Turboziomal Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Siemanko! Historia tego egzemplarza jest długa i bardzo zagmatwana. Po krótce- auto zostało przełożone z anglika, po swapie z 2.0TDI na 3.0TDI i dodatkowo dołożony S-Line (nie pełny). Rocznik 2006, przebieg budy ~150tyś., przebieg silnika 139500km. Może trudno będzie w to uwierzyć, ale jest on przełożony tak, że wszystko jest jak oryginał- wszystkie wiązki, silniczki, wlepki itd. są jak w Europejczyku. Nic nie trzeszczy i nic nie piszczy- może poza roletą wszystkie zapinki, złączki, kołki itd. oryginały. Auto było na sprzedaż, ale jako, że się nie sprzedało będę kontynuował jego historię i poprzeczka została postawiona bardzo wysoko- najszybszy diesel w Polsce na ćwiartkę. na chwilę obecną auto prezentuje się następująco: Plany, jak wyżej pisałem są bardzo ambitne i przedstawiają się następująco: 1. Mechanicznie: -swap silnika- tajemnica na jaki -silnik do rozebrania i złożony na metalowych uszczelkach -wzmocnienie skrzyni biegów- tak, żeby wytrzymała 1000Nm -sprzęgło na full wypasie -tylny mechanizm różnicowy- Torsen -centralny Torsen- zmiana na taki rozdział jak w RS4- 40:60 -wielki FMIC -wolny wydech z głośnikami z A7 Biturbo -hamulce 8 tłoczkowe Porsche -zawiecha odpowiednia 2. Wizualnie: -anodowanie zacisków na kolor ciemnopomarańczowy z lekką nutką złotego lub na oczojebny żółty -wszystkie elementy zewnętrzne srebrne idą w kolor l8au półmat na jasnym podkładzie -lusterka S4 -dokładka S4 -grill i kratki RS4 -dekory karbon -kiera z TTS -nakładki na pedały + podstopnica + uchwyt hamulca ręcznego RS4 -fotele z RS4/jasne recaro -led w DRL -przyciemnienie szyb -tylne lampy LED -stabilizatory przód i tył z RS4 -kamera cofania -przyciemnienie tylnych lamp folia -przyciemnienie środków przednich lamp -led w podświetleniu tablicy -dokładka przedniego zderzaka z Cupry -klapa bagażnika z pilota -webasto- zrobione -zmieniarka- zrobione -podświetlenie drzwi+nogi- zrobione W przyszłym tygodniu ruszam ze swapem silnika. Oczekiwać jak gromu z jasnego nieba
instruktor83 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 no rzeczywiście ambitnie:banan:ekstra wypas , fura miodzio
jozek726 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Kolego zapraszamy na spoty http://a4-klub.pl/pomorskie-90/spoty-3m-kazda-sroda-godz-19-00-parking-podziemny-matarnia-sektor-b10-292/index869.html co do autka plany strasznie ambitne, zobaczymy co z tego wyjdzie
Turboziomal Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 no rzeczywiście ambitnie:banan:ekstra wypas , fura miodzio Kolego zapraszamy na spoty http://a4-klub.pl/pomorskie-90/spoty-3m-kazda-sroda-godz-19-00-parking-podziemny-matarnia-sektor-b10-292/index869.html co do autka plany strasznie ambitne, zobaczymy co z tego wyjdzie Na spocie na bank pojawię się. Co z tego wyjdzie? Oj wyjdzie wyjdzie- w tym tygodniu będzie motor więc już nie ma opcji, żeby nie wyszło
tgkone Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Plany ambitne-ale czy nie za bardzo? Akurat tak się składa że najszybszym streetowym autem na naszej polskiej ziemi w dieslu jest BMW E90 335xD z napędem 4x4 i automatem mojego kolegi Maćka które przy mocy 500+PS/1000NM+ (wraz z gazem) klepie 11.8 na ćwiartke (w tym sezonie myśle do 11.5 zejdzie, dla przypomnienia 11.4 robi 800 konny RS6 ze stajni sportmile od Krzyśka) aby go dogonić w tej budzie (mowa o b7 które waży ponad 1700kg) potrzebujesz conajmnniej 3.0 Bi Turbo TDI z A7 lub A6 C7 na dużych turbinach zrobione na moc podobną lub wyższą. Może na początek spróbujesz pobić rekord najszybszego 3.0TDI A4 B7 na tym forum? mój czas z zawodów 13.88, nieoficjalny z racelogic 13.64. Oczywiście na ropie gazu nie zakładam. Gdyby to było zbyt małostkowe to a4 b8 3.0tdi orzełka bez gazu robi 12.7s przy mocy 380ps. (wynik do poprawy oczywiscie) Dodam że temat 3.0TDI w Polsce i za granicą jest mi znany i nie widziałem jeszcze projektu ani nie słyszałem o 3.0TDI z single Turbo który rzucił by coś powyżej 450ps na samej ropie. U naszych zachodnich sąsiadów buduje się kilka projektów które pewnie wyjadą w następnym sezonie ale na kreski poczekajmy. Oczywiście o kwotach budowy takiego silnika (pomijając sztukę dla sztuki bo budowa benzyny wychodzi 2x taniej przy tej samej mocy) nie muszę chyba wspominać? Trzymam kciuki za ten projekt, i liczę że misja się uda bo jak nie lubie BMW tak w klasie street diesel w tym sezonie cały czas na pudle i dobrze by było jak by się coś w tym kierunku zmieniło gdybyś miał jakieś pytanka zapraszam na priv, co bede wiedział to pomogę
Turboziomal Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 gdybyś miał jakieś pytanka zapraszam na priv, co bede wiedział to pomogę Po pierwsze nikt nie mówił o single turbo- stąd swap silnik Mam swój warsztat więc myślę, że ogarnę temat tym bardziej, że zajmuję się niemalże tylko VAG'iem
wrclaguna Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autko fajne graty zakupu i powodzenia w Modach
oprych Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 do planów dodał bym jeszcze listewki s4 i lotka bo ten zderzak s-line jakiś taki samotny będzie, plany ambitne zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
Turboziomal Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Dziękuję wszystkim za słowa otuchy S-line- zapomniałem napisać, ale będzie cały s-line dołożony
letallec Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 No to czekamy na dalsze informacje o modach
afroo. Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Jeśli zrobi to, o czym pisze to nic tylko czekać, trzymać za słowo i życzyć powodzenia. : ) Oby na owijaniu się nie skończyło. Temat warty uwagi.
Turboziomal Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Ostatnio przekładałem Q7, z 3.0 na 4.2TDI. Wszystko na oryginałach- łącznie ze wszystkimi kabelkami Dam radę nie wymiękajcie
TobiaszAudiA4B5 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 No no ciekawie sie zaczyna ; ) oby wszystko wyszło takie jakie sa plany ; )
MAT1000 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autko już fajne (tylko ten brak sline pełnego ) jak dojdzie do skutku przekładka to będzie szatan. Pozbyłbym się tylko większości gratów ze środka by zredukować masę. Oczywiście dziel się postępami i fotorelacją byśmy nie czekali tu dwóch lat
Turboziomal Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Piękny Kolor Takiego szukałem plan jest następujący- srebro idzie w tytanowy grafit- będzie pięknie
puzonX Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Powodzenia w realizacji planów sam w moich marzeniach widziałem 4.2TDI w swoim - takie RS4D
farmer91 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 to Ty zakładałeś na RF temat odnośnie odprężania 3.0 BiTDI?
Bruuuum Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Pytanie czy 4.2 TDI się w ogóle zmieści do A4, bo śmiem wątpić...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się