majflon Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam, proszę o analizę logów i poradę czy zmieniać kąt wtrysku czy zostawić. Auto pracuje bez zarzutu, czasami ma problem z odpaleniem na zimnym silniku, trzeba dłużej pokręcić.
Damian_1821 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/ Audi AG zakłada, iż wzorcowy kąt to 2*ATDC [nachOT, zaGZP] na Late przy 100% wysterowaniu pompy VP44.Dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje efektywnie zakres od 0* do 4* ATDC.Ustawienie to sprawdzamy w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C U Ciebie widzę, że piszę w tabeli BTDC. Ustaw wg. zaleceń producenta i sprawdź czy się coś poprawiło. Pozdrawiam
majflon Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/ Audi AG zakłada, iż wzorcowy kąt to 2*ATDC [nachOT, zaGZP] na Late przy 100% wysterowaniu pompy VP44.Dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje efektywnie zakres od 0* do 4* ATDC. Ustawienie to sprawdzamy w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C U Ciebie widzę, że piszę w tabeli BTDC. Ustaw wg. zaleceń producenta i sprawdź czy się coś poprawiło. Pozdrawiam No właśnie się dowiedziałem że moja wersja programu robi błąd i przy logowaniu podaje ATDC a przy zapisie do pliku zmienia na BTDC, więc trzeba brać pod uwagę ATDC. http://www.directupload.net/file/d/3730/9ct98fv5_jpg.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się