Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zacieranie się kierownic w turbinie


rafalx11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mechanik stwierdził u mojej a4 zacieranie się kierownicy w turbinie . Polecił mi jeszcze zmianę zaworu sterującego kierownicą ale mówił ze to może ale nie musi pomóc .Wiec co z tym zrobić ? Jak wyczyścić turbo albo zregenerować najlepiej własnymi siłami ?

Audi a4 1.9 tdi AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mechanik stwierdził u mojej a4 zacieranie się kierownicy w turbinie . Polecił mi jeszcze zmianę zaworu sterującego kierownicą ale mówił ze to może ale nie musi pomóc .Wiec co z tym zrobić ? Jak wyczyścić turbo albo zregenerować najlepiej własnymi siłami ?

Audi a4 1.9 tdi AFN

zmien mechanika i oraz zrob pelna diagnostyke Vag'iem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc auto ma 110koni a wcale nie chciało jechać i mechanik stwierdziła ze to kierownica więc w sobotę zacząłem to sprawdzać więc kierownica faktycznie ciężko chodziła i się zacierał i ciężko chodziła i zaworek nie dał rady jej przesuwać . Wyciągnąłem turbo i nasmarowałem i rozruszałem kierownice i po włożeniu s powrotem obrazu zobaczyłem poprawę i to pomogło ale niewidem jak długo będzie dobrze ten mechanik stwierdził ze tam zbiera się nagar i porostu blokuje przesuwanie kierownicy. Pod komputerem przed nasmarowaniem wyszło ze turbo praktycznie nie działało a jak coś się ruszyło to podczas jazdy czuć było z pewnym momencie brak mocy i uczucie jak bym w ścianę uderzył i kompletnie nie chciało jechać .Teraz jest już inaczej ale niewidem na jak długo co z tym zrobić na przyszłość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mechanik zdiagnozowal raczej poprawnie,rzeczywiscie nagar blokuje kierownice,tylko to nie tragedia bo da sie to wyczyscic,zajzyj do warsztatu CZYSZCZENIE KIEROWNIC TURBINY i zlec to mechanikowi,lub sam wyczysc i jesli oliwy turbo nie puszcza posmigasz jeszcze troche czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc auto ma 110koni a wcale nie chciało jechać i mechanik stwierdziła ze to kierownica więc w sobotę zacząłem to sprawdzać więc kierownica faktycznie ciężko chodziła i się zacierał i ciężko chodziła i zaworek nie dał rady jej przesuwać . Wyciągnąłem turbo i nasmarowałem i rozruszałem kierownice i po włożeniu s powrotem obrazu zobaczyłem poprawę i to pomogło ale niewidem jak długo będzie dobrze ten mechanik stwierdził ze tam zbiera się nagar i porostu blokuje przesuwanie kierownicy. Pod komputerem przed nasmarowaniem wyszło ze turbo praktycznie nie działało a jak coś się ruszyło to podczas jazdy czuć było z pewnym momencie brak mocy i uczucie jak bym w ścianę uderzył i kompletnie nie chciało jechać .Teraz jest już inaczej ale niewidem na jak długo co z tym zrobić na przyszłość ?

to turbo na stól i czyszczenie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zawór działa ale jak kierownica sie zacierała to sobie rady z nią nie dawał ale teraz dział normalnie . A jeszcze zapytam jak rozpołowić to turbo bo nie dałem sobie z tym rady nie wiem czy to trzeba na gorąco rozbijać bo tak normalnie ani nie ruszyło a nie chciałem tan na żywca bo bałem sie żeby nie zniszczyć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...