arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam jade dzis moja a4 i nagle pokazalo ze nie mam paliwa zgasiłem i zapaliłem mysle wszystko ok a ja patrzę a obrotomierz zamiast od 0 startować startuje od 2tys a predkosciomierz od 20km mój zegar to pól fis bez lądowania i temp. Oleju co z tym zrobić? Dodam ze jak zgasilem auto to wskazówki zostają obrotomierz 2tys prędkościomierz 20km Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez arek199pl
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Pewnie masz zegary jaegera które padają. Najlepiej jak wymienisz je na vdo. Ale możesz jeszcze spróbować ustawić wskazówki. Ściągasz przednią szybkę i robisz vagiem test zegarów. Wskazówki powinny zatrzymać się w pionie. Miałem jaegera i ten sam problem (oraz kilka innych), po wymianie na vdo spokój Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez marcin_franz
arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Mechanik ma mi ustawic mówi ze powinno być ok a czym się różnią jageera a vdo
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Z vdo nie ma takich problemów. No i już byś miał pełny fis Co do ustawiania to ciekawe na ile to wystarczy. Mi wystarczało nieraz na miesiąc, a nieraz na kilka godzin :/ Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez marcin_franz
arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Przed chcwila przejechałem 50 km i jest ok jak wsiadlem to wskazówki byly na 0 i przez 50 km wszystko ok moim zdaniem traci zasilanie i mu odwala no ok pelen fis ale co mi z pełnego fisu jak bym musial dodawać cale oprzyrządowanie do fis
jacek70 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Może tylko kostki nie łączą. Podpciskaj. Jaki masz ten licznik ba nie dałeś odpowiedzi?
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Przed chcwila przejechałem 50 km i jest ok jak wsiadlem to wskazówki byly na 0 i przez 50 km wszystko ok moim zdaniem traci zasilanie i mu odwala no ok pelen fis ale co mi z pełnego fisu jak bym musial dodawać cale oprzyrządowanie do fisJeśli to jaeger to na 99% nie kwestia zasilania. Dużo oprzyrządowania nie trzeba dokładać. Praktycznie tylko manetkę i można śmigać, a i bez niej się obędzie. Poszukaj poradnika Soulmastera, tam jest dokładnie opisane.
arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Posprawdzam wolnym czasem:D licznik nw jaki mam pól fis bez temp oleju i v audi rok 2000
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Jeśli obudowa z tyłu licznika jest biala to jaeger, a jak czarna to vdo.
arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ok.a co pelnego fisu to musial bym dodac czujniki i przeplynowierz paliwa tak? No i oczywiście kostki przerabiać
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Spalanie masz od razu, wiec nie musisz dodawać,. Jedynie jesli byś chciał mieć kontrolę spalonych żarówek, kontrolę ilości płynu do spryskiwaczy lub otwarcie poszczególnych drzwi. Standatdowych kostek nie musisz przerabiać. Tu masz poradnik: https://www.dropbox.com/s/sjth3du1swtwys5/Zamiana%20p%C3%B3%C5%82%20FIS%20na%20Full-FIS-1.pdf?dl=0 On rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez marcin_franz
arek199pl Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Spalanie mam odrazu? Z jakiej racji? To jak przelozyl bym tylko kostki z pól gisu na pelen to bym spalanie mial radio to bym sobie podlaczyl i plyn i + to co mam na pól fisie czyli hamulce drzwi plyn olej
marcin_franz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ja miałem pół fisa i spalanie było od razu. Faktycznie zapomniałem o radiu, ale z tym nie ma żadnej filozofii. To co miałeś na pół fisie zostaje (olej, plyn hamulcowy itd.) Tu masz licznik w niezłym stanie za dobre pieniądze: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4554003291 Anglik, ale to nie przeszkadza. Ja już tak jeżdżę z 4 miechy
arek199pl Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja to wątpię ze odrazu spalanie nd mial ale ok. Jak mi sie calkiem zepsuje to bd myśleć narazie to musze ten rozebrać jak bd wariować. A i mam radio Symphony i nie mam kodu do niego co z tym fantem zrobić zdalnie raczej nikt mi nie odgadnie kodu:D?
marcin_franz Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jak symphony to tylko wizyta u specjalisty.
arek199pl Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 A na forum jakiś jest z okolic lukowa mechanik mi powiedzial ze ma kolege ze za 30zl mi rozkoduje Rozebralem pobawilem sie kostkami i zlozylem jak narazie 0 problemow
jacek70 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Skoro to wina kostek to nie zaszkodziło by aby potraktować je kontraktonem.
arek199pl Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Jak bd dobrze to dobrze a jak nie to tak zrobie;)
dread535 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 podepnij sobie kompa, wejdz w bloki pomiarowe i zobaczysz co tam jest co moglbys miec w fisie...i po temacie.
bediks Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Autorze słuchaj się mądrzejszych masz ten sam problem co ja i setka innych użytkowników na tym forum. Pada Ci procesor w liczniku i naprawa wyniesie ok 300 zl u . Żadne ściskania kostek ani ich czyszczenie nie pomogą wariacje zaraz wrócą Jeśli połączysz pełny fis to odrazu zadziała spalanie voltomierz temp oleju i wiele innych. Ty w to wątpisz a ja to wiem. Po prostu już jest to przygotowane w aucie. Twój obecny licznik nadaje się tylko by nim rzucić o ścianę
Rekomendowane odpowiedzi