SotoM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 A i dla tych co mówią o planowaniu - głowicy się nie planuje i daje się ta sama rozmiarowo uszczelkę Pozdrawiam. Żaden producent silnika nie ma w swojej technologii naprawy czegoś takiego jak obróbka płaszczyzny-jest sprawdzenie pod względem równości i jakości płaszczy-jeśli płaszczyzna jest nie prawidłowa-wymienić głowice-na nowąAle cóż na szczęście zewnętrzna tegnologia napraw poprawiła technologię producentów na tańszą co cieszy każdego. Nie wiem czy nauczyciel kłamał czy powiedział prawde-maszyne do szlifu głowic i taką technologię naprawy wymyślił nasz cudny kraj :-)
piotrek30071990 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 A co może być przyczyną szarpnieciem auta w czasie jazdy przy obrotach około 2000 2300 i coś jakby przetarlo coś o coś może ktoś wie
JacaTouran Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 A co może być przyczyną szarpnieciem auta w czasie jazdy przy obrotach około 2000 2300 i coś jakby przetarlo coś o coś może ktoś wie A auto było logowane? zrób logi to będzie mozna więcej coś powiedzieć
piotrek30071990 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 A co to logi bo nie jestem obeznany
Tombik Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Podłączasz kompa z odpowiednim programem i kablem i zapisujesz błędy oraz parametry pracy silnika...więcej w dziale : -> Diagnostyka VAGPozdr.
SotoM Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 A co może być przyczyną szarpnieciem auta w czasie jazdy przy obrotach około 2000 2300 i coś jakby przetarlo coś o coś może ktoś wieJakiś czas temu wyeliminowałem to w silniku BMM w octavi.nie było efektu jak w temacie potrsob1 tylko takie nagłe "odbicie" po zamontowaniu zaślepki z dziurką fi8 objaw zniknął a toważyszył w codziennym użytkowaniu.
piotrek30071990 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 I od zera jest taki muł Ktoś wie jak blow off do a4 b7 2.0tdi BPW zamontować tzn gdzie jeden kabel podłączyć Mam problem z czujnikiem zmuerzchu Błędów nie ma ale jak dam włącznik świateł na auto to wogóle nie swieci się ten napis auto raz się zaświeci raz nie to może jest winny włącznik świateł? I jeszcze założyłem blow off w moim a4 b7 2.0tdi BPW i nie wiem gdzie podłączyć żółty kabel na sterowanie gazu może wiesz gdzie go podłączyć? I jeszcze pytanie odnośnie jakbym chciał wymienić wszystkie żarówki oświetlenia wewnętrznego w tym audi a4 b7 2.0tdi BPW to musze żarówki wszystkie c5w c10w w5w t4w mieć z canbusem?
ChilliPalmer Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Chłopaki, ratujcie bo ja już nie mam pomysłów i siły do tego silnika. Chłodnica oleju i spalin EGR wymieniona, teraz zrobione obejście na chłodnicy EGR - płynu ubywa nadal. Kiedy rano odpalam samochód (z trudem) jest chmura siwo-białego dymu utrzymująca się przez 3-5km. Później grama dymka nie puści, aż do kolejnego nawet 10min. postoju. Węże miękkie, płyn czyściutki, brak CO w układzie... Mikropęknięcia głowicy ? Czy jest jeszcze inne gówno przez które może ubywać płynu ?
SotoM Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 opisz zapach spalin-gryzące/szypiące-spalanie chłodziwa. po dłuższej jeździe pomacaj pod spodem zbiorniczek płynu chłodzącego czy jest mokry od płynu- tam jest kanał odplywowy nadmiaru/ciśnienia. Z tyłu głowicy pod pompą spr.dokładnie króciec wodny pod kątem wycieków. potestuj ogrzewanie-jazda na wysokich rpm ogrzewanie na HI i obserwuj temp.wylatującego powietrza z kratek-czy jest cały czas bardzo ciepłe czy zaczeło lecieć letnie. mechajasnowidzem to nie jestem ale podejrzewam że -na 2oje babka wróżyła-głowica lub tylko uszczelka. Test na CO2 fajna rzecz ale jeśli jest mała nieszczelność-to nic nie pokaże i tak jak w twoim przypadku-szukanie w tyłku zębów aż się znajdzie.
