Mesiah Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Według moich obliczeń na "banie" przy springach -40 zejdziesz tym amorem gdzieś do 60-cm od ziemi do rantu błotnika. Jak chcesz się upewnić to jutro Ci dokładnie sprawdzę. Te 600zł to według mnie bdb cena o ile amory są ok. No ale ja bym się targował Zaproponowałem mu 500zł + kw to nic nie odpisał ale wcześniej odpisał, że nie sprzedaje samego przodu. Chyba się machnąłem. Na upartego to powinno zejść jeszcze niżej, Jak dla mnie problemu z regulacją nie będzie (o ile nie wypadnie Ci w połowie stopnia bo zażyczysz sobie 5mm w górę lub w dół ) tylko dowiedz się jakie są springi z tyłu. Pewnie -40. Edytowane 30 Marca 2015 przez Mesiah
Xxwojtus123xX Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Brałbym u niego jeszcze parę innych rzeczy więc rabat musi być, zobaczę co po jutrzejszej rozmowie powie.
TyBucu Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Czapeczka.Na prośbe użytkownika misiek95, wkleje tu przykład mojej przygody z TA-śmietnixem.Gwint założony maj 2014, poleciał na oem i z powrotem (już wtedy zaczeły piszczeć tuleje tylnych amorów) w sumie do października gwint przelatał około 10kkm.Od sierpnia tył zachowywał się niepoprawnie, latał jak szmata na zakrętach i auto było lekko rzecz mówiąc niestabilne.Przy zmianie kół na zimowe ku mojemu zdziwieniu tylne lewe kolo przy odkrecaniu juz poluzowaniej śruby powędrowało w dół z podnosnika ( ok 10cm w dół) bez żadnego wysiłku.Środek tygodnia, wieczór, rano do roboty trzeba dojechać, a ja do pożnej nocy walcze z przekładką tylnej zawiechy na 1BA które naszczeście trzymałem w garażu. Cód miód malina 10/10 polecam.Tak to wyglądało na stole.Góra mocowań praktycznie nówka - potwierdzająca teze że nie wpadłem w żadną dziure rów czy tym podobne.Pierwszy telefon do importora (nordic auto import -NAI RACING) zakończył sie konkluzją: a idź pan w .... jezdzisz po dziurach to masz problem, auto pewnie uwalone w wypadku, prześlij pan zdjęcia na majlPo przesłaniu zdjęć odezwałem sie po raz drugi, bardzo miły już właściciel wyjaśnił że to błąd w produkcji i że coś takiego nie powinno mieć miejsca. W ciągu 2 tyg dwa tylne nowe amory powinny być na stanie i zadzwoni kiedy będe mógł odebrać.Przy odbiorze powtórzyłem jaka jest waga sytuacji i co mogło się stać, importer zarzekał sie że gdyby sytuacja sie powtórzyła bezpłatnie wymieni mi cały gwint na AP bez dopłaty.Auto ma juz naśmigany miesiąc na tym nowym gwincie, tuleje powoli znów wychodzą bokami. Nie moge sie doczekać aż wyciągne AP z pudełka
dzik Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) dlatego mówię szukać markowych używek w DE a nie kupować śmiecie które po roku będą jeszcze większymi śmieciami! np takie coś do B6 http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwerk-Audi-A4-Avant-B6-8E-35-65-mm-/281630426501?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AA4+Avant%7CPlatform%3A8E5%2C+B6&hash=item41927b4585&nma=true&si=pSztjfCjBA2abSgqgSUAKPBT7DI%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 albo takie coś http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwerk-Variante-V2-Inox-Audi-A4-B6-B7-8E-/231487224127?pt=DE_Autoteile&hash=item35e5b6b93f Edytowane 30 Marca 2015 przez dzik
Mesiah Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Poszalej na dziurach i masz AP A co do gwintu. Twoja historia jest dość dziwna. Wygląda na to, że nowe TA są gorsze niż stare. Miałem do czynienia z tymi gwintami po dużo większych przebiegach i takich jaj nie było (mowa o wersji do ośki). Może zaczęli je robić z jeszcze gorszych stopów. Uchwyt pękł standardowo czyli przy samym spawie (bynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zdjęcie). Może kiepskich spawaczy mają Pójdzie Ci ten gwint , pojedziesz do nich a oni oddadzą Ci kasę. Wątpię żeby dali Ci 2x droższy gwint. No chyba , że serio równi ludzie albo dali Ci to na piśmie. Tak czy inaczej sytuacja żenująca. Edytowane 30 Marca 2015 przez Mesiah
TyBucu Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Poszalej na dziurach i masz AP A co do gwintu. Twoja historia jest dość dziwna. Wygląda na to, że nowe TA są gorsze niż stare. Miałem do czynienia z tymi gwintami po dużo większych przebiegach i takich jaj nie było (mowa o wersji do ośki). Może zaczęli je robić z jeszcze gorszych stopów. Uchwyt pękł standardowo czyli przy samym spawie (bynajmniej tak mi się wydaje patrząc na zdjęcie). Może kiepskich spawaczy mają Pójdzie Ci ten gwint , pojedziesz do nich a oni oddadzą Ci kasę. Wątpię żeby dali Ci 2x droższy gwint. No chyba , że serio równi ludzie albo dali Ci to na piśmie. Tak czy inaczej sytuacja żenująca. Mam to na mejlu. O dziwo w NO roznica kosztu miedzy AP a technix jest niewielka. Ta - 4700kr, AP - 5800kr... Taniej im wyjdzie mi AP da niz znowu targac amortyzatory dhl-em.
