Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Polerowanie felg aluminiowych - jak to się robi ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A3 do których dostałem oryginalnie wypolerowane 15'' felgi aluminiowe. Zastanawiam się nad odnowieniem ich na wiosnę :mysli: tylko teraz pytanie do was czy warto polerować te felgi, a pózniej nakładać lakier bezbarwny CLEAR ? Czy lepiej będzie jak pomaluje na jakiś kolor np. srebrny i na to położyć CLEAR, Która z tych opcji będzie lepsza ? Autko stoi teraz na zimówkach stalowych, pozdrawiam

a991e76657442e91m.jpg 2435dd57cf4b528dm.jpg e3f256fe37a08da0m.jpg

Opublikowano

Jak chcecie mam znajomego, który wypiaskuje i pomaluje felgi w jakim chcecie rozmiarze za ok 200zl (za komplet) Więc super hiper tanio.

Opublikowano

A gdzie ten kolega się znajduje ? :D

Opublikowano

Prawie ładne.

Rant można by było poprawić.:decayed:

Opublikowano
efekt walki z moimi felgami (sposob taki jak opisal sokonhl) tylko ja uzylem farekle - jako paste do polerowania, problem maly mialem z tymi dekielkami w sierodku bo byl na nich dosc mocno poodparzany lakier i aluminium sie przecieralo dlatego musialy isc cale w kolor, zrobienie jednej felgi zajelo mi prawie jeden dzien! felg nie lakierowalem jezdilem na nich w zeszlym roku i teraz i nic sie nie dzieje ale i tak jak zmienie kola na zimowki to je lekko odswierze pasta

61ca792a6ac24a7fm.jpg

mam te same w polerce od roku. na ten sezon "odświeżyłem" je pastą All Metal Polish firmy Meguiars i wyglądają jak nowe :wink: tylko nie mam pomysłu na dekielki.. mam ori.. w sumie to narazie mi nie przeszkadzaja :decayed:

Opublikowano

Kilka zdjęć jak wyszły moje felgi polerowane ręcznie przez jeden weekend

Takie były jak kupiłem :

dsc073q.jpg

Przygotowania i ciężka praca :

dsc140.jpg

img006pb.jpg

Efekt końcowy :

img007nw.jpg

img009eo.jpg

img007001.jpg

Opublikowano

2 lata temu bawilem sie w polerke samemu i jest to dośc czasochłonne , ale co sobie zrobisz sam to bedziesz miał nowe doświadczenie i nie zapłacisz a wiadomo,ze po pracy czesto gesto sie czlowiekowi nudzie i patrzy bez celu w komputer a tak mozna sie pobawic....Ja to zrobilem w nastepujacy sposób....silnik od frani o ile sie nie myle, dorobilem włacznik...mocowanie silnika wraz z naciagiem + wałek zamontowany w łozyskach(takich jak w trajzegach) i pasek klinowy,,,jako, ze robiłem to tylko dla siebie i jednorazowo pozwoliłem sobie na wspawanie starej piasty do wałka...felge montowałem na piaste, zakładałem pasek klinowy na felge, naciagalem silnik....

skrzynka piwa+ spryskiwacz do szyb z woga, papiery ścierne wodne i jazda...w 2 osoby to robiłem ...jeden psika drugi trze obiemam najlepiej rekami ..zaczynałem od 120stki a konczyłem na 3 tys(120, 200,400,720,900,1000.1200,2000.3000)(mogłem coś pomylic ale mniejw eicej 10 stopni) na koniec wiertara, pasta polerska _ filc i musi byc lustro a tak to wygladało:

aha felgi mialem malowane proszkowo wiec pomogłem sobie (bondexem) przyspiesza polerowanie o jakies 2 h..w sumie na kazda felge poświecamy około 5 godzin z przerwami na piwko...felgi na foto to 16stki RH Cup 9 cali szerokie

imgp2315_3_min.jpg 17052010_5_min.jpg 17052010_011_4_min.jpg

a tak to wygladało po zalożeniu na autko (przy okazji widac mojego drugiego paździerza;P który praktycznie caly zcas stoi w garazu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...