Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, czy napinacz z tego sklepu warto kupić czy nie za bardzo a może ktoś by polecił jakieś inne źródło oprócz aso?

http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3005-napinacz-lancucha-rozrzadu-058109217d-oryginal.html

Edytowane przez karol2984
Opublikowano

kolego ja założyłem swaga i padł po trzech dniach i nie mogę w dodatku odzyskać hajsu z reklamacji teraz jeżdżę na oryginale z serwisu za 2200zł i odradzam ci tęż

Opublikowano

taki zakup prawie podwoił by wartość auta :) a może coś stąd http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=058109217D&bmatch=seng-v6-3-default-0901 ?


A napinacz może odpowiadać że rusza kangurami jak się silnik nagrzeje? Tragedia normalnie teraz jeździć, muszę delikatnie nacisnąć gaz żeby ruszyć bo cały silnik skacze.

Opublikowano

ty nie wiem dokładnie ale te zamienniki to lipa ja wydałem tyle i nie miałem wyjścia bo cuda się działy na zamienniku

Opublikowano

a skoro teraz chodzi dobrze u ciebie to może masz jakieś logi sprawnego silnika, niby arg ale chyba to samo?

Opublikowano

ty z tym to słabo bo przepływka siada mi i chodzi silnik na wolnych obrotach a odczyt jest że silnik jest obciążony 100%


i na razie z tym lipa


a i chyba przez ta przepływkę mam wypadanie zapłonu w dodatku

Opublikowano

A jaka wartość na jałowym ci pokazuje bo u mnie około 3,5

Opublikowano

wczoraj sprawdzaliśmy to jakieś chyba z tego co pamiętam to 9,5 a jest to zle i silnik obciążony 100% no i lipa

Opublikowano

Fakt, za dużo szkoda że nie masz na podmiane, a czyściles w nim druciki?

A na którym kanale pokazuj ci 100 procent obciążenia, bo u mnie na 26 same 100 procent

Opublikowano

u to grubo,przed chwilą byłem u znajomka i w ogóle co innego pokazało,a co lepsze wypadanie zapłonu mam na 1 i 3 cylindrze, na przepływce temperatura wlotowa 45c,coś pokazywało z sondą lambdą mieszanka uboga narazie mam lipę i nie wiem do kogo zaprowadzić żeby mi pomógł

Opublikowano

Znam twój ból kolego, nawet nie wiesz a te 100 to może tak ma być

Opublikowano

a już sam nie wiem i nie wiem czego to przyczyna i gdzie go zaprowadzić żeby mi ktoś pomógł

Opublikowano

Musisz przepływke ogarnąć żeby Ci pokazywała do 4 na jałowym, sprawdź te druciki czy nie czarne w środku najpierw

Opublikowano

mam zamiar do koleżki elektryka zaprowadzić w sobotę jak się uda może co pomoże mi bo rozkładam ręce i mam jej już dość

Opublikowano

Też go widziałem, tylko czy mój do wymiany się kwalifikuje

Opublikowano

Niedawno robiłem rozrząd i przyglądałem się napinaczowi. próbowałem go uginać ręką a nawet wsadziłem śrubokręt między wałki łańcucha i próbowałem napinać. Nic z tego , stał jak beton. Wstępne ugięcie 0.5mm. to co widzę u Ciebie w filmiku to jakaś paranoja. Jeśli ciśnienie oleju masz ok to napinacz padł. Jak piszę u mnie jest twardy jak cholera a silnik chodzi jak zegarek. Nie słychać zaworów ani szklanek. Jedyne co to alternator także u mnie musi być ok.

Opublikowano

ok to już jedno wiem że muszę wymienić tylko teraz się boje o te popychacz, o co chodzi z tym wyciskaniem oleju bo to jakoś najstraszniej brzmi z tego wszystkiego czy to sam ogarnę

Opublikowano

Chcesz wymienić też łańcuch czy sam napinacz? Nie trzeba wyciskać oleju z popychaczy. Nigdy tego nie robiłem i było ok. Po prostu po montażu wszystkiego nie odpalaj auta ze 2-3 godz. A jeśli się upierasz to po prostu wyciśnij każdą szklankę przed montażem z oleju i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...