Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro 250km 340nm /film ze strojenie/ Gregor10. Pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pacjent 1.8T AVJ LPG TECH

Turbo k03s od Devastation niestety zostawiona stara gruszka ...

wtryski BEX

tip ze stożkiem

downpipe

i to chyba tyle, IC jeszcze seryjne :facepalm:

wykres.jpg

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

Bardzo ładny wynik

Opublikowano

sam sie nie spodziewałem :) zrobie za jakiś czas IC centralny to pewnie cos jeszcze skoczy :)

Opublikowano

syto.. :) jakie doladowania/ przeplyw / zapłon ?

Opublikowano

Jeszcze o lambde zapytaj a najlepiej żeby ci mapę za free wysłał...

Opublikowano
Jeszcze o lambde zapytaj a najlepiej żeby ci mapę za free wysłał...

Czyli co chwalic sie wykresami mozna a logi to juz tajemnica? :-)

Opublikowano
Pacjent 1.8T AVJ LPG TECH

Turbo k03s od Devastation niestety zostawiona stara gruszka ...

wtryski BEX

tip ze stożkiem

downpipe

i to chyba tyle, IC jeszcze seryjne :facepalm:

http://s22.postimg.org/3z2vg1drx/wykres.jpg

Bardzo ladny wynik, co chcesz ?

Coller da moze z 10kM, na wiecej nie licz ale latem bedzie duzo lepiej

Opublikowano

Doladowanie 1.26 bar jesli dobrze pamietam, przeplyw w granicach 170-180 zaplon nie znam tego :-) wczoraj przy 15 stopniach auto latalo dzisiaj jest 25 i juz czuc ze nie chce tak ciagnac wiec ic jest konieczne :-)

Opublikowano
Jeszcze o lambde zapytaj a najlepiej żeby ci mapę za free wysłał...

Spasuj kolego z tymi odpowiedziami ciebie nie pytam.

Opublikowano

To o co pytasz to wierzchołek góry lodowej.

Jak sam zrobisz soft to zobaczymy jak chętnie będziesz innym pokazywał szczegóły :) Wspomnisz moje słowa :)

Opublikowano

Wampir... boost zaplon i przeplyw mówią tylko o stanie auta i turbo, to nie ma zadnego pytania o soft, nie pytam o lambde czasy czasy wtrysku ani szczgóły mapy paliwa. Pytanie dotyczyło tego ile trzeba dmuchnąć zeby zobaczyc taki wynik.. soft mam zrobiony i moge podac takie informacje bo one nic o nim nie mowia.

Opublikowano

1.3 bara i 195 g/s

Opublikowano

Ta K03s to jakaś przeróbka czy seria bo bardzo ładnie wyszło?

Opublikowano

Sama informacja o boscie i zapłonie jeżeli ktoś oczekuje, że usłyszy jedną wartość nie mówi wszystkiego bo każdy wie, że tak małe turbiny nie są w stanie utrzymać zadanego doladowania w całym przedziale obrotów. To nie jest big tubo, że jak ktoś powie "ładuje 1.5 bara" to takie doładowanie utrzyma do odcinki.

Co z tego, że ktoś napisze - 1.2, 1.3 czy 1.4 jak to jest jedynie pik osiągany przez turbine w dolnym zakresie obrotów. Informacja o piku jest conajwyżej pośrednio potrzebna do oceny Nm.

Jeżeli już pytać się o boost to np o konkretny w momencie uzyskania maksymalnej mocy, a głowę sobie dam uciąć, ze w punktcie MAX_MOC nie ma 1.3 bara :)

Tak samo jak i zapłon który zmienia się w zależności od temperatury. Żeby porównywać się z tym autem trzeba znać więcej szczegółów.

To jest dopiero wierzchołek góry lodowej w zadawaniu pytań co jest potrzebne aby uzyskać taką moc. :)

Opublikowano

Turbo to k03s hybryda nistety na starej gruszce :facepalm: o czym sie teraz dowiedzialem

Opublikowano

Gruszka była sprawdzana i jest sprawna, trzyma zadane cisnienie. Jeżdżę na takiej samej i bez pierdniecia znosi 1.5 bara. Wazny jest zawor N75, jezeli jest sprawny to smigasz bez problemu. Gdyby gruszka była nowa to koszt jest wyższy o 200zł.

Opublikowano

Czyli to jednak hybryda...

Opublikowano

Owszem z tym ze nie rozni sie niczym od K03S

Opublikowano
Doladowanie 1.26 bar jesli dobrze pamietam, przeplyw w granicach 170-180 zaplon nie znam tego :-) wczoraj przy 15 stopniach auto latalo dzisiaj jest 25 i juz czuc ze nie chce tak ciagnac wiec ic jest konieczne :-)
1.3 bara i 195 g/s

To ile w koncu? Bo mylicie sie w zeznaniach :-)

Opublikowano

Mnie zapytano wiec odpowiedzialem tak jak jest :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...