vvalker Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Powiem tak z dobrych porad.. Od strony przepustnicy wchodzi duża pucha WD, w otwór po grzybie odmy jakiś pręt, od puchy filtra ładnie pasuje butelka po tatrze W zamian N75 2 śrubki i to chyba jest tyle..a nie jeszcze jest rurka do systemu odpowietrzania zbiornika, ale ją nie zaślepiasz przy dolocie tylko po wyjęciu N80 po obu stronach. Z jednej jego strony rurka łączy się z "filtrem powietrza" a z drugiej przez zaworek zwrotny z kolektorem i to też zaślep to wtedy sprawdzisz większy obszar Jedyne co mnie zastanawia, to czemu przy ciśnieniu 0,5 bara zaczął mi się olej bulgotać.. nie wiem którędy mogło pójść tam powietrze.. Jak odkręciłem korek to miałem wrażenie, że to z tamtąd.. Zastanawiam się tylko czy to możliwe, że przez turbinę pogoniło powietrze do bloku... Bardzo możliwe. Hmm niewiem czy ryzykować i cisnąć 0,8 bara na tej gumie w dolocie co idzie do turbiny (chyba się to tip nazywa) bo tam spora średnica jest = duże siły, żeby nie rozerwało. Dziękuję za cenne porady. Mam tokarkę i zaslepki dotoczę sobie z alu i dam krućce do podłączenia kompresora. Roboty na 10min, a może się jeszcze kiedyś przydać.
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo
trytyt Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Nie ma co się bać.. guma jest bardzo elastyczna, jedynie mocno się powiększy Pilnuj by tylko nic nie wystrzeliło.
vvalker Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo Dzięki dobrze wiedzieć... jak strzeli to znaczy że było słabę albo niepotrzebne
trytyt Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Ostatnio pompowalem 2bary i nic nie strzelilo A nie bulgotał Ci olej? Albo coś innego co może wydawać takie dźwięki? Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez trytyt
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Kolego, szczelnosc robi sie z pominieciem turbo i zaslepia sie by-pas. To pierwsza proba. Potem wszystkie przewody dookola.
vvalker Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jutro dam znać co znalazłem... oby to było to. Jeśli nic nie puszcza to co dalej ? Niemam dostępu do neta w garażu więc chętnie wysłucham jakiś sugestii. Witam,Dzisiaj podzialalem z autem i wykonalem próbę szczelności. Znalazlem mega dziursko w belce-rurze po stronie IC. Wykręciłem całą belkę i zaspawałem latę, okazało się, że jest jeszcze jedna mniejsza dziura, też została zaspawana. Po poskładałem auto w całość końcowy test szczelności nic więcej nie wykazał. Turbina ładuje teraz 0,5 bara. Tak się zastanawiam dalej coś nie tak czy AEB więcej nie dmuchnie. Zobaczę jeszcze jak będzie dmuchał jak będzie cieplej. W końcu zimniejsze powietrze=wiecej masy i na odwrót. Dziękuję za pomoc i za rady.PozdrawiamKornel
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jAjEBie tyle pompuje. Mowilem ze masz dziure ? Cza słuchać starszych Kolegów... Jak chcesz zeby wiecej pompowalo to mam cos co moze temu zaradzić
vvalker Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jAjEBie tyle pompuje. Mowilem ze masz dziure ? Cza słuchać starszych Kolegów... Jak chcesz zeby wiecej pompowalo to mam cos co moze temu zaradzić Nie ścinaj się kolego. Nigdy wcześniej nie miałem bęzyny w turbie. Na codzień urabiam z dieslami po 60 litrów pojemności.Dziękuję nie trzeba. Silnik chciałem doprowadzić do życia. Pozdrawiam K.
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nie scinam sie. Staram sie pomoc z tym ze nie kazdy chce słuchać.
vvalker Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Dziękuje za radę, przydała się. Nie spodziewałem się że wygnije dziura w dolocie. Dlatego pytałem o inne rzeczy. Zawsze wychodze z założenia, że jeśli się coś naprawia trzeba poznać zasadę działania. Autko miało poprzedniego właściciela troszkę na zasadzie drut majstra . Spodziewać się mogłem wszystkiego. Tak czy inaczej dziękuje jeszcze raz wszystkim za naprowadzenie na trop. Jutro zabieram się za spawanie przewodu od klimy bo poprzednik chyba się zawiesił na czymś i ucieło rurkę od sprężarki. Na moje nieszczęście przewody są jeszcze na nakretkach, więc trzeba ratowacz bo ciężko teraz takie upolować. Pozdrawiam K.
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Musisz koniecznie wymienic osuszacz i dławik
vvalker Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Tak, wiem działam z klimami. Bez obaw. Na chwilę obecna musze ogarnąć szczelność w układzie.
ZuBeK84 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Czy trzeba ściągać chłodnice żeby wyciągnąć tą rurę poprzeczną?
ZuBeK84 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Dzięki za odpowiedź. Mam to samo co kolega vvalker i dlatego pytam.
koziol1172 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 szczelnosc robi sie z pominieciem turbo i zaslepia sie by-pas. To pierwsza proba. Potem wszystkie przewody dookola Dev więc sugerujesz by najpierw pominąć turbo i zaślepić by-pas< co za mostek masz na myśli ?? a potem od filtra zatykając tylko odmę????
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 A po co Ci turbo do sprawdzenia szczelnosci ? Kołkujesz wąż za turbo i rurę gdzie wchodzi DV a potem wrzucasz kołek z wentylem do kół w rurę przed kolektor ssący i pompujesz 1bar. Jak nic sie nie dzieje to stopniowa zwiekszasz cisnienie, wiecej jak 2bary nie ma sensu cisnąć.
pioteros Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 bulgotaie to normaja obstawiam wadliwa gruche turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się