mariuszbielsko Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) hej jak tam furk taka cisza nastała Edytowane 24 Września 2015 przez mariuszbielsko
Indi Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Ano byłem na półwyspie helskim gdzie po jeździe z Władysławowa do miejsca wypoczynku zapaliła się kontrolka akumulatora , wyczułem brak wspomagania i już się wku.....em... pompa wspomy zamiast na 3 śrubach trzymała się na 2 co było następstwem wyrwania mocowań łapy co skutkowało zerwaniem śróby na samonapinaczu która z kolei zablokowała wentylator. diagnoza: laweta i wasztat... najbliższy 28km dalej.... oczywiście roboty maja tyle że nie dadzą rady w 4 warsztatach.. wystarczyło magiczne słowo "turysta ze śląska" zapaliła się lampka że napewno zapłaci i trzeba robić. Ogółem d*py dał mechanik który robił mi rozrząd bo nie wkręcił tej śróby po wymianie łożyska koła pasowego które jest w łapie i wytrzymało to wszystko 14tys i szlag!! trafił. Naprawa z lawetą kosztowała 800zł a na pytanie czy oni wkręcili tę sróbę której nie było usłyszałem "tak" nie mogłem jej wyczuć palcem więc otrzymałem odpowiedz : "tam jest imbus" a jak wiadomo takiej śróby paluszkiem nie wyczujemy. Po przyjeździe do domu nie dało mi to spokoju i sprawdziłem to.....i co???? te h..e też nie dali tej śróby!!! i jak tu pytam się dać coś komus zrobić??!! każdego trzeba sprawdzać!! z Niemiec na kołach a po Polsce na lawecie takie miałem wakacje. Edytowane 23 Września 2015 przez Indi
mariuszbielsko Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Hej na twoim miejscu klucilbym się z k.... Troszke go nastraszyc może dojdziecie do jakiegoś porozumienia jak byś potrzebował jakiegoś mechanika to mam 2 zaprzyjaźnionych w bb pozdrawiam
amaradaar Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 a co tam wykłucisz, jak mu udowodnisz.. pewnie jak znam życie cała naprawa poszła bez paragonu do tego.. ale chociaż zadzwonić i zyebać drani.. i jednego i drugiego... bo potem kurna taki jeden cfaniak z drugi właśnie tak sie zachowują jak frajernia....
mariuszbielsko Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Może i nic nie wyklucisz ale zawsze można zrobić opinie że frajer zamknie warsztat Człowiek płaci w h... Siana nie poto żeby jakąś k.... Nie zrobiła roboty jak.należy
tygrysek83 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Lampy oklejales czy malowales? Całe czy tylko białe elementy?
daros Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Niestety ciężko zaufać mechanikom, dlatego od 13 lat robię wszystko sam przy aucie (za wyjątkiem blacharki i lakiernictwa, chociaż powoli stawiam 1sze kroki w tej dziedzinie). Ładna A4.
