Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te auta są jeszcze wytrzymałe. Przedni zawias też jest w miarę wytrzymały jak się używa z głowa. No widzisz , więc masz porównanie. Nie muszą tak chodzić. Ja już kupiłem w tym stanie

Opublikowano

Co do zawiasu to naprawdę ludzie przesadzają, ja mam letnie 17/45/215 to dobrze dostaje w dupe

Opublikowano

Ja mam 235/40 r18 :grin: Na nich też dostaje nieźle :kox:


Właśnie wyjąłem listwę. Wtryski super rozpylają paliwo i wszystko z nimi ok. No ale znalazłem jeden problem. Wszystkie wtryski były uwalone mocno świeżym olejem. Co jest grane? Uszczelniacze zaworowe czy coś z głowica? trochę się zjeżyłem. Z automatu zacząłem je wycierać i zapomniałem czy były mokre wszystkie czy 3 z 4. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

Tu Ci nie pomogę, poniżej pokrywy zaworów nie robiłem nic nigdy. Patrzyłeś ten czujnik G28?


zaraz zobaczę w sam naprawiam może coś znajdę

Opublikowano

Jeszcze nie. teraz wrzucam sprężyny -45 na tył. No ale obowiązkowo go sprawdzę. Martwi mnie tylko ten olej. To może być winowajca. Ogólnie głowica może być do remontu.

Opublikowano
182002668a38e88f1945a43074e81ef6.jpg mówiłeś że źle się wkreca od dołu, tak w sam naprawiam jest napisane
Opublikowano

Czyli nieszczelność dolotu albo czujnik ale temp płynu. Zalewałem go ostatnio wrzątkiem i sprawdzałem opór. Według tabelki wszystko z nim w porządku.

Opublikowano

ja mam 225/40 18 i jest git ;)

Opublikowano

A jak na koleinach was trzyma, też buja na boki?

Opublikowano

Mam coś panowie. Podobno to jest wina iskrzenia kabli. W nocy należy włączyć silnik na wolnych obrotach i sprawdzić gdzie iskrzy, a następnie wymienić kable. Postaram się to zrobić dzisiaj w nocy jak będę miał czas.
Źródło:
http://www.a4club.pl/index.php?topic=22402.0

Opublikowano

mamy nowe kable ja ngk a kolega beru

Opublikowano

ja mam 225/40 18 i jest git ;)

Jedyny słuszny rozmiar :D

Co do kabli to mam Beru. Stare sprawdzane w nocy przez pryskanie na nie woda spryskiwaczem do szyn i zero przebicia. Nowe tez sprawdzone i jest ok. To nie przewody.

Opublikowano

Ja jeszcze nie miałem okazji sprawdzić, ale skoro u was to nie przewody to u mnie pewnie też.

Opublikowano

Mimo wszystko dokładnie sprawdź. Wymontuj też listwę z wtryskami tak jak ja dzisiaj i sprawdź jak rozpyla się paliwo. Od razu będziesz widział czy jest ok. Ja właśnie idę obejrzeć ten g28

Opublikowano

oooo narzeszcie hehe

Opublikowano

Objawy niby nie pasują do moich ale kto wie. Ostatnio pożyczyłem miernik i go nie odzyskałem. W poniedziałek podjadę kupić nowy. Bez niego ani rusz.


A jak na koleinach was trzyma, też buja na boki?

trochę ale nie jest to zbytnio odczuwalne. spodziewałem się tragedii. Bardzo ważny jest sam zawias.

Opublikowano

może są jeszcze objawy pośrednie że nie każdy ząbek z koła wyłapie

Opublikowano

Może tak być. Mnie teraz bardzo interesuję znak w okienku czy jest na 0. Ustawiałem rozrząd tylko na znak na kole pasowym a jak wszyscy wiemy ten znak można sobie wsadzić w buty. Po przyłapaniu tego koła śrubami można go bujać na boki o jakieś 5mm. Nie wiem czemu zapomniałem o tym oknie na koło zamachowe. To chyba przez poprzednią Vałkę. Tam bodaj okienka nie było tylko wał się blokowało blokadą wkręcaną zamiast czujnika.

Opublikowano

Pierwsze słyszę o tym okienku tylko wiem że jest tak jakaś dziura

Opublikowano (edytowane)

Niby jest coś w ten deseń : http://www.directupload.net/file/d/3744/sssy87pi_jpg.htm

Szukam u siebie i znaleźć nie mogę.

Wiecie co jest najlepsze? Jak rano sprawdzałem listwę przeszkadzał mi kabel od czujnika położenia wałka rozrządu (ten z przodu łatwo dostępny g163 bodaj) więc odpiąłem wtyczkę od niego. Teraz jak wrzuciłem sprężyny na szybkiego wszystko składałem żeby się przejechać i zapomniałem podpiąć tej wtyczki. Auto odpaliło i pojechałem. Zero zmian. Dopiero jak teraz odkręciłem zbiorniczek i szukałem tego G28 zauważyłem , że kabel wisi. Nie miało to żadnego wpływu na prace silnika. Pali od strzała i buja go lekko tak jak bujało. Albo jest uwalony albo rozrządu jest przestawiony i czy jest podłączony ten czujnik czy nie sygnał jest błędny i tak jakby go nie było.

Edytowane przez Mesiah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...