Ksawek Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Po długim czasie przedstawiam swoją A4 B5 - samochód jeszcze u mnie ale ostatnio wrzucony do ofert klubowych. Panowie auto bez gleby bo ma chodzić po każdej drodze i w każdych warunkach, góry, śnieg, trasa, nierówności, których u mnie niestety wiele. Wcześniej miałem dwa inne na glebie i do pewnego czasu jest to fajne ale zupełnie nie praktyczne Pozostałe mody? Hmmm nie zrobione - wszystko w oryginale ale i tak bardzo cieszy każdego dnia Miałem wiele pomysłów lecz auto w ciągłym ruchu i brakuje również czasu. Aha uwaga co do emblematów i znaczków S4 i s-line to już były i miałem zmieniać ale nie było kiedy... . Audi A4 B5 AVANT QUATTRO ( wersja poliftowa ) Silnik 2.5 TDI 110KW/150KM V6 AFB Napęd Quattro Automatyczna skrzynia biegów TIPTRONIC DEY Data produkcji 1999 Kolor nadwozia JAŃPUR CZERWIEŃ RS4 Kolor wnętrza BR ciemne wnętrze Samochód posiada niemal najbogatsze wyposażenie / Jedyna w takiej konfiguracji - elektrycznie opuszczane szyby przód - elektrycznie opuszczane szyby tył - elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka - centralny zamek sterowany z kluczyka - blokada szyb / antynapad - alarm / + samoczynne zamykanie samochodu + sys. kontroli części pasażerskiej - immobiliser - dodatkowe oryginalne zabezpieczenia antykradzieżowe Audi - domykanie wszystkich szyb z kluczyka - kluczyk typu scyzoryk x 2 + klucz serwisowy - duży FIS / komputer pokładowy z funkcją check control + termometr zewnętrzny - klimatyzacja / climatronic - podgrzewane fotele / 5 stopniowa regulacja - nawigacja GPS MINI z mapami niemiec CD/ czytnik w bagażniku - antena GPS - radio audi CONCERT - pakiet SOUND PACKAGE (BRAND SOUND) - zmieniarka w bagażniku 6 CD - parktronic tył / czujniki parkowania PDC - ESP - ASR - ABS - skórzana kierownica S4 - skórzana dźwignia hamulca ręcznego - podgrzewane dysze spryskiwaczy / pakiet zimowy - podgrzewane zamki / pakiet zimowy - system "LOAD-THROUGH" worek na narty w tunelu - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach S4 - instalacja pod oryginalny telefon z obsługą bezdotykową / zdemontowana - xenonowe samopoziomujące reflektory - spryskiwacze reflektorów - halogeny, 3 światło stop - 8 x Airbag / kurtyny - hak oryginalny odpinany i blokowany - grill przedni S4 - fotochromowe lusterko wsteczne Breakaway - regulacja 4 poziomowa wycieraczek przednich z przerywaną pracą - pełnowymiarowe koło zapasowe + zestaw kluczy - pakiet oświetleniowy wnętrza / dod. lampki do czytania przód i tył - roleta bagażnika - siatka bagażnika - fotele regulowane w dwóch płaszczyznach - podłokietnik tylnej kanapy + oryg. apteczka - składana i dzielona tylna kanapa - wzmocnione zderzaki - czarne relingi - chrom pakiet / chromowane ramki szyb - dodatkowe tłumienie hałasu z zewnątrz - sys. zwiększonego wstępnego napełniania baku - wskaźnik temperatury oleju - wskaźnik napięcia / ładowania akumlatora - szyba przednia z izolacją termiczną - gniazdo 12V w bagażnikuNa zdjęciach na letnim komplecie felgi MOMO REDS BLADE 17" opony 17"/225/55 ale zimno się robi a już zimówki nowe czekają Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez Ksawek
Dżordż Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 fajne i zadbane auto jedynie to mi ta felga nie leży, ale wiadomo każdy ma inny gust. Powodzenia w modzeniu!
