karol2984 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Cześć, czy napinacz z tego sklepu warto kupić czy nie za bardzo a może ktoś by polecił jakieś inne źródło oprócz aso? http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3005-napinacz-lancucha-rozrzadu-058109217d-oryginal.html Edytowane 3 Września 2014 przez karol2984
chudy30 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 kolego ja założyłem swaga i padł po trzech dniach i nie mogę w dodatku odzyskać hajsu z reklamacji teraz jeżdżę na oryginale z serwisu za 2200zł i odradzam ci tęż
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 taki zakup prawie podwoił by wartość auta a może coś stąd http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=058109217D&bmatch=seng-v6-3-default-0901 ? A napinacz może odpowiadać że rusza kangurami jak się silnik nagrzeje? Tragedia normalnie teraz jeździć, muszę delikatnie nacisnąć gaz żeby ruszyć bo cały silnik skacze.
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 ty nie wiem dokładnie ale te zamienniki to lipa ja wydałem tyle i nie miałem wyjścia bo cuda się działy na zamienniku
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 a skoro teraz chodzi dobrze u ciebie to może masz jakieś logi sprawnego silnika, niby arg ale chyba to samo?
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 ty z tym to słabo bo przepływka siada mi i chodzi silnik na wolnych obrotach a odczyt jest że silnik jest obciążony 100% i na razie z tym lipa a i chyba przez ta przepływkę mam wypadanie zapłonu w dodatku
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 A jaka wartość na jałowym ci pokazuje bo u mnie około 3,5
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 wczoraj sprawdzaliśmy to jakieś chyba z tego co pamiętam to 9,5 a jest to zle i silnik obciążony 100% no i lipa
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Fakt, za dużo szkoda że nie masz na podmiane, a czyściles w nim druciki? A na którym kanale pokazuj ci 100 procent obciążenia, bo u mnie na 26 same 100 procent
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 u to grubo,przed chwilą byłem u znajomka i w ogóle co innego pokazało,a co lepsze wypadanie zapłonu mam na 1 i 3 cylindrze, na przepływce temperatura wlotowa 45c,coś pokazywało z sondą lambdą mieszanka uboga narazie mam lipę i nie wiem do kogo zaprowadzić żeby mi pomógł
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Znam twój ból kolego, nawet nie wiesz a te 100 to może tak ma być
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 a już sam nie wiem i nie wiem czego to przyczyna i gdzie go zaprowadzić żeby mi ktoś pomógł
karol2984 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Musisz przepływke ogarnąć żeby Ci pokazywała do 4 na jałowym, sprawdź te druciki czy nie czarne w środku najpierw
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 mam zamiar do koleżki elektryka zaprowadzić w sobotę jak się uda może co pomoże mi bo rozkładam ręce i mam jej już dość
karol2984 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Chudy, a co ci się działo z tym starym napinaczem, byłeś przy wymianie? Weż tu zerknij czy tak samo się dało wciskać jak na filmiku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/287271-czy-napinacz-trzeba-wymienic-filmik/
Mesiah Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Może taki : http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-058109217d-audi-a4-1-8-i4576951597.html Nie wiem czy oryginał ale przynajmniej jest real foto
karol2984 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Też go widziałem, tylko czy mój do wymiany się kwalifikuje
Mesiah Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Niedawno robiłem rozrząd i przyglądałem się napinaczowi. próbowałem go uginać ręką a nawet wsadziłem śrubokręt między wałki łańcucha i próbowałem napinać. Nic z tego , stał jak beton. Wstępne ugięcie 0.5mm. to co widzę u Ciebie w filmiku to jakaś paranoja. Jeśli ciśnienie oleju masz ok to napinacz padł. Jak piszę u mnie jest twardy jak cholera a silnik chodzi jak zegarek. Nie słychać zaworów ani szklanek. Jedyne co to alternator także u mnie musi być ok.
karol2984 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 ok to już jedno wiem że muszę wymienić tylko teraz się boje o te popychacz, o co chodzi z tym wyciskaniem oleju bo to jakoś najstraszniej brzmi z tego wszystkiego czy to sam ogarnę
Mesiah Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Chcesz wymienić też łańcuch czy sam napinacz? Nie trzeba wyciskać oleju z popychaczy. Nigdy tego nie robiłem i było ok. Po prostu po montażu wszystkiego nie odpalaj auta ze 2-3 godz. A jeśli się upierasz to po prostu wyciśnij każdą szklankę przed montażem z oleju i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się