redred Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 dziwny odglos turbiny pufanie....to wpisując w Google pierwszy filmik ukazuje mój problem..roznica tylko taka ze moje audi to 1.8T ale dźwięk ten sam...z opisu kolega sądzi że turbina jednak moja dopiero po regeneracji...co to może byc pomóżcie!
radi Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Zawor DV do wymiany koszt ok 150zl znajduje się na dole,po tej samej stronie co turbo,
redred Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Zawor DV do wymiany koszt ok 150zl znajduje się na dole,po tej samej stronie co turbo, Witam...a mial pan taki sam objaw?? bo auto tydzien temu wrocilo od mechanika z regeneraja turbiny i teraz mowi mi ze to nie jest nic wspolego jego naprawa (czy w przypadku regeneracji turbiny ten zawor jest wymieniany? naprawiany? zdejmowany??) i probuje mnie namowic na nastepna wizyte z otwarciem gornej pokrywy zaworow bo tam "sluchwkami" zdiagnozowal dzwiek ze cos na walkach rozrzadu itd....jestem wkurzony na maxa bo wpkowalem ladne pare groszy i pojawia sie znowu cos nowego.....mial pan ten sam dzwiek czy podobny??? pozdawiam Edytowane 1 Września 2014 przez redred
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Może nagraj ten dzwiek , ale kolega wyżej dobrze napisał, jesli pojawia sie po odpuszczeniu gazu podczas jazdy to prawdopodobnie zawór dv.
redred Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Może nagraj ten dzwiek , ale kolega wyżej dobrze napisał, jesli pojawia sie po odpuszczeniu gazu podczas jazdy to prawdopodobnie zawór dv. dzwiek jak na filmiku i pojawia sie nawet jak stoje...dodam gazu i puszcze i tez to slychac....
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Nikt Ci przez neta nie zdignozuje w 100% czy to to, dzwiek żrebaka pojawia sie przy niesprawnym zaworze dv który sie nie otwiera i nie upuszcza cisnienia przy zdjeciu nogi z gazu, powietrze odbija sie od przepustnicy i wraca na łopatki turbiny wywołujac opisany dzwiek, doprowadzic to moze do dosyc szybkiego uszkodzenia turbiny. Albo nagraj ten dzwiek jak to u Ciebie wyglada, albo sprwadz zawór dv czy sprawny albo oddaj do mechanika który wogóle miał jakąs styczność z 1.8t.
jacek70 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Dobrze byłoby na próbę podmienić dv. Po zdjęciu kratki i zdemontowaniu halogena masz zawór na widoku.
redred Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 a co wy na to jezeli sie okazuje ze ten silnik nie posiada takiego zaworu...tylko diesle...
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 I to pewnie powiedział CI ten sam mechanik...?
wampir Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 A my na to żebyś zmienił mechanika. Pierwsze do sprawdzenia dv ewentualnie n249 który steruje dv.
redred Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 no ten sam dokladnie...będę musial jutro gdzies z tym podjechac..dam znac jak cos się zmieni Witam...bylem u 2 mechanikow i jeden twierdzi ze jakis zawor a drugi ze nie ma pojecia co to jest...nagralem filmik i podsylam linka z innego forum gdzie gosciu ma to samo...http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=418402.....nie wiem co dalej robic...mam maxa juz ;] a to moj odglos: https://www.youtube.com/watch?v=4LHs6uWsZNA&feature=youtu.be
kawowy19 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) chodzi jak blow-off Edytowane 2 Września 2014 przez kawowy19
Łukasz13 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 No faktycznie brzmi jak blow-off musisz zajrzec co tam jest tak naprawde założone tu szukaj http://cimg3.ibsrv.net/gimg/www.audiworld.com-vbulletin/545x480/picture_php_pictureid_32614_85822e14d28346b13b74255d5cdf80ef9da6672a.jpg
radi Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Kolego wyciągnij zawor DV to jest 10 min roboty, od spodu bez kanalu spokojnie dasz rade, pewnie trzeba będzie orginalne opaski przciac i kupic nowe! dmuchnij w niego ustami z każdej trony i będziesz wiedział, powinien być szczelny z każdej strony umnie był taki sam dźwięk bo powietrze odbijalo się od łopatek turbo-wtedy turbina dostaje po d*pie Edytowane 2 Września 2014 przez radi
redred Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Koledzy a jak sie okaze ze to faktycznie ten zawor dv powoduje ten dziwek to co najlepiej kupic w zamian???? w sumie to moglbym miec jakis tam ciekawy odglos sportowy ;];]...na allegro znalazlem to: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=audi+1.8t+dv&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-3-mt-0718
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Proponuje CI najpierw sprawdzić co tam siedzi, co do zaworu to napewno najmniej problemów będzie sprawiał oryginalny.
radi Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Jedz do serwisu audi / vw / skoda i poprosc DV od audi TT z koncowka numeru 710N
redred Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Koledzy dzisiaj jade sprawdzic ten dv i jezeli sie okaze ze puszcza jak sie dmuchnie to co moge zrobic zeby to na weekend zastapic....bo zanim dojdzie to kilka dni teraz minie...mam nadzieje ze to to i powiem temu mechanikowi kilka slow o jego wiedzy problem rozwiązany chłopaki...dobrze nakierowaliście..mechanik w zaparte ze to nie zawór tylko cos w rozrządzie...po podniesieniu auta w celu zdjęcia dv zauważyłem peknieta gumę przy turbinie...i stad lewe powietrze...autko naprawione....dzieki wszystkim za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się