black.devil Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam wszystkich. Napiszę krótko i na temat. Autko zawiodło, stoi od prawie 2 tygodni. Padł filtr cząstek stałych, auto jest na trybie awaryjnym i nie potrafią nic z tym zrobić nawet a ASO Audi. Zaproponowali mi nowy filtr za 1500 € - cena w euro gdyż jestem za granicą. Usunięcie przez polskiego mechanika 500-600 € (no i nie mam pewności,że zrobi to fachowo, a nie jak Pseudo zagraniczny "fachowiec" ) A teraz szybkie pytanie. Ma ktoś namiary na sklep w Polsce, który będzie posiadał na stanie taki filtr. Gdzie można liczyć na szybką wysyłkę, nie koniecznie za granicę - transport najwyżej bym sobie załatwiła. Proszę o jakieś namiary z góry dzięki. Jestem zdesperowana bo za 1,5 tygodnia wakacje i trasa do PL. kody: 8K0131703F 8K0131765F
wrclaguna Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Troche kasy kosztuje ja bym zaryzykował i brał uzywke AUDI Q5 A4 A5 2.0 TDI KATALIZATOR DPF 8K0131703F (4357985036) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Adaptacja VCDS i wszystko hula
black.devil Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 A co myślisz o czymś takim. AUDI A4 B8 2.0 TDI FILTR CZĄSTEK STAŁYCH DPF 24H! (4331232406) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Oczywiście oryginalny zostawię - oddanie zużytego celem rabatu nie wchodzi w grę. W razie gdyby ten nie pohulał - to wyjście takie brać oryginał i chemia, podobno się sprawdza. A czas mnie troszkę nagli
kuebk Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 A jest jakas diagnoza czemu filtr ulegl uszkodzeniu/zapchaniu? Zeby sie nie okazalo ze kupisz drugi filtr i za jakis czas ponownie podziekuje.
wrclaguna Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Ciekawe czy auto jezdziło z padnietym jakims czujnikiem np. roznicy cisnien Wydaje mi sie skoro serwis nie dał rady wejsc w tryb regeneracji ( stopien zapchania DPF) to tylko wymiana . Padł filtr cząstek stałych, auto jest na trybie awaryjnym i nie potrafią nic z tym zrobić nawet a ASO Audi.
orzeszek75 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Moje auto tez miało tryb awaryjny i kilku mechaników z komputerami profesjonalnymi nie potrafiło sobie z tym poradzić. Wiec znalazłem firme która się zajmuje takim czymś i usuneli to badziewie przeprogramowali komputer i auto zaczeło żyć na nowo Koszt 360 funtow wiec ten twoj polski mechanik troche sobie krzyczy za usługe :/
cabanmat Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 A wycięcie filtra DPF ? Nie wchodzi w grę ?
DawidShelby Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Wytnij. Powiem szczerze- te filtry w tych silnikach to jakaś porażka.... ogólnie DPF to porażka.
Dev Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Wywal g.....o, zrób program. Upieczesz dwie pieczenie przy jednym ogniu.
lukas309 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Marlena nie bylo wczesniej jakichkolwiek objawow zwiazanych z elektronika silnika ???? Nie zapalil sie check engine i tak jezdzilas ???? Wiesz czym sie charakteryzuje praca silnika podczas regeneracji filtra ??? Masz kontrolke informujaca o regeneracji ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się