Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo Kręci Aż W Końcu Zapali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panów. Jak w temacie.

Trzeba długo kręcić tak z 20 sek i odpali. Nestety na gazie. Jak już jest ciepły to pali bez problemu.

Klejnym problemem jej brak zasilania na kostce i bezpeiczniku na pompe paliwa. Może to przekażnik ?? Jak go sprawdzic i gdzie szukać??

Wszystko to się stało po ładowaniu aku jak nie było go w aucie prawie dobę.

Opublikowano

Napisałeś o dwóch problemach. Jeżeli chodzi o drugi to zasilanie na pompkę musi być,gdzieś masz zanik. Ja jednak odnośnie długiego kręcenia to tez tak miałem.Identycznie. Powodem był puszczając reduktor gazu. Zdejmij wąż zasilający listwę gazu i na drugi dzień pal silnik. Jeśli zaskoczy od razu to wiadomo. Przełącz palenie na pb nie zapomnij. Powodzenia.

Opublikowano

Z miłą chęcią bym przełączył. Ale problem jest że nie odpala na benzynie. A było git. Nie wiem jak sprawdzić przekażnik i który to

Opublikowano

Na benzynie nie odpala bo masz brak napięcia i pompka nie podaje paliwa. To musisz ogarnąć w pierwszej kolejności, dopiero potem rób próby jak pisałem wyżej.

Opublikowano

No dlatego pytam jak sprawdzić przekażnik. I który to jest

Opublikowano

Sorki ale nie podałeś modelu auta i silnika.Podaj to się zobaczy.Moze to być przekaźnik z nr.372 (zależy od rocznika).Jeszcze jedno - bezpieczniki sprawdzone?

Opublikowano

2.6 1996r. A4. Bezpiecznik sprawdzony. Nie ma prądu na bezpieczniku w skrzynce. Dlatego podejrzewam przekażnik.

Opublikowano

Może się mylę ale bezpiecznik powinien być przed przekaźnikiem.

Opublikowano

No mi właśnie wydaje się na odwrót. Ale to nie ważne. Powie mi ktoś w końcu który to przekaźnik ????

Opublikowano

Sprawdź szósty przekaźnik. Ostatni po prawej .Powinien mieć nr372.

Opublikowano

No mi właśnie wydaje się na odwrót. Ale to nie ważne. Powie mi ktoś w końcu który to przekaźnik ????

Niekoniecznie, mozę to nie to samo, ale w przyadku wentylatora jest przed przekaźnikiem bepiecznik 5A, ale raczej przed prekażnikiem pompy nie ma bezpiecznika

Opublikowano

Problem odnaleziony. Uszkodzony był przekaźnik. Ale pompacjest do wymiany niestety. Wymienie to napiszę jeszcże co i jak. Jeszcze mam dwa pomysły. Odpiąć podciśnienie z reduktora. I sprawdzić czy od razu jest iskra czy pojawia sie po czasie.

Opublikowano

Wczoraj kupiłem to auto

Przed zakupem 18 problem występował. Jacek rzucił podejrzenie na gazujący reduktor. Obiecał zrobić i zrobił tylko że po naprawie rano ... znowu trzeba kręcić 20 sekund

jakieś pomysły ?

Opublikowano

Masz mozliwosc odlaczyc gaz od wtrysku paliwowego? Jak masz to odlacz i zacznij od pb a dojedziemy do lpg

I jaka masz instalacje lpg marka itd

Opublikowano

Auto widać dosyć długo stało. Zalałem do pełna PB i po starośiecku przegoniłem dobrze.

Chyba jest OK :decayed:


Dzisiaj problem wrócił ze zdwojoną siłą ....

Po podłączeniu VAGa wypluło błąd -blokada modułu silnika orazw immo- sygnał kluczyka za słaby. Dodatkowo po odpaleniu potrafi falować obrotami 700-1200.
Zapsana była też usterka z Hala. Jujtro pojadę do pracy na LPG i zobaczę co się będzie działo. Jeśli problem będzie nadal odcinam gaz bo też są podejżane

Czy mi się wydaje czy kupiłem paździerza ?


