donamigos Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam.Gdy silnik jest zimny wszystko jest OK a dokładniej żadne kontrolki się nie świecą.Po nagrzaniu silnika jadąc w trasie redukuje bieg kontrolka oleju się zaświeca wciskam gaz kontrolka gaśnie,dojezdzając do świateł hamuje silnikiem kontrolka sie zapala,zgasze-odpalę nic sie nie świeci.Pompa oleju siedzi czy co w tym widzicie?wszytsko dzieje sie wyłacznie przy redukowaniu na niskich obrotach. Czekam na madre odpowiedzi
gerlinski Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam.Gdy silnik jest zimny wszystko jest OK a dokładniej żadne kontrolki się nie świecą.Po nagrzaniu silnika jadąc w trasie redukuje bieg kontrolka oleju się zaświeca wciskam gaz kontrolka gaśnie,dojezdzając do świateł hamuje silnikiem kontrolka sie zapala,zgasze-odpalę nic sie nie świeci.Pompa oleju siedzi czy co w tym widzicie?wszytsko dzieje sie wyłacznie przy redukowaniu na niskich obrotach. Czekam na madre odpowiedzi Mądre mówisz...)))) W tym temacie może być wiele przyczyn....Jaki masz przebieg tego silnika?....Wszystko wskazuje na panewki korbowodowe....niestety.....a tutaj to już remont albo wymiana silnika...ale obym się mylił!!!!)))))
donamigos Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 268 tys.Może zwyczajnie czujnik? manometrem ciśnienie sprawdzić i sprawa rozwiązana?Tez sie obawiam panewek
vp-tdi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 silnik słupek i za 300-400zł kupisz w dobrym stanie ,szkoda sie paprać w naprawianie tego co masz
donamigos Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Ale czy z pewnością jest to wina panewek?Konsumpcja 200ml na 15 tys km więc góra chyba dobra
jacek70 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Może czujnik szwankuje pod wpływem temperatury. Zmienia mu się oporność i głupieje. Nowy kosztuje grosze wiec warto zacząć od niego.
vp-tdi Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Konsumpcja 200ml na 15 tys km więc góra chyba dobra u mnie łyka około pól litra na 7500km ( od wymiany do wymiany ) i to dla tego ,ze turbina nie ma lekko i troche pusci oleju ( nowe uszczelniacze w turbinie i w głowicy nie są ) i u mnie nic takiego sie nie dzieje . wciagac moze tylko prze turbo albo jak ci sie silnik mocno przegrzeje. samą kontrolką od swiec bym sie nie przejmował ,bo byc moze panewki sa juz na szrot ,jak masz kase to rozglądaj sie tak jak pisalem za jakimś zdrowym słupkiem a swoj sprzedasz na graty ,moze glowice masz dobrą to ci zostanie.
Bartollo Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A może najpierw sprawdzić ciśnienie oleju ? Zamiast od razu wymieniać połowę rzeczy na darmo
Fazii Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Kumpel miał w golfie podobnie. Oczywiście panewki wyje..ne. Zalał "doktora" i puścił trupa dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się