Mesiah Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Faktycznie mała różnica. Działaj i zgarniaj ap
mih82 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) temat rzeka z tym zawieszeniem ja miałem 1ba ale zmieniłem na 1 be, dużo nie obniżyło ale lepiej się jeździ z tego co wyczytałem to do amorów 1 be można śmiało założyć sprężyny - 30mm i będzie oki ? mam opony 205/55 r 16 a i tak do rantu błotnika mam jakieś 2 cm a myślałem, że będzie niżej Edytowane 31 Marca 2015 przez mih82
Xxwojtus123xX Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Spoko zdaj raport. Niestety wczoraj gwint został zarezerwowany do czwartku, zobaczymy co z tego będzie. Myślałem, że gdy nie wyjdzie z używanym porządnym gwintem to kupię Ta-Tesko i pośmigam trochę, ale jak zauważyłem post użytkownika TyBucu to szczerze mówiąc odechciało mi się. Jednak złej opinii osobiście o takowym nie mam bo śmigałem z takim w Polo 6N i spełniał swoje zadanie
Mesiah Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Wstrzymaj się jeszcze. Mam dojście do gwintów nie jeżdżonych u nas (na pęczki). Coś tam będę miał to dam znać. Ostatnio poszły 4 komplety i jestem pusty na razie. Edytowane 31 Marca 2015 przez Mesiah
Xxwojtus123xX Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Wstrzymaj się jeszcze. Mam dojście do gwintów nie jeżdżonych u nas (na pęczki). Coś tam będę miał to dam znać. Ostatnio poszły 4 komplety i jestem pusty na razie. To czekam na jakieś wieści Panowie, znalazłem takie coś na Niemcowni. Opłacalne? Dobrą kasę chcą za niego http://www.ebay.de/itm/FK-AK-STREET-GEWINDEFAHRWERK-AUDI-A4-B5-55-125kW-Teilegutachten-/281518622402?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item418bd146c2
Mesiah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jak już bym coś ściągał to szukałbym czegoś z wyższej półki. Minimum AP.
Xxwojtus123xX Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) A ten Fk ostatecznie dałby radę? Na pewno będzie lepszy od Tescowego gwintu Znalazłem jeszcze gwint Jom'a za ponad 200 euro http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-94-00-B5-JOM-SPORT-GEWINDEFAHRWERK-/301508079371?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4633482f0b Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Xxwojtus123xX
Mesiah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Nic Ci więcej nie podpowiem. Mam do czynienia przede wszystkim z markowymi gwintami. Z FK raz czy dwa miałem ale nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Niby się nie rozpada czy momentalnie nie wylewa ale od gwintu według mnie powinno wymagać się więcej. Rób jak uważasz. Może niech ktoś inny jeszcze doradzi. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Mesiah
ŁukaszA4 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Znalazłem jeszcze gwint Jom'a za ponad 200 euroAudi A4 94-00 B5 JOM SPORT GEWINDEFAHRWERK | eBay Jeśli myślisz o tym gwincie to możesz się podpytać kolegi slavko87 bo z tego co pamiętam ten gwint miał, sam kiedyś o niego pytałem.
Xxwojtus123xX Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Według moich obliczeń na "banie" przy springach -40 zejdziesz tym amorem gdzieś do 60-cm od ziemi do rantu błotnika. Jak chcesz się upewnić to jutro Ci dokładnie sprawdzę. Te 600zł to według mnie bdb cena o ile amory są ok. No ale ja bym się targował Zaproponowałem mu 500zł + kw to nic nie odpisał ale wcześniej odpisał, że nie sprzedaje samego przodu. Chyba się machnąłem. Na upartego to powinno zejść jeszcze niżej, Jak dla mnie problemu z regulacją nie będzie (o ile nie wypadnie Ci w połowie stopnia bo zażyczysz sobie 5mm w górę lub w dół ) tylko dowiedz się jakie są springi z tyłu. Pewnie -40. Gościu który zarezerwował gwint zrezygnował i sprzedający skontaktował się ze mną. Po długiej rozmowie sprzedał mi ten komplet za 600zł z kosztami wysyłki kurierskiej oraz udzielił 14 dniowej gwarancji że wszystko z nim okej Zobaczymy po świętach jak przyjdzie co i jak z nim
Mesiah Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 I bardzo dobrze. W tej kasie warto. Weitec to pro zawiasy.
The a4 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam Koledzy co kupic chodzi mi o obnizenie do 63-65cm od ziemi do nadkola jak mam teraz ale obnizyc na sprezynach nie chce juz gwintu chce komfortu jazdy i teraz co kupic ; http://allegro.pl/sprezyny-vogtland-nie-eibach-audi-a4-8d-b5-lim-i5204261197.html czy http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-audi-a4-b5-1-8-2-8-i5227309168.html Nie patrzac na sprzedawcow chodzi czy eibachy czy vogtlandy ???? z doswiadczenia ktos cos powie ?? Mam gwint ale jest za twardo za stary jestem juz na to jazda super po rownych drogach i warto alleeee... Pzdr.
palel Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 http://www.sklepy24.pl/sklep/autoracing_pl/produkt/zestaw-zawieszenia-ap-sportfahrwerke-audi-a4-8e-avant-wagon-10-01-/6887 a co powiecie o takim zawieszeniu sprężyny plus amory ap. -40/30. Jak się na tym jeździ ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się