Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty 3M - Parking podziemny sektor B10 - CH Matarnia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeżeli za cenę rozrządu to niech swap'uje choćby nawet i na spocie...

...użyczę VAG'a do ewentualnego kodowania....

:decayed:

  • Odpowiedzi 24.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Tomeks

    3230

  • antonio

    1953

  • Bieniek

    1932

  • GILI

    1288

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

chili be piuntka dwaipółtedi do Bukowiny nie poleci :cool1:

Lodówa,Patrycja,Fazy,bagaże i pare krat piwa...

...w zglebowanym 1,6 :polew:

Fazy,only wymiana silnika,nie baw się w naprawy,bo i tak będzie c**jnia :cool1:

Opublikowano

ARECZKA pogoniła WISŁĘ :kox: :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

ARECZKA pogoniła WISŁĘ :kox: :kox: :kox: :kox:

jeszcze jestem w szoku :kox:

ale jak piknie grali :naughty:

Opublikowano

be piuntka dwaipółtedi do Bukowiny nie poleci

za tydzień ma być 180 PS ...
Opublikowano

ARECZKA pogoniła WISŁĘ :kox: :kox: :kox: :kox:

A bylo: "Doda Doda Doda, robi loda" jak ~3 lata temu :?: :polew:

Opublikowano

Chłopaki katastrofa :wallbash: silnik mi dzisiaj pierdyknął :thumbdown: auto stoi u mechaniora ,rozebrali już co nie co i widać ,że rozrząd się cały rozsypał ,a co za tym idzie będzie coś jeszcze :mysli: jutro jadę to na spokojnie obejżeć

no patrzcie, to samo co u mnie jakiś miesiac temu :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 00:46_________________________________________________swapować na niby igłe czy nawet na coś B, ale i tak trzeba rozrzad wymienic, niewiadomo co z wałkami i resztą, chyba zaczynam powoli mysleć, że jednak te 2,5 tdi jest do dupyyyyyyyyyy

Opublikowano

na coś B, ale i tak trzeba rozrzad wymienic, niewiadomo co z wałkami i resztą,

no właśnie z B niema problemu z wałkami i resztą :cool1:

Opublikowano

Chłopaki katastrofa :wallbash: silnik mi dzisiaj pierdyknął :thumbdown: auto stoi u mechaniora ,rozebrali już co nie co i widać ,że rozrząd się cały rozsypał ,a co za tym idzie będzie coś jeszcze :mysli: jutro jadę to na spokojnie obejżeć

no patrzcie, to samo co u mnie jakiś miesiac temu :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 00:46_________________________________________________swapować na niby igłe czy nawet na coś B, ale i tak trzeba rozrzad wymienic, niewiadomo co z wałkami i resztą, chyba zaczynam powoli mysleć, że jednak te 2,5 tdi jest do dupyyyyyyyyyy

to jednak nie to samo co u ciebie :cool1:

wysrał się rozrząd, pompa wody i rolki wszystko na raz. Więc winą nie jest silnik tylko jakaś część rozrządu lub sztuka jego wymiany.

wałki są nie tknięte i ciągle w bdb stanie.

Skrzypienie było słychać jakieś 2 tygodnie,a Fazy nie zareagował prawidłowo odstawiając auto do mechanika tylko jeździł.

AKE jest suchy 3 lata młodszy i przed montażem będzie dokładnie sprawdzony..., ma pompę po regeneracji.

Mimo wszystko trzeba zweryfikować temat, bo części miałem od TOM77, a robotę wykonał mój stały mechanik.

Więc trzeba dojść kto zawiódł, czy do awarii przyczyniło się co innego, bo za miesiąc chcę wymieniać rozrząd w moim AYM-ie :cool1:

na coś B, ale i tak trzeba rozrzad wymienic, niewiadomo co z wałkami i resztą,

no właśnie z B niema problemu z wałkami i resztą :cool1:

cena takiego motoru jest problemem :gwizdanie:

Opublikowano

ja rorząd teraz bede kupować w ASO

a reszta osprzetu na bdb zamiennikach

Opublikowano

ja rorząd teraz bede kupować w ASO

a reszta osprzetu na bdb zamiennikach

Wady produkcyjnej i tak sie nie ustrzezesz :thumbdown::disgust:

Opublikowano

ja rorząd teraz bede kupować w ASO

a reszta osprzetu na bdb zamiennikach

Wady produkcyjnej i tak sie nie ustrzezesz :thumbdown::disgust:

Wydaje mi się,że padła pompa wody( SKF) zacierała się i chwilami blokowała,widać w niektórych miejscach wytarcia na kółku.

