Cross Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Cześć Posiadam audi a4 b5 1.8T quattro 1995r silnik przeszedł modyfikację : turbo K04 z audi TT wydech 2.5 cala I reszta potrzebna pod ten zabieg . Ostatnio zaczął przerywać szarpać falowały obroty, zbadałem go komputerem i wyszło N75 więc zakupiłem nowy od RS2 i nowe świece NKG do tego silnika i objaw nie zniknął auto jeszcze bardziej szarpie nie chcę na biegu jechać tylko "rzuca" silnikiem a jak już wkręci się o chodzi pięknie . Po przejechaniu 1 km zaóważyłem że kolektor wydechowy zaraz za turbo jest bardzo czerwony miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Jakąś nieszczelności może masz przy dv , zaglądałes do turba wirnik się lekko kręci? Pewnie nawet logów nie możesz zrobic przy takim stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jakąś nieszczelności może masz przy dv , zaglądałes do turba wirnik się lekko kręci? Pewnie nawet logów nie możesz zrobic przy takim stanie Odwróciłem zawór N75 i wszystko było w normie, ostatnio wymieniłem oringi pod wtryskami oraz odpowietrzenie silnika pod kolektorem ssącym oraz płyn chłodzący . Auto chodziło bez zastrzeżeń . Od ostatnich paru dni auto słabe , gaśnie, falują obroty, czasem po wciśnięciu gazu auto nie może wkręcić się na obroty aż w końcu gaśnie . Vag-com nie pokazuje błędów . Adaptacja przepustnicy przeprowadzona . Może ktoś wie gdzie szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4Arturr Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jakąś nieszczelności może masz przy dv , zaglądałes do turba wirnik się lekko kręci? Pewnie nawet logów nie możesz zrobic przy takim stanie Odwróciłem zawór N75 i wszystko było w normie, ostatnio wymieniłem oringi pod wtryskami oraz odpowietrzenie silnika pod kolektorem ssącym oraz płyn chłodzący . Auto chodziło bez zastrzeżeń . Od ostatnich paru dni auto słabe , gaśnie, falują obroty, czasem po wciśnięciu gazu auto nie może wkręcić się na obroty aż w końcu gaśnie . Vag-com nie pokazuje błędów . Adaptacja przepustnicy przeprowadzona . Może ktoś wie gdzie szukać ? Proponuję sprawdzić świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Proponuję sprawdzić świece. przecie wymienil na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4Arturr Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 no i co z tego już chwilę na nich jeździł Ja też wymieniłem na nowe po tys km padły dwie świece i z początku na Vag-u żadnych błedów szukałem jak głupi bo przecież świece nowe dopiero jak chyba całkiem padły wyskoczyły błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Świece w dzisiejszych czasach zwłaszcza te rzadkie w użyciu długo leżą na półkach w hurtowni i po jakimś czasie do niczego się nie nadają, jutro zmierzę kompresje może uszczelka pod głowicą padła, najgorsze jest to że raz chodzi normalnie a raz nie poprawnie a wystarczy zgasić i odpalić jeszcze raz . Poszukam może znajdę przyczynę . Dopiero teraz znalazłem czas na diagnostykę audi, kompresja na każdym cylindrze wynosi około 12 bar, założyłem nowe świece Bosch Platin Irid . Auto nadal ma ten sam objaw czyli czasem skaczą mu obroty około 500 - 900 rpm . Po dodaniu gazu nie reaguje trzeba go zgasić odpalić i pracuje normalnie . Przyspieszenie jest, turbo pracuje, czasem słychać dziwny świst około turbo, być może wirnik już ma luzy . Vag-com pokazuje raz na jakiś czas " zbyt duże ciśnienie doładowania " . Panowie jakieś sugestie zanim wezmę na stół turbinę ? Obstawiam jeszcze ewentualnie chwilowe rozjechanie mapy ? Lub pompę paliwa ? W następny weekend będę badał dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Zobacz jakie ciśnienie daje pompa. Sprawdź sondę, może to jej wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Zobacz jakie ciśnienie daje pompa. Sprawdź sondę, może to jej wina. Dzięki ogarnę to w pierwszej kolejności, a co do lambdy na garażu leży od golfa 1.8t AGU sonda a więc może pasować ? Dodatkowo dodam że miałem ostatnio pęknięty zbiornik płynu chłodniczego i lał po złącze od sondy lambda płyn a więc może to i ona ma wadę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Co do sondy to już lepiej nowy,pewny zamiennik. Ja kiedyś wziąłem od gościa sondę do ADR. Przy mnie wykręcał z silnika i co? okazało się że padnięta. A zamiennik okazał się całkiem niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Co do sondy to już lepiej nowy,pewny zamiennik. Ja kiedyś wziąłem od gościa sondę do ADR. Przy mnie wykręcał z silnika i co? okazało się że padnięta. A zamiennik okazał się całkiem niezły. Ta sonda akurat była sprawna bo golf tydzień po zakupie miał wypadek i silnik wylądował w kabinie, jak w 100 % sprawdzić sondę ? Kolejna objaw obroty falują, nie wkręci się na obroty tak jak by go dusiło i strasznie kopci na biało oraz ubywa płynu chłodzącego . Kompresja na każdym cylindrze 12 i nie spada . Uszczelka pod głowicą,czy pęknięta głowica ? Usterka zlokalizowana, padnięta turbina i przepuszczała płyn chłodniczy do kolektora dolotowego i przez to te objawy . Regeneracja turbo nowe uszczelki, filtry olej i zobaczymy jaki będzie efekt . Dzięki za pomoc . Audi do sprzedania w dobre ręce . Temat do zamknięcia . Jest na forum nowy właściciel z Klęczan ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vRn Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Dołączam się do tematu, w moim AEB po programie i lekkich modach (DP, FMIC) występuje szarpanie na wolnych obrotach i przygasanie do 200 obrotów. Wszystkie zaworki posprawdzane lub wymienione, szczelność kilka razy sprawdzana, świece nowe, moduł zapłonowy wymieniony i cewki sprawdzone. Dzieje się to na PB i LPG, dziś w momencie przygaśnięcia silnika do 200 obrotów wyskoczył mi błąd sporadyczny (Mass air flow sensor - Signal too high) poza tym błędów brak. W logu niby mierzy dobrze jak na program od AJL, sonda oscyluje prawidłowo. Macie jakieś sugestie? Edit. Wymieniłem przepływomierz i pomogło. Pozdrawiam Edytowane 5 Marca 2017 przez vRn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddict Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Moze przeplywka juz jednak powiedziala papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się