amaradaar Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 dokładnie nigdy nie byłem u mechanika, lakiernicze to naszczeście tylko moje mody czyli zderzak lotka listwa więc on maluje ja montuje
Indi Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 a co tam wykłucisz, jak mu udowodnisz.. pewnie jak znam życie cała naprawa poszła bez paragonu do tego.. ale chociaż zadzwonić i zyebać drani.. i jednego i drugiego... bo potem kurna taki jeden cfaniak z drugi właśnie tak sie zachowują jak frajernia.... dokładnie... jedynie koło d*py mogę zrobić np. opinie na internecie .... Lampy oklejales czy malowales? Całe czy tylko białe elementy? oklejałem ale tylko białe elementy Niestety ciężko zaufać mechanikom, dlatego od 13 lat robię wszystko sam przy aucie (za wyjątkiem blacharki i lakiernictwa, chociaż powoli stawiam 1sze kroki w tej dziedzinie). Ładna A4. dokładnie nigdy nie byłem u mechanika, lakiernicze to naszczeście tylko moje mody czyli zderzak lotka listwa więc on maluje ja montuje tyle co mogę zrobić bo się znam albo inaczej.... na ile mi czas pozwoli!! to zrobię sam po lakierniku auto poskładałem sam bo on by mi tak nie wyrównał lini jak chciałem
C4NC3R Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) na lawecie też za***iście wygląda:)tylko coś zderzak sie od błotnika kolorem odcina czy mi sie wydaje Edytowane 24 Września 2015 przez C4NC3R
Indi Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) nie wydaje Ci się, jest różnica z daleka ale nie taka jak na zdjęciu wyszlo Witam kolegów Wesołych prawie po świętach postanowiłem wykorzystać czas w górach bez śniegu i zrobiłem drugie podejście do ściemy lampionów , jednym słowem.....masakra!! drugi raz bym się nie chwytał tego. Chciałem zachować oryginalne wytłoczenia homologacji i reszta typu HC DC ale niestety zostało to tak zniekształcone że ciężko odczytać teraz teraz zdjęcia: jutro uszczelnianie ewentualne naginanie plastików , uszczelka gumowa i oczywiście montaż Edytowane 26 Września 2015 przez Indi
amaradaar Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 polecam jeszcze chromy domalować to co się da :D
Indi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 no włąśnie chromy nie bo ma być jak ori , wpadną hidy 4300K i spryski ale to dopiero po wymianie turba w styczniu i ......remapie wiec kasę zbieram
Makale Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 http://i58.tinypic.com/vhx4w0.jpg Tutaj ten zderzak fatalnie wygląda Daj jakieś inne foto z takiej perspektywy. Chyba lakiernik Ci słabo kolorek dobrał.
mariuszbielsko Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 hej ze tak spytam nie paruja ci lampy po rozklejeniu ? a jak tam motorek cos napisałes ze szykuje sie wymiana turba i remacie
Indi Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 że tak napiszę to lampy skleiłem klejem do szyb a po wyschnięciu objechałem silikonem więc myślę że nie powinny puścić pary zwłaszcza że w poprzednim aucie robiłem smoked 3 razy na 3 kpl lamp i nic nie puszczało ,ale to też się okaże jak wyjadę z garażu bo na razie stoi w ciepełku (sylwester w Międzybrodziu Bialskim tam gdzie domek mamy) a silniczek dostanie BRD , EGR out i jakiś program także tego... założone uszczelnione 2 razy nie ma opcji puścić pary tak to na aucie się prezenci: czy tak się różni kolor i don't think so
mariuszbielsko Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 fajnie ci to wyszło zgrywaja sie te lampy z grilem i kratkami zdesia jak juz masz wprawe moze bys moje ograna ? za oplata oczywiscie
Blachu Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Czemu EGR chcesz wywalić? Brak klapy gaszenia ma kilka minusów...
Indi Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 fajnie ci to wyszło zgrywaja sie te lampy z grilem i kratkami zdesia jak juz masz wprawe moze bys moje ograna ? za oplata oczywiscie haha o stary ... nigdy się już tego nie chwycę ,boję się że klosz strzeli podczas odklejania i tyle z moda poza tym po otwarciu maski nie wygląda to tak ładnie jak z zewnątrz mogę ewentualnie służyć pomocą Czemu EGR chcesz wywalić? Brak klapy gaszenia ma kilka minusów... jakie minusy?? melduj szybko!!
Blachu Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Brak klapy gaszącej - telepie całym autem przy odpalaniu, a zwłaszcza przy gaszeniu silnika... Nie muszę pisać jaki to ma wpływ na poduchy pod silnikiem, czy dwumas... Dodam, że dawno temu też wyrzuciłem egr i wstawiłem jakąś rurkę z kolanem sylikonowym... No i po niedługim czasie wróciłem do egr z przeprosinami z tym że zaślepiłem dziada - a tą rurkę recyrkulacji spalin od kolektora wydechowego do egr wymontowałem, grubą zaślepkę dałem na kolektor ssący, a tą cienką założyłem na spód egr... Ale to też dawne czasy Teraz też nie mam egr, tylko że klapa gasząca z 2.5 tdi jest wspawana w kolektor ssący Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Blachu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się