W wyniku tarcia zagrzał się pasek przeniósł temperaturą na rolki wytopił się smar i wszystko się w końcu rozpadło. Pasek jest ostro wytarty ale się nie urwał( Gates można śmiało polecać)...

Opublikowano

Pasek jest ostro wytarty ale się nie urwał( Gates można śmiało polecać)...

miałem tak w passacie 1.9 na pompkach,wyjebało większość ząbków,ale się nie urwał,myślałem,że silnik do wyjebania,ale po wymianie paska śmigał dalej,kompletnie nic nie stało się z silnikiem :kox:

Opublikowano

Pasek jest ostro wytarty ale się nie urwał( Gates można śmiało polecać)...

miałem tak w passacie 1.9 na pompkach,wyjebało większość ząbków,ale się nie urwał,myślałem,że silnik do wyjebania,ale po wymianie paska śmigał dalej,kompletnie nic nie stało się z silnikiem :kox:

zęby są całe,ale co z tego jak niema kulek w rolkach...
Opublikowano
zęby są całe,ale co z tego jak niema kulek w rolkach...

"Ostatnia linia obrony" :?: Zdjeli glowice :?: Moze nie doszlo do spotkania skoro pasek sie nie zerwal:mysli:

Opublikowano

Moze nie doszlo do spotkania skoro pasek sie nie zerwal :mysli

dokładnie

Opublikowano

Wiem jeszcze o BDG za 4tyś, ale sam silnik, więc swap był by znacznie bardziej kosztowny.

Opublikowano

Wiem jeszcze o BDG za 4tyś, ale sam silnik, więc swap był by znacznie bardziej kosztowny.

jeżeli Fazy zamierza jeździć autem jeszcze pare lat,to warto się zastanowić :cool1:

...choć ewentualna naprawa narywania,będzie zbliżona kosztownie do ewentualnej naprawy hydrauliki w AKE,więc jeżeli AKE jest w dobrej cenie i kompletny,to... :cool1:

Opublikowano

siemka :>

kupiłem tempomat..... :gwizdanie:

trza by się umówić na próbe kodowania.....o ile się da :naughty: możemy podjechać na spota w środę :decayed:????

jeszcze jedna sprawa o której już pisałem..... Mój brat ma B5 2.5 AFB >strasznie mu szwankuje ( jak jest zimny to obroty nie podchodzą więcej niż 1800) zmieniliśmy odmę i wyczyściliśmy doloty, została nam jeszcze turbina, ale już kończą nam się pomysły :wallbash: czy można jakoś to zdiagnozować ( wszyscy mówią o logach)> jakie są możliwości zrobienia logów na spocie ???

Opublikowano

siemka :>

kupiłem tempomat..... :gwizdanie:

trza by się umówić na próbe kodowania.....o ile się da :naughty: możemy podjechać na spota w środę :decayed:????

jeszcze jedna sprawa o której już pisałem..... Mój brat ma B5 2.5 AFB >strasznie mu szwankuje ( jak jest zimny to obroty nie podchodzą więcej niż 1800) zmieniliśmy odmę i wyczyściliśmy doloty, została nam jeszcze turbina, ale już kończą nam się pomysły :wallbash: czy można jakoś to zdiagnozować ( wszyscy mówią o logach)> jakie są możliwości zrobienia logów na spocie ???

nie będzie problemu :wink4:

anonio zrobi kodowanie i logi,ostatnio za komplet płaciłem mu 50zł,ale troszkę się już znamy,więc zniżka była spora :naughty:

...ale jak dobrze z nim zagadasz,to weźmie tyle samo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...