Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Według moich obliczeń na "banie" przy springach -40 zejdziesz tym amorem gdzieś do 60-cm od ziemi do rantu błotnika. Jak chcesz się upewnić to jutro Ci dokładnie sprawdzę. Te 600zł to według mnie bdb cena o ile amory są ok. No ale ja bym się targował :wink: Zaproponowałem mu 500zł + kw to nic nie odpisał ale wcześniej odpisał, że nie sprzedaje samego przodu.


Chyba się machnąłem. Na upartego to powinno zejść jeszcze niżej, Jak dla mnie problemu z regulacją nie będzie (o ile nie wypadnie Ci w połowie stopnia bo zażyczysz sobie 5mm w górę lub w dół :grin: ) tylko dowiedz się jakie są springi z tyłu. Pewnie -40.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Brałbym u niego jeszcze parę innych rzeczy więc rabat musi być, zobaczę co po jutrzejszej rozmowie powie.

Opublikowano

Spoko zdaj raport.

Opublikowano

Czapeczka.
Na prośbe użytkownika misiek95, wkleje tu przykład mojej przygody z TA-śmietnixem.

Gwint założony maj 2014, poleciał na oem i z powrotem (już wtedy zaczeły piszczeć tuleje tylnych amorów) w sumie do października gwint przelatał około 10kkm.
Od sierpnia tył zachowywał się niepoprawnie, latał jak szmata na zakrętach i auto było lekko rzecz mówiąc niestabilne.
Przy zmianie kół na zimowe ku mojemu zdziwieniu tylne lewe kolo przy odkrecaniu juz poluzowaniej śruby powędrowało w dół z podnosnika ( ok 10cm w dół) bez żadnego wysiłku.

TAKsmietnix.jpg

Środek tygodnia, wieczór, rano do roboty trzeba dojechać, a ja do pożnej nocy walcze z przekładką tylnej zawiechy na 1BA które naszczeście trzymałem w garażu. Cód miód malina 10/10 polecam.

Tak to wyglądało na stole.

IMG_3996.jpg

Góra mocowań praktycznie nówka - potwierdzająca teze że nie wpadłem w żadną dziure rów czy tym podobne.

IMG_4000.jpg

Pierwszy telefon do importora (nordic auto import -NAI RACING) zakończył sie konkluzją: a idź pan w .... jezdzisz po dziurach to masz problem, auto pewnie uwalone w wypadku, prześlij pan zdjęcia na majl
Po przesłaniu zdjęć odezwałem sie po raz drugi, bardzo miły już właściciel wyjaśnił że to błąd w produkcji i że coś takiego nie powinno mieć miejsca. W ciągu 2 tyg dwa tylne nowe amory powinny być na stanie i zadzwoni kiedy będe mógł odebrać.
Przy odbiorze powtórzyłem jaka jest waga sytuacji i co mogło się stać, importer zarzekał sie że gdyby sytuacja sie powtórzyła bezpłatnie wymieni mi cały gwint na AP bez dopłaty.

Auto ma juz naśmigany miesiąc na tym nowym gwincie, tuleje powoli znów wychodzą bokami. Nie moge sie doczekać aż wyciągne AP z pudełka :grin:

Opublikowano (edytowane)

Poszalej na dziurach i masz AP :grin: A co do gwintu. Twoja historia jest dość dziwna. Wygląda na to, że nowe TA są gorsze niż stare. Miałem do czynienia z tymi gwintami po dużo większych przebiegach i takich jaj nie było (mowa o wersji do ośki). Może zaczęli je robić z jeszcze gorszych stopów. Uchwyt pękł standardowo czyli przy samym spawie (bynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zdjęcie). Może kiepskich spawaczy mają :wink: Pójdzie Ci ten gwint , pojedziesz do nich a oni oddadzą Ci kasę. Wątpię żeby dali Ci 2x droższy gwint. No chyba , że serio równi ludzie albo dali Ci to na piśmie. Tak czy inaczej sytuacja żenująca.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Poszalej na dziurach i masz AP :grin: A co do gwintu. Twoja historia jest dość dziwna. Wygląda na to, że nowe TA są gorsze niż stare. Miałem do czynienia z tymi gwintami po dużo większych przebiegach i takich jaj nie było (mowa o wersji do ośki). Może zaczęli je robić z jeszcze gorszych stopów. Uchwyt pękł standardowo czyli przy samym spawie (bynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zdjęcie). Może kiepskich spawaczy mają :wink: Pójdzie Ci ten gwint , pojedziesz do nich a oni oddadzą Ci kasę. Wątpię żeby dali Ci 2x droższy gwint. No chyba , że serio równi ludzie albo dali Ci to na piśmie. Tak czy inaczej sytuacja żenująca.

