Mesiah Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Dobrze wszystko idzie. Tylko z głową żeby stopki nie wygiąć. Robota jest dość prosta tylko robić wszystko powoli. Myślę , że dla 500zł warto się pomęczyć.
matysek181 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Witam Dopiero teraz udało się zmierzyć cisnienie. Przy rozgrzanym silniku przy 2000 obrotów na biegu jałowym 3,5 atmosfery więc pewnie napinacz znowu walną.
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 To na biegu jałowym czy przy 2 tyś?
matysek181 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Na popularnym luzie przy wduszonym pedale na 2000 obrotów.
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Czy 3.5 bar przy 2 tyś to nie za niskie ciśnienie? Ile w ogóle powinno by w naszych ADR? U siebie w A80 V6 miałem zegar i przy 2 tyś rosło do ponad 5 bar ma rozgrzanym.
matysek181 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Nie wiem myślałem, że ty mi powiesz.
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Według mnie 3.5 bar to za mało. Tyle powinieneś mieć na jałowym biegu czyli obroty 850-900rpm. Okaże się , że napinacz ok tylko pompa do czyszczenia/wymiany.
matysek181 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 To pewne? Czy ktoś jeszcze może to potwierdzić?
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Niech ktoś inny potwierdzi. Niby według producenta ciśnienie na jałowym biegu to od 1(śmierć silnika) do 3.5 bar a przy 3 tyś od 5 (też kiepsko) do 7 bar. Standardowo według producenta dolne granice to już silnik jest martwy. Skoro przy 3 tyś ma być aż tyle to przy 2 tyś powinieneś mieć 4-5 bar. Chyba w każdym silniku mniejsze wartości przy tych obrotach powodują problemy
matysek181 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ok dzięki to chyba najpierw wezmę się za miskę.
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Nie zaszkodzi jak tam zajrzysz. Najlepiej wyjmij całkiem pompę do czyszczenia i sprawdź czy nie jest już wytarta.
matysek181 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ok. Jeszcze nie zaglądałem ale dużo jest rozbierania z tą miską?
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Też mnie to czeka. Tragedii nie ma ale trzeba odkręcić silnik na poduszkach i go podlewarować albo opuszczać sanki.
Maciej 6001 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Witam. Panowie jak chcecie wyciągnąć pompe oleju to musicie podnieść silnik i opuscic sanki, wiem bo juz mam to za sobą.
Maciej 6001 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Tak jak chcesz wyciągnąć pompe to tak , oska na pompie jast tak długa ze nie jestes wstanie jej wysunac z bloku jak nie opuscisz sanek.
radko123 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/287013-problem-z-cisnieniem-oleju-w-bfb/ poczytaj ten post, po wymianie pompy na nową z asso ciśnienie 1.6 na wolnych i 3.9 przy 2tyś obr. Silnik 1.8T ale poza turbo to podobne silniki.
Mesiah Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Jakieś mizerne te ciśnienie. To możliwe?
matysek181 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Niestety wyczyszczenie miski i smoka oraz wymiana pompy nie pomogła. Dalej hałasu więc napinacz z allegro pewnie padł.
karol2984 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 A jaki kupiłeś i za ile?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się