Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysterowanie 1.8T 180KM AJL oraz tych z chipsem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powinno dac rade 6mm choc ja mam 8

Opublikowano (edytowane)

To może jeszcze, zerknijcie na mapkę czy według was jest dobrze... ?

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e1373f36c49ea240

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ae30d12261be69da

Niestety po zmianie sterownika z aeb na ajl zaczeło przy butowaniu na np. 2 lub 3 biegu wywalać błąd, zapętlania wtrysków benzyny

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c79b23979c1e9390

Edytowane przez opti
Opublikowano (edytowane)

no bo gaz do ustawienia po zmianie sterownikow, mnoznik w ajlu najlepiej jakby byl ciut ponizej 1 pod koniec obrotomierza bo inaczej bedzie wywalalo blad, ten silnik w serii petli wtryski benzynowe

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Niestety, w okolicy każdy "gazownik", robi autokalibrację i mówi, panie.... pojeździć i mapy się ułożą :):):) szkoda czasu...... niestety żaden nie posiada sondy szerokopasmowej, jak o to zapytam, to niektórzy prawie dostają wylewu (niby klient mądrzejszy, a to już według nich bee....) ;)

Nie wiem, czy jest sens ustawiać to bez sondy szerokopasmowej???

Opublikowano

jest sens, ustaw normalnie mapke i tyle, podbij troche cisnienie na reduktorze zeby z mnoznikiem mozna bylo zejsc pod koniec obrotomierza, powinno byc dorazne poprawnie

Opublikowano (edytowane)

Panowie

ACR01 czerwony, dragon bf, faro8, stag qbox plus dysze 3,2

Problem że jak wybiorę hany niebieskie to mnożnik mi się zaczyna na 1.8 a kończy na 1.58

jak wybiore ACW02 to zaczyna się na 1.6 a kończy n 1.2

Jak nie ustawiam czy po liniach czy po sondzie 033 (z mnożnikiem schodzę do 0.95) to zapętla przy 5500 obr/min i dalej idzie na ubogo

Czy wgram seryjny soft czy program to efekt jest ten sam.

nagranie z OSC:

http://wrzucacz.pl/file/3921446053288/STAG-4-QBOX-PLUS-2015-10-18-17-41-39--kopia.osc

jak macie jakieś pomysły to śmiało bo mi się skończyły

przykładowe logi:

http://vaglog.pl/log_234836.html

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

Wbije się w temat z moim AEB@AJL.

Po przekładce sterownika na ten od AJL'a mam problem z gazem.

Przy próbie wystrojenia przy pełnym bucie w podłodze na trzecim biegu przy ponad 4500 obrotów auto dostaje czkawki. Przy probie wystrojenia, często przy wyższych obrotach wyskakuje błąd "WTRYSKIWACZE CAŁKOWICIE OTWARTE". No i przełącza na BP ;)

Graty jakie siedzą pod maską:

KME Silver

Wtryski BRC pomarańczowe

STAG 300-4 bez ISA.

Taka mapke aktualnie zrobilem:

https://goo.gl/photos/un8TQDmbjFTVHAg76

Mala korekta, ale test tylko na dwojce bo juz wjechalem w miasto i na dwojce ciagnie do 55000obr/min. Bledy nie wyskakiwaly, ani czkawki nie bylo.

Po korekcie, ale nie przetestowalem na trojce jak to jedzie:

https://goo.gl/photos/wh9ePXgoHyEceJt18

Ponizej logi.

DYNAMICZE [bP robione na "3"]

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_237541.html

Grupa 001, 025: http://vaglog.pl/log_237543.html

Grupa 001, 013: http://vaglog.pl/log_237545.html

DYNAMICZNE [LPG]

Grupa 003, 007: http://vaglog.pl/log_237547.html[Na "2" na LPG nie przelaczylo]

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_237546.html[Chwile po pierwszym logu na LPG, rowniez na "2" szybko przelaczylo na BP]

Turbina może nie dmucha jak nowa, ale na BP wskaźnik doładowania pokazuje ponad ~0.75 bara, przy obciążeniu na trójce.

Opublikowano

czechcu ustaw wtryski na hany zielone wtedy mnoznik ci spadnie, mialem identyko problem tylko na innym redukotrze i na zwyklych dragonach

Opublikowano

czechcu ustaw wtryski na hany zielone wtedy mnoznik ci spadnie, mialem identyko problem tylko na innym redukotrze i na zwyklych dragonach

ok tak zrobię ale wydaje mi się że już je sprawdzałem

Opublikowano

jak jeszcze poprawic termike w goldzie ? bo mnie juz on wkurza

Opublikowano

Z ilu wyjść gazu korzystasz?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jednego

Opublikowano

Możesz pokusić się o modyfikacje reduktora w środku. Wyjście gazu regulatora do komory grzejnej jest na środku tak aby gaz miał taką samą drogę do obu wyjść. Przeróbka polega na zaslepieniu wyjścia środkowego i wywiercrniu nowego otwór tak aby gaz miał dłuższą drogę w komorze grzania. Jak rozbierzesz reduktor to będziesz widział o co chodzi.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a co się dzieję z tą termiką w goldzie? bo mam go od dwóch lat i niby nic się nie dzieje :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

niedogrzewa gazu przy pełnym, długotrwałym obciążeniu

problem pojawia się z butem w podłodze na wysokich biegach gdzie chwile trwa przyspieszanie z nogą w podłodze, temperatura gazu spada poniżej 20 stopni i zaczyna się czkawka, silnik zalewa nieodparowany ciekły gaz

z tym przesunieciem wylotu nie jest glupi pomysl, jakby tak zwiekszyc 2 krotnie droge gazu to mysle ze moglo by wystarczyc, musze poszukac zdjec rozkreconego golda

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Przerobić golda na silvera :) wydajność termiczna wzrośnie ale ciśnieniowa zmaleje, poszukaj na lpg forum było troche przeróbek tych reduktorów.

Opublikowano

czytałem to nieraz, chyba najprostszym póki co rozwiązaniem będzie zaślepienie otworów i zrobienie nowych jak najdalej wyjścia gazu, mam nadzieje ze to wystarczy

Opublikowano

temp. nie sprawdzałem ale nic takiego się u mnie dzieje bynajmniej 240-250km to obsługuje ,wykorzystane mam dwa wyjścia z reduktora

będę miał czas to sprawdzę z ciekawości :)

Opublikowano

250km z golda ? cisnieniowo moze ok ale termicznie na autostradzie z butem w podlodze na bank klęknie

Opublikowano

dokladnie tez mi sie wydaje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...