orti Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie celuje 300+ bo mam ośke bede szczesliwy jak dlubne w okolice 260 To uważam, że nie ma sensu za dużo kombinowac z IC. Wystarczy jakiś większy seryjny i będzie ok przy tej mocy.
michałswd Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 W tAakim razie działaj i informuj na bieżąco ja śledze temat zeby przypadkiem bledu nie popelnic
Bubu05 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tak ci sie wydaje, ja mysle nad stage 3 juz od dawna bo brakuje
orti Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Problem polega na tym, że po kilku miesiącach przyzwyczajamy się do auta i znowu jest mało mocy. Wtedy znowu zaczyna się kombinowanie ;-) Ile KM i Nm byś nie miał, to zawsze będzie mało. W tAakim razie działaj i informuj na bieżąco ja śledze temat zeby przypadkiem bledu nie popelnic No tak, zawsze lepiej uczyć się na czyichś błędach [emoji2] Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez orti
michałswd Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Działaj zatem : D Czekamy na fotostory
orti Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Fotostory z mojej strony nie będzie, bo musiałem zostawić auto na cały dzień i dopiero zobaczyłem efekt końcowy Tak dla potomnych, to były pewne problemy z montażem tego IC z A6 3.0 biturbo. Mocowania są p&p, ale końcówki są szerzej rozstawione i pod innym kontem niż oryginalny IC, więc było trochę rzeźby przy montażu... Efekty moich modów są tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285224-cdnc-20-tfsidpic-s-tronic-qattro/
michałswd Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Napisałeś " mocowania sa p&P " Chodziło ci o seryjne mocowania colerów wzgledem nowego z 3.0 ? Takie pytanko u Was w b8 są dwa smici czy jeden centralny ?? Jaka srednice wylotowa i wlotowa ma fmic z 3.0 tdi bit
orti Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 W b8 jest jeden centralny na dole. Chodziło mi o mocowanie ic do nadwozia. Nie trzeba nic kombinować. Co do średnicy, to nie wiem.
tdy Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 A czy wiecie może czy i jak modyfikacja programu wpływa na zużycie oleju w 2.0 TFSI ? Robiłem remont silnika i jestem zadowolony z efektów, teraz mysle o CHIP'e ale nie chce nim popsuć nic jeżeli chodzi o zużycie oleju.
ALEX_555 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Mogę Ci tylko odpowiedzieć w kwestii olejowej. Mój 2.0 TFSI po remap w Compsport Stage 1 bierze ok. 0.5 litra na 10 000 km, a więc tyle co nic. Już po Stage 1 auto jeździ całkiem, całkiem. 265KM I 415 Nm.Miałem robić Stage 3 i wycisnąć z niej 380KM i 550Nm, ale ostatecznie kupiłem do zabawy Imprezę Type R, a obecna moc w Audi pozwala na przyjemne i bezpieczne poruszanie się z pkt. A do pkt. B. Mam porównanie, bo wcześniej miałem kilkanaście Subaru, w większości turbo. Uważam, że 2.0 TFSI to świetna i wytrzymała jednostka. Przy czym ma stosunkowo mały apetyt na paliwo.
gregor10 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Śmiało możesz softować -nie ma to wpływu na zużycie oleju, co potwierdził kolega wyżej.
tdy Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Alex_555, gregor10 - dzieki za odpowiedź! To sooooftuje :-)
dragon21 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Czy ktoś kiedyś miał okazję jedzie a4 1.8tfsi cjeb 170km po dobrym modzie i 2.0tfsi 211km tez po modzie? Patrząc na cyferki tzn 1.8cjeb zdrowo wychodzą po samym sofcie tj często okolice 240-245km i 400-420nm. Czy takie auto nie powinno jechać tak samo jak 2.0tfsi robione najczęściej na 260-270km i 400-420nm samym softem? Zważywszy na to ze waga 2.0 w q i stronic jest większa niż manual w oscie (zakładam ze manual bo multitronic raczej na takie mody chyba nie robia). Oczywiście pomijam fakt trakcji ze startu ale powiedzmy przy prędkościach 50-200 powinni chyba iść porównywalnie?
gregor10 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zdecydowanie tak , powinno być porównywalnie ze względu na podobny moment ale mniejszą mase 1.8TFSI
andy-vip Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Może teoretycznie tak. Ale ty nie masz przyczepności tak? Zanim ty ruszysz to jesteś 50m za mną.
koniorc Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Jaki wydech polecacie dla stage 2 2.0 tfsi allroad? Jest mozliwosc zakupu czegos firmowego? Docelowo bedzie stage 3.
maciek333 Opublikowano 11 Lipca 2016 Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Ja mam u siebie downpipe 3,5">3" do polowy auta a potem 2,75" do samego końca na 2 tłumikach przelotowych magnaflow , jest także k04 , fmic 600x300x76 z orurowaniem 2,5" gdzie do b8 wchodzi idealnie, tipa i przerobiony dolot i czekam na finalne strojenie, teraz jest 1.2bara . Na codzień wydech w sam raz nie za głośno ale jak sie przyciśnie to fajnie gada dla porównania po programie na 280km/463nm 0-100 5.6 sek powtarzalne i 100-200 18.6 / 18,7 sek oczywiście na racelogiku na płaskim terenie , na aktualnym setupie po wstępnym strojeniu bez kompletnego wydechu 0-100 5.1 sek i 100-200 13,6 / 13,7 sek . Jak sie wytroi finalnie to zamieszcze czasy Edytowane 11 Lipca 2016 przez maciek333
toja Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 280km i 463nm wyszło Ci już na K04 ?
gregor10 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 280km i 463nm wyszło Ci już na K04 ? seria po sofcie - taki wynik osiaga
Gymbo Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Witam nie zakładając nowego tematu chciałbym spytać o stage 3 jak wygląda jego cena bo spotkałem się z opiniami że jest on kilkukrotnie droższy od stage 2 a sprawdzając stronę Rperformance jest podana cena 4 tys. za stage 3 i czy faktycznie cena oscyluje w granicach 4 tys. jak podają czy jest ona błędna i wynosi więcej? Z góry dzięki za odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się