Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe Ładowanie Aku


xXPiotrekXx19

Rekomendowane odpowiedzi

witam dziś podczas powrotu do domu jechałem na włączonej klimie i zauważyłem że światła drl (dołożony moduł drl w światła długie) raz się zapalają po czym gasną dojechałem do garażu i biorę miernik i ładowanie pokazywało 13.39 a po wyłączeniu klimy 13.80 dziwna sprawa bo w sobotę jak sprawdzałem ładowanie to miałem 14.20 bez klimy . co może być nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli najpierw kłania się wymiana szczotek jakie koszty ich są i czy sam dał bym radę wymienić nigdy tego nie robiłem, ale według kogoś podpowiedzi kilka rzeczy już sam zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modół masz przykręcony do alternatora. Odkręć i zobacz w jakim stanie są szczotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem Ci bo w 1,6 tego nie robiłem i niewiemile jest miejsca.W 1,8 trzeba wyjmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to myślałem że da się bez wyjmowania, ale co tam wyjąć nie problem


koledzy do tej pory nie ruszyłem tematu bo do dnia wczorajsdzego było ok tak jak by sie poprawiło i ładowanie było dobre lecz teraz od dwóch dni jest już strasznie ładowanie bez obciażenia mierzone bezpośrednio na alternatorze to 13.2 i to bez żadnych włączonych urządzeń i teraz jest sprawa tego typu ponieważ chciał bym wymienic na 120 A tylko nie wiem czy taki podejdzie do mojego silnika i czy np. od 1.8 czy 1.8t będzie pasował do mnie. druga sprawa to jak go wymontować bo jak dzisiaj żuciłem okiem to nie wiedziałem od czego zacząć i jak to w ogóle zrobic


koledzy dzisiaj zabrałem się za wyjecie altka ale nie mogłem wydostać dolnej śruby bo po odciągnięciu napinacza i zdjeciu paska przystąpiłem do odkręcenia śruby górnej alternatora na imbus podajże 6 i po tym przeszedłem do śruby dolnej gdzie już ona jest na imbus 8 i po odkręceniu tej sruby okazało sie że chyba tak prosto nie będzie bo śruba jest tak długa że nie wychodzi cała tylko z 5 cm i zapiera się o żebra wiskozy i teraz nie wiem jak się do tego dalej zabrać bo chyba bez zdjecia całego wisko nie da rady jak macie jakieś porady jak go wyjąć bardzo bym prosił o waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8 t trzeba wisko ściągać u ciebie pewnie też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a próbowałeś na odchylonym alternatorze odkręcić szczotko ścisk i regulator, czy też lipa z dojściem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chcę wymienić cały alternator na drugi z tym że własnie dola śruba wysuwa się z 5 cm i dale nie pójdzie bo przeszkadza wisko. Jak mogę ściągnąć najprościej to wisko aby ten nieszczęsny altek wyszedł ?

Edytowane przez xXPiotrekXx19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tylnej części podstawy jest sruba na imbusa odkręć ją i wisko wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok a czy ta śruba po prostu sie wykręci czy ona kręci się z całym wisko i trzeba bedzie to jakoś blokować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...