szwarcu1 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Podejrzewam, że mogą to być jednak oringi na PD. Wiem, że ktoś kiedyś robił głowicę w tym aucie i niestety nie wymienił ani jednej uszczelki (stara pod tandem pompą i kolektorem ssącym). Podejrzewam więc, że oringów na PD też nie zmienił. Nic tam - wymienię i będe wiedział czy jest lepiej :-) Do tego mam dość wysokie BIPy - wszystkie na minusie około 60-70 i korekcje na pompkach do ok 1,2mg... (ze wszystkich wtrysków sumują się na 0) Mam więc nadzieję, że to jednak oringi na pompkach. Potwierdźcie proszę tylko, że zestaw Boscha 1417010996 będzie OKi dla BLB. Dzięki! Edytowane 13 Listopada 2014 przez szwarcu1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Dzięki za potwierdzenie! Dak dla upewnienie się --> zestaw Boscha 1417010996 dla BLB będzie dobry? Raz jeszcze dzięki za zainteresowanie tematem! Wujek google mówi że dobre do BLB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarcu1 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Hehe Dzięki raz jeszcze - już zamówiłem Oby to było to - dam znać, jak tylko zgromadzę narzędzia i dokonam wymiany P.S. Mam jeszcze jeden objaw - mianowicie dojeżdżając do skrzyżowania na luzie i hamując, silnik leciutko przygasa (max. -100obr/min na obrotku). Po odpuszczeniu hamulca, obroty wracają z powrotem do odpowiedniego poziomu. Edytowane 13 Listopada 2014 przez szwarcu1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita18 0 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 W razie czego na allegro jest dostępny zestaw naprawczy pompy vacum (uszczelki wraz z zimeringiem i oringiem) okolo 190 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 zestaw takowy istnieje do tandemówki od silnika 8V ale z tego co wiem zastaw taki nie istnieje dla tantemów od 16V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Na tandem pompie gdy zacisniesz przewod powrotny paliwa obroty na 3000 i cisnienie paliwa powinno przekroczyc 8 bar, to wtedy raczej oringi szczelne... Edytowane 18 Listopada 2014 przez niestandardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarcu1 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Witam ponownie, W końcu udało mi się znaleźć chwilkę, aby grzebnąć coś przy aucie. Niestety nic z autem się nie poprawiło, a wręcz przeciwnie, jest chyba jeszcze gorzej. Do 90km/h jest tak sobie (telepie), ale powyżej, przy próbie utrzymania stałej prędkości po prostu telepie na maksa, że ujechać nie idzie. Przy depnięciu w podłogę na 6 biegu przy ok 90km/h, czuć że auto nie idzie płynnie, telepie troszkę mniej, raczej tak jakby mało paliwa dostawał. Wymieniłem filtr i paliwo w filtrze jest czyste - nie wiem skąd się wzięło czarne paliwo przy wymianie uszczelki pod tandemem... Zmierzyłem raz jeszcze ciśnienie paliwa na tandemie i przy 4000obr/min, jest ok 12bar. Przy zaciśnięciu przewodu powrotnego (pomiędzy tandemem a filtrem), na wolnych obrotach jest 8bar. Czy to oznacza, że jednak oringi są OK? Miałem już wyciągać pompki, ale teraz nie wiem czy warto Poniżej film z pomiarem ciśnienia. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Może faktycznie klękły wtryski 03g130073g+ Czy to poprawny model wtrysku do BLB? Edytowane 12 Grudnia 2014 przez szwarcu1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Ciśnienie bardzo dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarcu1 0 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) No i zagadka rozwikłana. Nie wiem tylko czy się cieszyć, czy płakać... Walnięta jedna dżwigienka zaworowa (pierwszy cylinder od strony zderzaka) Ciekawe czy uda mi się ją wymienić, bez zrzucania głowicy, ale chyba ciężko będzie - mało miejsca aby wyciągnąć oś w stronę grodzi... allegro galeria Edytowane 13 Grudnia 2014 przez szwarcu1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 pozwolę sobie odkopać trupa z szafy jak podłączaliście manometr do tandempompy? do króćca powrotnego, czy do tej "zaślepki" gdzie można wkręcić wężyk? W wzdłużnym motorze trochę chyba gimnastyki byłoby z tym. Muszę sprawdzić ciśnienie na pompie, bo stadnina koni przetrzebiona powyżej 3k obrotów. Albo PPD albo tandem się kończy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 4.12.2017 o 08:26, moniuh napisał: pozwolę sobie odkopać trupa z szafy jak podłączaliście manometr do tandempompy? do króćca powrotnego, czy do tej "zaślepki" gdzie można wkręcić wężyk? W wzdłużnym motorze trochę chyba gimnastyki byłoby z tym. Muszę sprawdzić ciśnienie na pompie, bo stadnina koni przetrzebiona powyżej 3k obrotów. Albo PPD albo tandem się kończy.. W tandemach od 8V jest specjalny króciec pomiarowy zaślepiony korkiem z gwintem zewnętrznym ( jak dobrze pamiętam 12x1,5 mm ) Na zdjęciu zaznaczony na zielono : W 16V nie grzebałem przy tandemie Edytowane 5 Grudnia 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 ok to jak widzę fotkę 16V to chyba będzie to ta śruba zaznaczona na zielony: mam rację, czy jednak czerwony kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 7 minut temu, moniuh napisał: ok to jak widzę fotkę 16V to chyba będzie to ta śruba zaznaczona na zielony: mam rację, czy jednak czerwony kolor? Obstawiam tą zaznaczoną na czerwono , ale to tylko na podstawie mojego nosa, a nie merytorycznej wiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 I tu jest nawet wymagane inne ciśnienie: Uruchomić silnik. – Podnieść obroty do 4000/min. – Odczytać ciśnienie na manometrze: Wartość wymagana: min. 10,5 bar. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 dzięki wielkie za pewne info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielbu 0 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 A są jakieś gotowe zestawy do kupienia na allegro miernik, przewód, końcówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 https://allegro.pl/listing?string=Tester miernik ciśnienia sprężania diesel&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-3-1003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penzo_ 0 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 W dniu 2.01.2018 o 10:42, kamil-vag napisał: https://allegro.pl/listing?string=Tester miernik ciśnienia sprężania diesel&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-3-1003 fajnie tylko tu sa tylko do pomiaru cisnienia sprezania ? czy to obojetne jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian101 1 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 W dniu 13.01.2018 o 21:06, Penzo_ napisał: fajnie tylko tu sa tylko do pomiaru cisnienia sprezania ? czy to obojetne jest ? Odkopię temat ? No i jak doszedłeś do tego czy też spasuje do tandemu?? Wyczytałem że trzeba kupić odpowiednią końcówkę na męski gwint i powinno być ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się