xXPiotrekXx19 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 witam dziś podczas powrotu do domu jechałem na włączonej klimie i zauważyłem że światła drl (dołożony moduł drl w światła długie) raz się zapalają po czym gasną dojechałem do garażu i biorę miernik i ładowanie pokazywało 13.39 a po wyłączeniu klimy 13.80 dziwna sprawa bo w sobotę jak sprawdzałem ładowanie to miałem 14.20 bez klimy . co może być nie tak ?
jacek70 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Na przykład padające szczotki,modół.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 czyli najpierw kłania się wymiana szczotek jakie koszty ich są i czy sam dał bym radę wymienić nigdy tego nie robiłem, ale według kogoś podpowiedzi kilka rzeczy już sam zrobiłem
zbyszek7791 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 zanim co kolwiek wymienisz zmierz napięcie przy alternatorze
jacek70 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Modół masz przykręcony do alternatora. Odkręć i zobacz w jakim stanie są szczotki.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 do tego trzeba wyjąć alternator czy dam radę na aucie to zrobić ?
jacek70 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Nie powiem Ci bo w 1,6 tego nie robiłem i niewiemile jest miejsca.W 1,8 trzeba wyjmować.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 no to myślałem że da się bez wyjmowania, ale co tam wyjąć nie problem koledzy do tej pory nie ruszyłem tematu bo do dnia wczorajsdzego było ok tak jak by sie poprawiło i ładowanie było dobre lecz teraz od dwóch dni jest już strasznie ładowanie bez obciażenia mierzone bezpośrednio na alternatorze to 13.2 i to bez żadnych włączonych urządzeń i teraz jest sprawa tego typu ponieważ chciał bym wymienic na 120 A tylko nie wiem czy taki podejdzie do mojego silnika i czy np. od 1.8 czy 1.8t będzie pasował do mnie. druga sprawa to jak go wymontować bo jak dzisiaj żuciłem okiem to nie wiedziałem od czego zacząć i jak to w ogóle zrobic koledzy dzisiaj zabrałem się za wyjecie altka ale nie mogłem wydostać dolnej śruby bo po odciągnięciu napinacza i zdjeciu paska przystąpiłem do odkręcenia śruby górnej alternatora na imbus podajże 6 i po tym przeszedłem do śruby dolnej gdzie już ona jest na imbus 8 i po odkręceniu tej sruby okazało sie że chyba tak prosto nie będzie bo śruba jest tak długa że nie wychodzi cała tylko z 5 cm i zapiera się o żebra wiskozy i teraz nie wiem jak się do tego dalej zabrać bo chyba bez zdjecia całego wisko nie da rady jak macie jakieś porady jak go wyjąć bardzo bym prosił o waszą pomoc.
sawul Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 W 1.8 t trzeba wisko ściągać u ciebie pewnie też.
matisstz Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 a próbowałeś na odchylonym alternatorze odkręcić szczotko ścisk i regulator, czy też lipa z dojściem ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) ja chcę wymienić cały alternator na drugi z tym że własnie dola śruba wysuwa się z 5 cm i dale nie pójdzie bo przeszkadza wisko. Jak mogę ściągnąć najprościej to wisko aby ten nieszczęsny altek wyszedł ? Edytowane 8 Marca 2015 przez xXPiotrekXx19
sawul Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 W tylnej części podstawy jest sruba na imbusa odkręć ją i wisko wyjdzie.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 ok a czy ta śruba po prostu sie wykręci czy ona kręci się z całym wisko i trzeba bedzie to jakoś blokować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się