zbyszek190 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 witam mam problem z moją audi .1.8t AEB rano przychodze odpala od strzała po chwili zatelepie budą i zgaśnie kolejnym razem jak krece tom tak jakby lżej kręciło za kolejnym to samo a pożniej pare sekund kręci normalnie i zapali tylko telepie budą po jakimś czasie albo sam się wyrówna ,,po dodaniu gazu od razu zgaśnie jak już tam pale 5 raz zapali normalnie to po dodaniu do 2 tyś zaczyna telepać i wypadanie zapłonu przeważnie 3 cykl czasami 1.3.4 czasami 3.4 i pożniej jak skasuje błedy to już chodzi normalnie.. i pożniej od strzała odpala tylko po nocy mam taki problem wymieniłem świece nowe ngk platynowe nowy czujnik temperatury.filtr paliwa wymieniany ze 2 miesiace temu filtr powietrza, wymieniłem moduł ale przez 2 dni dobrze palił potem to samo co teraz 1 cewke nowa dałem na cykl 3 ale dalej pokazuje cykl 3 błedy jakie pokazuje to wypadanie zapłonu i cykle takie jak wyżej napisałem odłączałem aukumulator czujnik teperatury . od przepustnicy też odłaczyłem i nic dalej tak samo ciśnienie oleju jest nawet rano kiedy nie pali na chwile to widać że pompa bije pożniej jak się na grzeje to ma ciśnienie co mogę sprawdzić
Magicbattle Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 wymieniales modul zaplonowy, nowy czy uzywka??
zbyszek190 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 wymieniales modul zaplonowy, nowy czy uzywka?? wymieniłem na orginalny ale używany
zwalowy Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 u mnie kiedy przestal chodzic na cylindrze(nie pamietam ktorym) tez klepalo buda..raz bylo ok a raz kicha......okazal sie walniety modul zaplonowy ktory jest na filtrze(bo tam jest chlodzony)......doszedlem do tego w taki sposob ze wyciagnelem swiece i nawinelem tasmy izo co by nie wyskakiwaly z fajek i okazalo sie ze na ktorejs swiecy byla slaba iskra,ledwo widoczna.....po podmianie calosci na inny gar nadal problem wystepywal wiec wniosek "ojjj modul"...wymienilem i silnik od tego momentu paca.....pzdr p.s pamietaj o daniu pasty termo pod modul bo za chwile bedzie to samo mimo ze modul nowy oryg......sprawdz to jak mowie i wtedy plakaj nam tu dalej
jacek70 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 A jakie masz błędy?(oprócz wypadania zapłonu)
zbyszek190 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 błedy to mam z doładowaniem ale tylko wchodzi w tryb awaryny jak krece go do konca a tak to nie ma błedu noi to tylko wypadanie zapłony z różnymi cyklami nawet na nowej cewce z beru pokazało wypadanie cyklu nie raz pokazuje 1.3nieraz z 2,3,4 nie raz sam 3 nie raz 3,4 świece nowe platynowe dzisiaj dałem nowy moduł jakiś chińczyk i dalej ten sam problem z wypadaniem zapłonu i z odpaleniem na zimnym . jak jeszcze telepal buda na zapalonym to odlaczalem kolejno cewki i na 3 nic sie nie zmienilo tak jakby byla walnieta ale kiedy zaczał normalnie chodzić to po odlaczeniu pogorszyla sie praca silnika .a pare razy dawałem inne cewki i tak wyskakiwał bład.moze cos z komputerem albo jakies zwarcie ma ktos jakies propozycje
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Szczelność dolotu i podciśnień sprawdzona? może jakieś logi zób.
zbyszek190 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 po sciagnieciu tej grubej rury co idzie do filtra wszystkie weze po chwili skurczaja sie do srodka takze to odpada ...od zaworu n75 wymieniłem 2 przewody 1 od regulatora paliwa do dolotu bo byl pęknięty i jeszcze jeden węzyk który z pod dolotu leci gdzieś b błotnik w prawą strone inne węzyki przegladałem i nic nie ma zadnych przetarc witam jakie logi mam zrobić chodzi jakie kanały żeby przepływke sprawdzic turbo cewki bo mam gościa trochę dalej i che zeby zrobil wszystko od razu
Magicbattle Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 najpierw trzeba zajac sie zapłonem. włóż używany sprawny moduł zapłonowy a nie chinczyka bo on sam w sobie bedzie juz uwalony. masz jakas cewke na podmiane na ten 3 cyl.? sprawdz kable do cewek czy nie sa zasniedziałe wtyczki. jak zmianiasz cewki to te fajki nie sa popękane na porcelanie swiecy nie ma czarnego odymienia. zamien moze jeszcze swiece miejscami, jakas wadliwa moze sie trafila
zbyszek190 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 swiece nowe z ngk .mialem tez nowe z boscha to samo ..cewke dawalem nowa na cykl 3 a i tak wyskakiwal cykl 3 pozniej przelozylem na 1 nowa to tez np 1i 3 aqlbo 2,3,4 albo 3.4. oprocz mojego starego modulu to mam jeden orginalny uzywany i drugi nowy chinczyk i ta sama sytuacja na kazdym module ...kable sa zawiniete wiec nie widac czy cos nie tak jest. i leca chyba od razu do ecu wtyczki do cewek sa czyste nie ma jakiejs zardzewialej. jak sprawdzic czy do kazdej cewki jest prad w wtyczkach do nich ile ma wynosic
Magicbattle Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 posprawdzaj przejscia od wtyczki z modulu zaplonu do wtyczek od cewek
zbyszek190 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 dziwi mne jedno jak zapale telepiel buda na zapalonym to odlaczalem kolejno cewki i na 3 nic sie nie zmienilo tak jakby byla walnieta ale kiedy zaczał normalnie chodzić to po odlaczeniu pogorszyla sie praca silnika na 3 jak posprawdzać dokladnie te wtyczki i czym wlaczylem zaplon i na kostkach do cewek sprawdzalem na kazdej 0.13jest ale na wtyczkach przy modelu czy tej wiekszej czy mniejszej nie pokazuje nic nie wiem czego
lukasz.k89 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Miałem podobne objawy w silniku APT, również na zimnym wypadał mi zapłon, po dodaniu gazu gasł. Problemem był przepływomierz. Odłącz wtyczkę i zobacz czy coś pomoże.
zbyszek190 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 odlączyłem przepływkę i dalej to samo odpala telepie i po chwili gaśnie Witam bede robil pomiar sprezania jakie powinno byc w silniku 1.8t jaka moze byc roznica miedzy cylindtami
jacek70 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Z ciekawości może to wina zaworka odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jest on w gumowym trójniku pod kolektorem ssącym. Ja miałem go walniętego i były podobne objawy.
zbyszek190 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 czy kolektor trzeba ściągnąc do tego....i to jest jakis zawor czy cos gumowego. Cisnienie na ciepły na 1-13,6 bar 2-13,2 bar 3-12,7bar 4-13,3 bar czy to jest ten zawór odpowietrzania http://google.plczesc/zawor-odmy-skrzyni-korbowej,audi,a4-avant-8d5-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-150km,5-3485-5307-100760-0-162-v109710.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się