Vag wypluł tyle błędów że aż głowa mała poza tym doszedł kolejny problem.

Pokasowałem błędy, zdjąłem klemę i postawiłem na 8 godzin

Samochud odpala na chwilę po czym natychmiast gaśnie.

błędy - ECU zablokowane oraz kluczyk- poziom sygnału za niski. Jak znam życie powszechnie znany i lubiany problem z pętlą immo chyba że ktoś ma inne sugestie

Błąd czujnika Hala i faktycznie po rozbiórce wtyczka wisi na kablach - wyłamała się w obudowie

Na benzynie auto jeździ ok natomiast problem pojawia się na LPG. Silnik pracuje nierówno, pzerywa, szrpie

I tutaj potrzebna pomoc jak wykluczyć usterki

1. Mieszanie LPG z PB

2. Kable/Świece

3. Cewka zapłonowa

Za wszelką pomoc z góry dziękuję bo kupiłem auto które na drugi dzień dostało kota

Opublikowano

tak to jest z autami przygotowanymi tylko do sprzedazy. Aż żal że akrat z tym silnikiem co my mamy :/

Opublikowano

Sprzedawca nie odbiera telefonów. Już nie chcę go atakować tylko chcę po prostu może wie co go boli i będzie łatwiej.

Mam świadomość tego że kupowałem auto używane ... nawet mocno używane i coś przy nim trzeba będzie zrobić ale rozkraczyć się po 2 dniach eksploatacji to przegięcie. Sprzedający wymienił pompę paliwa, i to co opisał w tym temacie oraz przed sprzedażą uszczelnił reduktor od gazu bo jak to powiedział "chcę uczciwie sprzedać auto".

Wychodzi mi na zbieg usterek

Immo

coś z układem zapłonowym lub/i z LPG

Jak już odpali to na PB jedzie normalanie i silnik pracuje prawidłowo i tu obstawiam na usterkę IMMO. Po przełączeniu na LPG silnik dostaje lekkich wibracji dochodzących do efektu jazdy po tarce przy obciązeniu, dopala w wydechu, wkręca się do 1300obr/min i tu obstawiam świece i przewody WN.

Wczoraj wykasowałemwszystkie błędy, Dzisiaj zrobiłem 50km na PB żeby zrobić dobrą mapę dla LPG. Jutro porobię odczyty VAGiem i zobaczę co znowu wypluł.

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję

ps. Jakby ktoś nie wiedział o czym mowa lub cokolwiek mógła zasugerować to kupiłem to auto

http://olx.pl/oferta/piekne-audi-a4-b5-quattro-climatronic-xenon-alu-CID5-ID6azal.html#e0ba62493a

Opublikowano

no rzezcywiście opis robi wrażenie auto po fajnych modach. Byłeś u jakiegoś gazownika po to aby sprawdził ta instalację. Bo piszesz ze na pb idzie ok a jak tylko wlączysz gaz to opierdziela. Tu tkwi przyczyna i tyle.

Opublikowano (edytowane)

Cuda się dzieją

do interesu doszło ciągłe falowanie obrotamie w zakresie 750-1400rpm. W poniedziałek rozłożę dziada w drzazgi i poskładam od nowa. Falowanie nasiliło się po odpięciu klemy na cały dzień.

Prosił bym o sugestię czego się czepić

usterki:

1/ Natychmiast po odpaleniu silnik gaśnie i kasuje się przebieg licznika dziennego

2/ falowanie na wolnych obrotach oraz szarpanie w czasie jazdy na PB i LPG

3/ Nierówna praca i brak mocy na LPG

Na chwilę obecną wczoraj wymiotłem sterowniki z błędów i czekam na to co się wygeneruje

Generowany był cały czas bład sterownik silnika zablokowany i za słaby sygnał klucza

Edytowane przez Hjeniu
Opublikowano

falowanie spowodowane czestym odpinaniem klem, rozwiazanie to przywrócenie ustawien fabrycznych vagiem, szarpanie u mnie przyczyna by walniety komp ecu,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...