Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Lakierowanie Ly7W


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam czy koszt 1400 zl jest elokwetny do lakierowania zderzaka (pasa przedniego) i dwoxh blotnikow w sumie to nie wuem co robic mialem tylko lakierowac cieniowac czesc zderzaka i blotnika prawego bo sa slady poprzetarciu i wgniecrnia do wycioagniecia jednak lakiernik znalazl korocje wewnatrz blotnikach przy nadkolach idac pecherze w lakierze i drobna
wsrawko na dole w blotniku czy warto i czy cena jest odpowiednia ???

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

Popraw pisownię postu bo ciężko coś z tego bełkotu zrozumieć.

Opublikowano

Jak za tyle usterek (korozją,wgniecenia) i ilość elementów do malowania to cena jest dobra.

Opublikowano

wg mnie to dużo :)
http://allegro.pl/blotnik-lewy-audi-a4-b6-ly7w-jak-nowy-w-kolor-i4424292282.html
http://allegro.pl/audi-a4-b6-zderzak-przod-przedni-srebrny-kpl-ly7w-i4494031104.html

błotniki są po 300, zderzak za 400. Bez większych problemów można to samemu wymienić i masz całość za 1000zł :) (kupując te 3 elementy u jednego gościa pewnie coś z ceny jeszcze zejdzie a Twój zderzak jak nie jest popękany to pchniesz na allegro za 100-200zł)

co do cen lakiernika to jak prostuje błotnik i zajmuje się korozją to bierze max 350-400zł, nawet jak by Ci policzył 3x 400 to masz 1200 :)
druga sprawa jest taka że prostowany błotnik z czasem zacznie rdzewieć bo naruszona jest struktura blachy i już nie będzie taka jak ori :) ja mam drzwi do małego prostowania i malowania, gość chce 350zł za robotę a drzwi na allegro w kolorze kosztują 200-300zł

jeśli nie poradzisz sobie sam z wymianą elementów to podejdź do innego lakiernika i zapytaj jaki jest koszt naprawy takich elementów, ewentualnie zapytaj gościa ile by chciał za wymianę elementów jeśli kupisz całe na allegro

Opublikowano

sorki za pisownie ale pisałem z telefonu co do tej korozji występuja pecherze powietrza pod lakierem blacharz stwierdził ze nie da rady tego zrobic bez lakierowania całego elementu

Opublikowano (edytowane)

Te błotniki za 300zł są z cienkiej blachy i często źle spasowane.Ocynku pewnie też nie widziały.Ja wolałem swoje pomalować.Odkręciłem sam a lakiernik wypiaskował i pomalował

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Te błotniki za 300zł są z cienkiej blachy i często źle spasowane.Ocynku pewnie też nie widziały.Ja wolałem swoje pomalować.Odkręciłem sam a lakiernik wypiaskował i pomalował

z jakiej cieńszej blachy? to są błotniki z demontażu, były modele audi że miały cieńszą blachę od innych ?

tu masz od tego samoego gościa jeszcze na aucie:

http://allegro.pl/blotnik-prawy-audi-a4-b6-srebrny-ly7w-w-kolor-i4507669099.html

Opublikowano (edytowane)

Myślałem że chodzi wam o nowe błotniki, są tematy co zakładali takie nowe błotniki

http://allegro.pl/blotnik-audi-a4-b6-00-04-twoj-kolor-ocynk-b7-b8-i4491554526.html

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

z tym kupnem na wysyłkę to bym się zastanowił bo w większości przypadków ruda już je gryzie od środka , element mógł być wcześniej naprawiany tak że nie jest tak różowo jak to opisują w aukcjach.

Opublikowano

kupowałem już kilka elementów blacharskich na allegro i nigdy nie było problemów :) prosiłem tylko o dokładne zdjęci i szczerą odpowiedź czy nadają się do założenia bez lakierowania i walki z korozją, jeszcze się nie naciąłem :) ale zawsze może być ten pierwszy raz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...