Langista Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 Chodziło mi o to, że jak ktoś przeleje o litr za dużo, to nic się nie stanie, nie żeby przelewać by olej mieć w zapasie, bo na dłuższą metę będzie jak przem8 napisał, zaczną puszczać uszczelnienia ze względu na większe ciśnienie. M4K dokładnie pokazał, że trzeba być kimś zupełnie nieogarniętym w temacie, żeby przelać na tyle dużo, aby odma zaczęła walić nadmiar w dolot.
AndrzejK. Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 No i ok, teraz wszystko jasne i klarowne.
adrianjaro Opublikowano 1 Czerwca 2021 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Oleju miałem pod max. Teraz gdy zrobiłem więcej kilometrów oleju jest w połowie bagnetu. Wycieku nie ma w tym miejscu żadnego. Pytanie czy możliwe ze przy stanie max wywaliłoby mi którędyś olej i po spadku poziomu oleju wyciek znikł. Zawsze lałem prawie pod max!! I dlaczego wystąpił błąd napinacza. I po skasowaniu go juz sie nie pokazał
pelonek1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Opublikowano 2 Czerwca 2021 11 godzin temu, adrianjaro napisał: Pytanie czy możliwe ze przy stanie max wywaliłoby mi którędyś olej i po spadku poziomu oleju wyciek znikł Mało prawdopodobne więc albo silnik wypił albo turbo puszcza olej. U siebie zawsze mam delikatnie powyżej max na zimnym, tak żebym po zgaszeniu ciepłego silnika miał max na bagnecie, ten poziom utrzymuje się praktycznie cały czas.
adrianjaro Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 bede musial prawdopodobnie ten napinacz wymienić mechanik gadał. Ma ktoś namiary na oryginalny z łancuchem. w dobrej cenie? Rzeszów i okolice. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się