MarcinS4 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam tak jak w temacie , oznacza to że, zatarł się kompresor i muszę szykować 3000 zł na uruchomienie . Jak powinien wyglądać dławik. Co może być przyczyną zerwanego sprzęgła. Klima jest nabita i sprzęgło zerwane klima oczywiście normalnie chodziła . Bardzo proszę o pomoc i podpowiedzi i może dobry warsztat w warszawie. A może wystarczy wymienić samo sprzęgło i będzie ok. może ktoś przesłać foto dławika jak wygląda po kilku latach nie wymieniania. Audi A4 b7 2l benzyna
Robero321 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Na pewno 3 tysiące ma uruchomienie klimy nie pomyliłeś się ? Podjedz na Radzymińską 206 kiedyś mi robili parę razy klime w innych samochodach i cenowo też w normie.
Dev Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 trzeba rozpiąc kompresor i sprawdzic czy są opiłki jak nie ma to pakuj nowy kompresor osuszacz i dławik pamietaj aby zalac kompresor świezym olejem
MarcinS4 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Byłem w warsztacie w warszawie i powiedzieli że, pewnie zatarty kompresor do wymiany: skraplacz, osuszacz, kompresor, czyszczenie układu, montaż, nabicie i koszt prawie 3000 zł
Dev Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 jeszcze nie zajarzeli do ukłądu a już mówią 3000zł ???? ciekawe co powiedzą jak już wszystko zrobią :polew::polew::polew:
MarcinS4 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 jakiego koloru powinien być dławik , byłem w inny warsztacie i odciągnęli odczynnik i wykręcili dławik i był koloru szarego , powiedzieli że, powinien być biały, tylko że, on nigdy nie był wymieniany siatka w dławiku widoczna nie zapchana tylko koloru szarego .
Dev Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 nie patrz na kolor tylko nr, musi byc 8E0 820 177
Robero321 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 jeszcze nie zajarzeli do ukłądu a już mówią 3000zł ????ciekawe co powiedzą jak już wszystko zrobią :polew::polew::polew: jak już naprawią to pewnie przekroczy wartość samochodu
MarcinS4 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 miałem to samo, naprawa 250zł Ale co dokładnie miałeś uszkodzone , gdzie naprawiałeś? jak wyglądał dławik, jak dawno naprawiałeś
cocoo24 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 1 ms temu, kompresor był zepsuty, razem z uzupełnieniem czynnika i zmianą rolki skasował mnie 500 (sprężarka 250) dlawik jest w alu rurkach, wymiana i nowy to grosze. 3000 kola za klime, trzeba być debilem zeby tyle zapłacić
Tom@sz80 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Właśnie a co powoduję zerwanie sprzęgła w pompie? Bo niedawno sam wymieniałem w swojej B7 1,9 Tdi.
Homiczek Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 to się dołączę bo coś mi na pasku wielo klinowym dziwnie 'cyka' jak obroty jałowe schodzą deko poniżej jałowych. I próbuje dojść czy altek, pompa wspomagania czy sprężark. I pytanko - czy były jakieś odgłosy przed zatarciem kompresora ?
cacu89 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 ten sam problem ze sprezarka.mianowicie zerwane sprzegielko. gdzie w krakowie mozna to fachowo i niedrogo zrobic? radzicie regenerowac sprezaarke jak cos czy kupic uzywke??
cocoo24 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 daj do zakłądu, diagnoza przeciez jest za darmo, niech srawdza, i jeśli cena regeneracji nie za wysoka to rób.
MarcinS4 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Właśnie a co powoduję zerwanie sprzęgła w pompie? Bo niedawno sam wymieniałem w swojej B7 1,9 Tdi. Jakie poniosłeś koszty? ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ---------- Czy ktoś wymieniał samo sprzęgło bez diagnozy co było powodem zerwania??? Co mi radzicie co zrobić .... ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ---------- Czy ktoś wymieniał samo sprzęgło bez diagnozy co było powodem zerwania??? Co mi radzicie co zrobić .... Witam czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał ?
CzarekJ Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Najczęściej powodem zerwania sprzęgła sa zbyt duże opory tarcia układu tłoczków w sprężarce. Spowodowane zbyt małą ilością lub nieodpowiednią jakością oleju sprężarkowego. Zdarzają się przypadki osłabienia gumy sprzęgła na skutek "starzenia materiał" , ale to przypadki sporadyczne. Nowy dławik powinien mieć odpowiedni kolor obudowy w przypadku A4 był to bodajrze pomarańczowy (kolor ma tutaj znaczenie). Wymiana samego sprzęgła bez zdiagnozowania i usunięcia przyczyny jest bezsensowna, gdyż sprzęgło niebawem ponownie się zerwie.
MarcinS4 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Gdzie w warszawie jest warsztat profesjonalny który dobrze to zrobi i nie drogo !!! Zapłacę za wymianę zerwanego sprzęgła Warszawa Nadal cisza nikt nie jest w stanie polecić lub wymieni sprzęgła .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się