ChilliPalmer Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Cześć SotoM ! Po kolei - spaliny są bardzo kwaśne/gryzące, ale kiedy silnik jest mocno rozgrzany pozostaje tylko zapach - nie widać żadnego kopcenia. Zbiorniczek suchutki od spodu, ciśnienie w układzie także w normie. Tzn. po rozgrzaniu do 90*C jest bardzo delikatne ciśnienie ale to przecież normalne. Węże są miękkie niezależnie od obrotów. Ogrzewanie na HI obie strefy - sauna w samochodzie, przez cały czas leci bardzo gorące powietrze. Króćca za głowicą na razie nie sprawdzałem, ale czy to możliwe żeby przez niego tak kopcił po postoju lub rano ? Zauważyłem że kiedy po trasie odkręcę korek od zbiornika rano problem kopcenia w ogóle nie występuje ! Natomiast mocno niepokoi mnie jedna rzecz, kiedy w trakcie pracy silnika odkręciłem korek od wlewu oleju to pod wpływem spalin ze skrzyni korbowej aż zaczął podskakiwać ! Podobne kopcenie pojawia się po wyjęciu bagnetu (tyle że tam ten dymek po prostu delikatnie się unosi).
Hezen Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Sprawdź drożność odmy. Wysłane z mojego GT-I9100
ChilliPalmer Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Sprawdź drożność odmy. Wysłane z mojego GT-I9100 Odma jest gdzieś pod deklem ? Do tej pory odmę czyściłem tylko w 2.5TDS...
Hezen Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Odma jest zintegrowana z pokrywą zaworów. Odkręć wąż od odmy i sprawdź czy dobrze przez nią wylatują gazy - na gorącym silniku jak będzie lecieć "dym" to się nie przejmuj bo to normalny objaw.
SotoM Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Rwij czapke. Przez chłodnice oleju dymić nie będzie, chłod.egru wymieniłeś i do tego ją ominołeś.nie ma już innego sposobu. Po odkręceniu korka nie kopci bo spuszczasz ciśnienie wiec plyn nie jest wpychany tam gdzie go nie powinno być Dlatego nie spala go i silnik nie dymi. Życzę ci tylko uszczelki...
ChilliPalmer Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Wrócę z urlopu i biorę się za gada :-(
Gentleman Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 A jakie powinno byc poprawne zachowanie z rana po odkreceniu korka od plynu chlodniczego? Powinno syczec i byc cisnienie czy nie powinno byc nic slychac?
SotoM Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 zazwyczaj jest u każdego tak równiez u mnie choc dawno nie sprawdzałem bo jak widze ze poziom jest wiec to mi wystarcza.
Hezen Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Z rana, czyli na zimnym silniku? U mnie minimalnie lub w cale nie syczy. Na rozgrzanym silniku normalne ze jakieś tam ciśnienie się wytworzy to syknie i poziom płynu się nieco podniesie. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 7 Maja 2015 przez Hezen
SotoM Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Dokładnie jak piszesz. Czyli wszystko w normíe
Pawelkiwi Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Jak silnik gorący to po zgaszeniu ma być ciśnienie w zbiorniku (oczywiście nie do przesady). Rano gdy silnik wystygnie ciśnienia nie powinno być (płyn ostygła, powietrze zmniejszyło objętość - bo jest zimne). ChilliPalmerDla świętego spokoju dokonałbym testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia. Jak wynik pozytywny wiadomo co robić czapka do góry i weryfikacja, jak negatywny to też wiadomo że czapka do góry tylko poszukiwania nie potwierdzone testem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się