie wymieniać czy można normalnie to dorezać? Jakie części będą potrzebne? No i progi, te w przedlifcie są już umęczone, poliftowe podejdą czy lepiej szukać przedliftowych plastikowych nakładek na progi? To chyba na tyle...jak coś przeoczyłem to mnie poprawcie, może coś jeszcze trzeba dokupić, żeby to poskładać porządnie.
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Może wypowie się ktoś, kto przerabiał temat.
majkel_majki Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 U nas w Gdańsku robili taki swap, ceny konkretnej nie znam. Rzeźba gruba, a finalnie i tak kundel. Kolor nadwozia niby ten sam, ale jednak odcienie się różnią i samochód jest łaciaty jak krowa Milka.
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Malować i tak muszę całe auto. Błotniki poliftowe leżą od miesiąca w garażu, miałem je zakładać do poprzedniej b5, ale miałem kolizję i nie zdążyłem. Maskę chyba zostawię przedliftową, chyba że nie będzie dużo grzebania przy spryskach. Zderzak polift obowiązkowy, lampy zespolone już są. Jak przód będzie zmieniony na poliftowy, to tył też by wypadało ogarnąć, ale fajnie gdyby wypowiedziała się osoba, która zmieniała klapę na liftową i jak rozwiązała problem z innym sposobem otwierania zamka. Pompka centralnego czymś się różni czy podchodzi p&p? No i jak z plastikowymi nakładkami na progi, od polifta pasuje czy nie bardzo?
OLI_B5 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Progi pasuja , spryski da sie bez problemu ogarnąc , ramki do drzwi pasują. Jeśli byś chciał to mam klapy liftowe i całą wiązke auta wraz z pompką centralnego więc tylko podłaczasz i powinno hulać , mam tez komplet liftowych drzwi za grosze gdybyś szukał
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Jak wrzucę poliftową pompkę to muszę zmieniać wiązkę czy jedynie zmiana wchodzi w grę, żeby działało otwieranie tylnej klapy? I czy da radę przełożyć bebechy z przedlifta do liftowej klapy i wtedy nie będzie trzeba ingerować w wiązkę?
fafnasty Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 mam zderzak tył klape kompletna drzwio i sporo gratówn za grosze wszystko polift jak cos pw
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 A ja mam problem i liczę na jakieś zobrazowanie problemów z przekładką gratów z przedlifta do polifta...
Tom A4 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Wiesz jaki to bedzie ulep jak niby spryski z polifta do przed dziury trzeba zaspawac sprzedaj te i kup lifta nie kombinuj wysłane z HTC
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Sprzedaż odpada. Najwyżej na razie wrzuce zderzaki/blotniki/drzwi liftowe, a reszte bede robil z czasem. Chyba nie bedzie tragicznie wygladal? Dokladki i progi w kolor chce dac od razu.
MaxsteRR Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Spryski w polifcie nie są w podszybiu, tylko pod maską. Kupujesz maskę z lifta ze spryskami i wszystko jest P&P. Do tylnego zderzaka po lifcie nie trzeba innych ślizgów, przynajmniej tak miałem w avancie. Ramki drzwi, zamki i cały ich osprzęt zostaje Twój, aczkolwiek pręty łączące klamkę zewnętrzną z zamkiem/ryglem drzwi, lepiej żeby były z lifta, bo są nieco inaczej wyprofilowane, ale idzie dogiąć stare. Jak zmienisz pompkę centralnego, to dorabiasz wiązkę do klapy i masz spokój. I wcale nie jest to nieopłacalne
Maniu. Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 I o taką wypowiedź mi chodziło, dzięki wielkie
fafnasty Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 I o taką wypowiedź mi chodziło, dzięki wielkie to rewnatrz jest spoko a co masz zamiar zrobić wewnatrz? konsola to troche zabawy głównie z kabelkami sufit polift tez jest zabawy żeby go do przedlifta upchać reszta z górki
czorny_07 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 w sedanie trzeba zmienić slizgi z tył do zdesia, ale to za 30 wyrwiesz komplecik, ogolnie jak dobrze pomataczysz to za całe body nie zapłacisz więcej niż 800-1000
Maniu. Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 I o taką wypowiedź mi chodziło, dzięki wielkie to rewnatrz jest spoko a co masz zamiar zrobić wewnatrz? konsola to troche zabawy głównie z kabelkami sufit polift tez jest zabawy żeby go do przedlifta upchać reszta z górki Wewnątrz będzie przedlift, nie od razu Rzym zbudowano. Mam kubły w skórze, dekory, rączki w boczkach itd. pójdą w piano black. Później na spokojnie będę kompletował graty na lifta, docelowo chcę czarną podsufitkę, żeby wszystko ze sobą grało. ---------- Post dopisany at 07:20 ---------- Poprzedni post napisany at 07:14 ---------- Wiązkę pod tylną klapę można wziąć z polifta czy trzeba od zera ją zrobić? Która kostka w klimatroniku odpowiada za sterowanie sprężarką? Bo niby można zastosować przekaźnik i klimy 8L0 będą śmigać w przedliftach, ktoś próbował taką rzeźbę?
Coltrane Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 ile malowanie całego autka ? tak +/- ?
Maniu. Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Tak 2-2,5k ---------- Post dopisany at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ---------- I jak z wiązką tylnej klapy? Wystarczy przełożyć z polifta i podpiąć czy trzeba od nowa ją wyrezać?
MaxsteRR Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Wiązkę klapy możesz przełożyć, ale od pompki do miejsca łączenia wiązki klapy z wiązką kabinową będziesz musiał dorobić przewody.
Maniu. Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Zwykły elektryk (nie samochodowy) to ogarnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się