bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Przejechałem nie dużo 3-4 tyś, montaż poprawny, wahacze ustawiane według ELSY. Zresztą nawet gdyby dokręcisz wahacz na podniesionym aucie to tuleja dostaje po d*pie a poleciały sworznie, zaczęły skrzypieć na postoju przy kręceniu kołami Edytowane 19 Października 2014 przez bin85
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 A masz obniżone zawieszenie?
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Zawieszenie mam 1BV na felgach 18 cali, może tez dlatego MS nie wytrzymały
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 No właśnie, a ustawiałeś do zawiasu 1BV o ile taki opis istnieje czy do 1BA? Z tego co pamiętam to był tam jeden opis, dlatego mówią że przy obniżonym zawiasie lepiej założyć nie dokręcając, a dopiero jak się ułoży dokręcić, wtedy większa pewność że będzie pracować w tym właściwym przedziale.
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Tez właśnie się nad tym zastanawiałem bo jednak 1 BV jest niżej a opis jest tylko jeden do standardowego zawieszenia ale tak jak napisałem pozycja dokręcenia wahacza tyczy się poprawnego zakresu pracy tulei a nie sworznia
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 W sumie tak, może trafiłeś na felerny albo jakiś podrabiany.
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Może, ogóle podczas jazdy nie stukał i po wymontowaniu nie miał luzów ale jednak przy kręceniu na postoju dość głośno skrzypiał
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Niektórzy podważają gumę, wstrzykują tam porcję dodatkowego smaru i prawdopodobnie znacznie dłużej to wytrzymuje.
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Pewnie by pomogło ale juz byłam tak zdenerwowany ze zakupiłem Lemy i to już typowo przeznaczone dla zawieszenia 1BV
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Jak to mówią, oszczędzanie jest dla bogatych, mnie nie stać
bin85 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 No gdyby przyszło wymieniać komplet na Lemforder to już raczej kupiłbym coś innego bo faktem jest ze dwa górne kosztowały niewiele mniej niż cały zestaw MasterSport
tomaszstn Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Ja części zawsze kupuję albo w ASO albo najwyższej jakości zamienniki, wszystko zależy co to jest i gdzie montowane i mam święty spokój na długi, długi czas
AREK112 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Witam ponownie MS - dolny lewy główny wahacz wytrzymał 20 tys. km - kicha zakupiłem RTS - ponoć dobra firma bo w sklepie tylko taki mieli z górnej półki (wymontowany był z TRW ze znaczkiem audi i jak zakupiłem auto (przebieg 137 tys. km ) z tym wahaczem to wytrzymał do przebiegu 220 tys. - brak wpisu w książce serwisowej że był wymieniany wahacz). zobaczymy ile wytrzyma przejechałem się na MS i teraz na każdym nowym wahaczu graweruję przebieg i przy okazji testuję firmy - teraz górne wahacze firmy TRW Edytowane 14 Września 2015 przez AREK112
adamresinski Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Ja mam wachacze z innej beczki, mam drugie audi i w obydwu znajomy mechanik regenerował. W A4 B5 zrobiłem ponad 70 tkm i były super, a w B7 jak narazie dobija 15 tkm i jestem zadowolony. Innych nie testowałem, nie chcę narazie.
A4b6quattro Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Moim zdaniem dobre i wytrzymałe są, MEYLE HD cena dobra, i wytrzymałe, przejechane już 60tyś.i nic nie stuka nie puka ,na sportowym zawieszeniu.
dzik Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 za cenę które chcą za meyle to już musi fruwać choć ja do tej firmy nie mam przekonania. To pakowacz a nie producent.
-Mistrzu- Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 A do auta z gwintowanym zawieszeniem jakie zamienniki polecacie? Zaczyna mi się już dół odzywać i pomału rozglądam się, ale niektóre ceny zabijają.
dzik Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 na pewno porządniejsze niż najtańsze. Rts, lemforder meyle względnie febi/swag myślę możesz pakować.
cienio Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 witam was,mi też się powoli zbliża wymiana wahaczy, ogólnie nic nie puka ale na postoju jak kręcę kołami na maxa to koła mi się kładą powoli,wydaje mi się że gumy są już słabe,mam gwinta i 18 calowe koła 9.5 szerokie pewnie zawiecha w tyłek dostaje.mam kumpla który ma sklep z częściami i oferuje mi komplet wahaczy firmy hart montował ktoś takie? warte zakupu? cena chyba 650zł ponoć gwarancja 2 lata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się