Ksawek Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 fajne i zadbane auto jedynie to mi ta felga nie leży, ale wiadomo każdy ma inny gust. Powodzenia w modzeniu! Jak szukałem to się spodobała i tak zostało, ponadto to MOMO a nie jakaś lipa Do tego koloru ciężko dopasować a w mojej ocenie wszystkie "srebrne" odpadają. Tak czy inaczej o gustach się nie dyskutuje
misiek95 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Chyba lepiej wypasiona od większości, ale sporo jej brakuje wiec chyba troche przesadziłeś z tym że to taka najbogatsza wersja Długość listwy wyposażenia imponująca, ale połowe z tego ma każdy polift. Widać, że zadbane auto, felgi bym zmienił na jakieś ori i było by cacy
Ksawek Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Chyba lepiej wypasiona od większości, ale sporo jej brakuje wiec chyba troche przesadziłeś z tym że to taka najbogatsza wersja Długość listwy wyposażenia imponująca, ale połowe z tego ma każdy polift. Widać, że zadbane auto, felgi bym zmienił na jakieś ori i było by cacy Kolego, dzięki za koment - wszelkie za i przeciw rozważam a więc każda opinia na miarę złota. Chciałbym tylko skromnie zauważyć, że napisałem bogata opcja a nie najbogatsza
mojeA4 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ha, podłokietnika z przodu nie ma a przydałby sie, wiele zmienia No chyba, ze nie widzę
Ksawek Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ha, podłokietnika z przodu nie ma a przydałby sie, wiele zmienia No chyba, ze nie widzę Nie ma bo jest worek na narty w tylnych siedzeniach i wychodzą one w stronę podłokietnika ale taki ładny z napisem Audi ;) hmmm kiedyś myślałem żeby sobie wstawić bo mocowanie jest jeszcze może zagości
Norbas Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Nieźle zadbane autko i świetnie się prezentuje Jak Ci się sprawdza konfiguracja 2.5 z tipem ? Będziesz coś działał z zawieszeniem ?
Ksawek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Nieźle zadbane autko i świetnie się prezentuje Jak Ci się sprawdza konfiguracja 2.5 z tipem ? Będziesz coś działał z zawieszeniem ? Witaj Kolego, Dzięki za ocenę. Konfiguracja 2.5 TDI z tiptronic to rewelacja jak dla mnie, samochód pięknie przyśpiesza, skrzynia dobrze reaguje na każde przyśpieszenie, całość w mojej ocenie zachowuje się lepiej niż manual - po prostu nie czujesz, że jedziesz automatem a biegi zmienia bardzo szybko. Idealna sprawa na trasy i do miasta. Auto kupiłem z impulsem i nie byłem przekonany ani do silnika ani do automatu ale teraz mogę szczerze przyznać, że te wszystkie opinie z internetu to jakiś dziwny stereotyp, który się nie potwierdza w użytkowaniu. Zawieszenia raczej nie będę w niej ruszał, ponieważ jest bardzo komfortowe, nic nie stuka i nie puka, a samochód służy mi na co dzień w każdej pogodzie i na każdej drodze. Posiadałem samochody z niskim zawieszeniem i było to fajne na dobrej drodze, których w mojej okolicy na górskich terenach jest mało. Tutaj wsiadam i jadę wszędzie, każda góra, śniegi etc. i mam komfort, że nie muszę się martwić. Raczej idę w stronę wyższych aut i ostatnio z tego powodu wybrałem Quattro i posiadam też Allroad C5. Audi jest wystawiona w klubie na sprzedaż ale mi nie zależy na sprzedaży także jeżeli mi się odwidzi to coś będę z nią robił, ale głównie może z inwestycją w dodatkową moc i audio, felgi na wypasie etc. Zobaczy się Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez Ksawek
artek_bartek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Super 2.5 z automatem . Chuchaj i dmuchaj. Mialem taki model ale same wydatki i stresy.
Norbas Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Myślałem, że będziesz wstawiał ori 1be. W kraju ciężko o dobre drogi więc cię rozumiem. W B4 miałem sport zawieszenie i nie było ciekawie, ale pewnie w B5 też coś takiego wpakuje Szkoda, że auto chcesz sprzedać
Ksawek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Hmmm tak jak wspominałem nie mam ciśnienia na sprzedaż bo jeździ się bardzo przyjemnie każdego dnia, wkrótce zima i mam nadzieję, że śnieg spadnie i quattro będzie dawać frajdę Ogólnie celuję w duży motor w A4 w modelu b6 lub b7 i gruntowną przebudowę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się