Dragon2205 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam wszystkich. Od zakupu auta mam taki problem że na pierwszym begu jeśli pocisne autko gdzieś do 4 tys. obrotów i dalej to nagle sie dławi jak by miał zgasnąć i często tak się dzieje jeśli odpuszcze gaz. Towarzyszy temu też łuna dymu z tłumika i telepie całym autem. Na luzie jeśli go do 4 tys. pocisnę jest to samo... Na wyższych biegach tego nie ma. Dodam że mam wtryskiwacze od wersji 110 konnej i do setki mam coś koło 10 s ale prócz wtrysków nie wiem czy było coś dłubane więcej. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Dragon2205
vp-tdi Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 mam taki problem że na pierwszym begu jeśli pocisne autko gdzieś do 4 tys lepiej beznyniaka se kup bo jak tak dalej bedziez robił nawet nie dobity 1z kłeknie a to,że sie tak dzieje to poprostu robi ci odcinke . ps : przydało by sie zrobić mu jakiś pare smiesznych logów statycznych
Dragon2205 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Przepływomierz nie sprawdzałem jeszcze. Ale mam zamiar wyczyścić cały dolot łącznie z turbo no i zawór n75 wyczyścić może coś pomoże... Bardzo polubiłem to auto i nie chce się go pozbywać wole zrobić i jeździć. Wcześniej miałem golfa 4 2002r. 130 kM to po przesiadce audi o wiele wygodniesze i różnica w przyspieszeniu prawie nie wyczówalna. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Dragon2205
vp-tdi Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 golfa 4 2002r. 130 kM to po przesiadce audi o wiele wygodniesze i różnica w przyspieszeniu prawie nie wyczówalna. to jakiegoś dojechanego miałeś ,bo kolega ma serie 130km w mk4 i żadko kto może z nim startować ,nawet ja po modach mam ciezko a silnik oraz osprzet mam jak nowy
Dragon2205 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) to jakiegoś dojechanego miałeś ,bo kolega ma serie 130km w mk4 i żadko kto może z nim startować ,nawet ja po modach mam ciezko a silnik oraz osprzet mam jak nowy No tu był tylko napęd przedni wiec na starcie gożej miał. Ogólnie spoko przyspieszał. Nawet ładnie się miesąc temu sprzedał bo za prawie 15 tys. poszedł wiec chyba stan ok =D Znalazłem filmik na necie gdzie koleś ma to samo zrobione co u mnie i rozpędza sie identyko wiec może dlatego nie czuje różni Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Dragon2205
vp-tdi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Znalazłem filmik na necie to co poakzałeś to prawie nie jedzie . u mnie na serii + wtryski z ael-a minus kat bym go wciagnał . po chipie to juz wogole Nawet ładnie się miesąc temu sprzedał bo za prawie 15 tys to żeś znalazł żyda
Dragon2205 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 W porównaniu do standardowego 90 km to idzie:P Też mnie kusi żeby mu nowy program wgrać no ale najpier trzeba zrobić ten brak mocy przy 4 tys.
Dragon2205 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 W sobotę się wezmę za niego bo w tygodniu kiepsko z czasem.
Bartollo Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Logi Ci nic nie dadzą Z twojego opisu wynika jasno typowy problem 1z -powieszające się zawory rozwiązanie ? Zalozyć spręzyny zaworowe z AFN'a:)
vp-tdi Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 rozwiązanie ? Zalozyć spręzyny zaworowe z AFN'a:) robiłes takie coś że dajesz taką rade ? my takie cos robiliśmy i *ówno to daje . jak silnik jest już dojechany to trzeba go naprawić jak sie należy. sprezymy wymienisz to dośc ,że bedzie chodził jak czołg to głowica tez szybciej padnie a jak bedzie przepuszczac głowica to i tak bedzie sie zawieszać . rada taka że sie nie pałuje zimnego silnika a szczególnie tdi
Bartollo Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Robiłem w 1z wzdłużnym. Znajomek lata już ponad rok i ani razu nie podwiesił zaworów. U niego podwieszał nawet i na gorącym silniku. Ori spręzyny juz był za miękkie i nie dawały rady domknąć zaworów,po zmianie na AFN'owskie jest ok. Sądzę ze nawet jak by kupic nowe spręzyny do 1z'ta to by było OK stare z racji wieku auta i przelotu miały prawo stracić swoją sprężystość.
vp-tdi Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 to mial zdrową głowice ktoś dbał o oleje itd ,ja w trpuach takie coś zrobisz nic to nie daje
Dragon2205 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Siemka! Sorki za spóźnienie ale jakoś w ostatnim czasie nie miałem czasu zająć się autem. Problem nie jest jeszcze rozwiązany... Dalej jest to samo... W sierpniu, jak pisałem, byłem u mechanika. Troche na warsztacie go cisneli na luzie to im się zadławił i zgasł, potem już przy nich się to nie pojawiło. Pojechałem kawałek się przejechać z mechanikiem to też było wszystko ok tak jak by się coś odetkało... Po dwóch dniach jednak znowu to samo, nawet jak na luzie go pocisne to nie przechodzi tylko zawsze się silnik dławi jak nie dodaje gazu żebu spaliny przepchał to zgaśnie, a jak zgasnie to nie idzie go od razu odpalić i dzwięk przy odpalaniu też jest inny jak by coś zapchane było. Ostatnio zauważyłem jadąc autostradą powyrzej 160 km/h że troche kopci albo trochę bardzo. Nie wiem może też na innych biegach tak jest przy wysokich obrotach. Muszę to jeszcze sprawdzić. Tak sobie pomyślałem że może jednak błędne jest wstawianie wtryskiwaczy od 110 km nie zmieniając programu, bo nie wiem czy to zrobił inny właściciel... No i mam syntetyk to może pali olej przez to bardziej... Mam cały dolot oczyścić co myślicie ?? A wymiana tych sprężyn od zaworów to doroga sprawa może być ??
mantix Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie musisz robić programu, przy wtryskach od afna dawka do regulcji i ewentualnie kąt wtrysku. Znalazłem filmik na necie to co poakzałeś to prawie nie jedzie . u mnie na serii + wtryski z ael-a minus kat bym go wciagnał . po chipie to juz wogole Nawet ładnie się miesąc temu sprzedał bo za prawie 15 tys to żeś znalazł żyda Chciałbym, widzieć tego zetora w akcji , na dodatek jeszcze w serii ciekawe
bozmek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Masz problem z zacinającym się zaworkiem w pompie olejowej za duze cisnienie i podwisza hydraulikę
Dragon2205 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 To mam wymienić pompę olejowa czy idzie tylko zaworek? Kiedyś mi jeden mechanik mówił ze to może być pompa olejowa W sumie pompa 150 zł gdzieś nowa wyjdzie to może lepiej wymienić całą:-)
Lukasz_N Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/259065-dlawi-sie-i-kopci-na-zimnym-silniku-po-dodaniu-gazu-filmik/#entry3741656
bozmek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Kup lepiej uzywke te nowe to szmelc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się