Mam to na mejlu. O dziwo w NO roznica kosztu miedzy AP a technix jest niewielka. Ta - 4700kr, AP - 5800kr... Taniej im wyjdzie mi AP da niz znowu targac amortyzatory dhl-em. :kox:

Opublikowano

Faktycznie mała różnica. Działaj i zgarniaj ap :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

temat rzeka z tym zawieszeniem :)

ja miałem 1ba ale zmieniłem na 1 be, dużo nie obniżyło ale lepiej się jeździ :)

z tego co wyczytałem to do amorów 1 be można śmiało założyć sprężyny - 30mm i będzie oki ?

mam opony 205/55 r 16 a i tak do rantu błotnika mam jakieś 2 cm a myślałem, że będzie niżej ;)

Edytowane przez mih82
Opublikowano

Spoko zdaj raport.

Niestety wczoraj gwint został zarezerwowany do czwartku, zobaczymy co z tego będzie.

Myślałem, że gdy nie wyjdzie z używanym porządnym gwintem to kupię Ta-Tesko i pośmigam trochę, ale jak zauważyłem post użytkownika TyBucu to szczerze mówiąc odechciało mi się. Jednak złej opinii osobiście o takowym nie mam bo śmigałem z takim w Polo 6N i spełniał swoje zadanie :)

Opublikowano (edytowane)

Wstrzymaj się jeszcze. Mam dojście do gwintów nie jeżdżonych u nas (na pęczki). Coś tam będę miał to dam znać. Ostatnio poszły 4 komplety i jestem pusty na razie.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Wstrzymaj się jeszcze. Mam dojście do gwintów nie jeżdżonych u nas (na pęczki). Coś tam będę miał to dam znać. Ostatnio poszły 4 komplety i jestem pusty na razie.

To czekam na jakieś wieści :)

Panowie, znalazłem takie coś na Niemcowni. Opłacalne? Dobrą kasę chcą za niego :D

http://www.ebay.de/itm/FK-AK-STREET-GEWINDEFAHRWERK-AUDI-A4-B5-55-125kW-Teilegutachten-/281518622402?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item418bd146c2

Opublikowano

Jak już bym coś ściągał to szukałbym czegoś z wyższej półki. Minimum AP.

Opublikowano (edytowane)

A ten Fk ostatecznie dałby radę? Na pewno będzie lepszy od Tescowego gwintu :)

Znalazłem jeszcze gwint Jom'a za ponad 200 euro

http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-94-00-B5-JOM-SPORT-GEWINDEFAHRWERK-/301508079371?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4633482f0b

Edytowane przez Xxwojtus123xX
Opublikowano (edytowane)

Nic Ci więcej nie podpowiem. Mam do czynienia przede wszystkim z markowymi gwintami. Z FK raz czy dwa miałem ale nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Niby się nie rozpada czy momentalnie nie wylewa ale od gwintu według mnie powinno wymagać się więcej. Rób jak uważasz. Może niech ktoś inny jeszcze doradzi.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Znalazłem jeszcze gwint Jom'a za ponad 200 euro

Audi A4 94-00 B5 JOM SPORT GEWINDEFAHRWERK | eBay

Jeśli myślisz o tym gwincie to możesz się podpytać kolegi slavko87 bo z tego co pamiętam ten gwint miał, sam kiedyś o niego pytałem.

Opublikowano

Według moich obliczeń na "banie" przy springach -40 zejdziesz tym amorem gdzieś do 60-cm od ziemi do rantu błotnika. Jak chcesz się upewnić to jutro Ci dokładnie sprawdzę. Te 600zł to według mnie bdb cena o ile amory są ok. No ale ja bym się targował :wink: Zaproponowałem mu 500zł + kw to nic nie odpisał ale wcześniej odpisał, że nie sprzedaje samego przodu.

Chyba się machnąłem. Na upartego to powinno zejść jeszcze niżej, Jak dla mnie problemu z regulacją nie będzie (o ile nie wypadnie Ci w połowie stopnia bo zażyczysz sobie 5mm w górę lub w dół :grin: ) tylko dowiedz się jakie są springi z tyłu. Pewnie -40.

Gościu który zarezerwował gwint zrezygnował i sprzedający skontaktował się ze mną. Po długiej rozmowie sprzedał mi ten komplet za 600zł z kosztami wysyłki kurierskiej oraz udzielił 14 dniowej gwarancji że wszystko z nim okej :)

Zobaczymy po świętach jak przyjdzie co i jak z nim ;)

Opublikowano

I bardzo dobrze. W tej kasie warto. Weitec to pro zawiasy.

Opublikowano

Witam Koledzy co kupic chodzi mi o obnizenie do 63-65cm od ziemi do nadkola jak mam teraz ale obnizyc na sprezynach nie chce juz gwintu chce komfortu jazdy i teraz co kupic ;

http://allegro.pl/sprezyny-vogtland-nie-eibach-audi-a4-8d-b5-lim-i5204261197.html

czy

http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-audi-a4-b5-1-8-2-8-i5227309168.html

Nie patrzac na sprzedawcow chodzi czy eibachy czy vogtlandy ????

z doswiadczenia ktos cos powie ??

Mam gwint ale jest za twardo za stary jestem juz na to jazda super po rownych drogach i warto alleeee...

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...